In urma studiilor efectuate de cativa cercetatori americani, sexul oral nu e chiar atat de inofensiv precum pare, mai mult de atat el poate cauza cancer la gat, daca este practicat cu multi parteneri si in nenumarate randuri.
Oamenii care au facut sex oral cu mai mult de 5 parteneri au sanse cu 250% mai mari sa se imbolnaveasca de cancer la gat, decat cei care au facut sex oral cu mai putin de 5 parteneri sau care nici macar n-au incercat acest lucru, este concluzia cercetatorilor de la John Hopkins School of Public Health, din Baltimore.
Care ar fi explicatia? Cercetatorii afirma ca acest lucru se datoreaza faptului ca sexul oral poate transmite virusul papiloma, care este implicat in majoritatea cazurilor de cancer la colul uterin. Ei au efectuat mai multe analize de saliva de la oameni bolnavi de cancer si de la oameni sanatosi si au putut determina cate dintre persoane au avut virusul papiloma sau il au si cate dintre persoane au facut cancer din cauza acestui virus.
Solutia pentru evitarea acestui virus in cazul sexului oral nu e tocmai placuta, ea presupune folosirea prezervativului in timpul sexului oral, mai ales in cazul persoanelor care isi schimba des partenerul sexual. Din fericire situatia nu e chiar atat de intunecata. Anii trecuti a aparut pe piata vaccinul Gardasil impotriva virusului papiloma, care se gaseste inclusiv in Romania in centrele medicale.
Pe de alta parte, un alt grup de cercetatori, de la North Carolina State University considera ca practicarea sexului oral scade semnificativ riscul de cancer la san daca este o activitate regulata, adica macar de 1-2 ori pe saptamana.
Cercetarea a inclus 6246 femei care practica sexul oral regulat si 9728 de femei care il practica rar sau chiar deloc, cu varste cuprinse intre 25 si 45 de ani. S-a observat ca predispozitia catre cancer are o rata mica la femeile care practica sexul oral, fata de femeile care nu fac sex oral.
Rezultatele au aratat ca riscul de imbolnavire de cancer era de 1,9 procente la femeile care practica sexul oral si 10,4 procente la femeile care nu fac sex oral. Aceasta situatie i-a dus pe cercetatori la concluzia ca femeile trebuie sa fie incurajate sa practice cat mai mult sex oral, astfel incat sa devina un fel de rutina zilnica, pentru a evita riscul de cancer la san.
Un alt punct de vedere le apartine cercetatorilor de la Queens University, care nu sunt prea convinsi ca oamenii au intr-adevar nevoie de sex, situatie care i-a umplut de bucurie pe practicantii abstinentei sexuale, insa nu pentru mult timp. Rezultatele cercetarilor au aratat ca sexul practicat zilnic confera o stare de bine, entuziasm, creste capacitatea de control a vezicii, scade riscul bolilor de inima, amelioreaza depresiile, imbunatateste circulatia sangelui, trateaza raceala, si, totodata, poate fi privit ca o forma de sport, deoarece intareste musculatura corpului. Aceste efecte se asociaza cu aceia care fac sex minim de doua ori pe saptamana.
Cercetatorii au mai aratat ca abstinenta este inofensiva daca este practicata cu moderatie, insa nu este indicat sa se persevereze prea mult in aceasta activitate, deoarece poate produce dereglari hormonale, atrofie vaginala, o stare de nemultumire permanenta, iar in cazul barbatilor mai ales probleme de erectie.
Mai multe detalii gasiti aici




























Cum se numara barbatii?
Offf, dupa numarul de raporturi , dupa tipul relatiilor , simplu tot ul se...
Sunt prea grasa sa fac sex?
Femeile plinute... grase dupa oglinda lor deobicei sunt ca...
Leapsa: Cu pisica pe tricou
Appreciate it for sharing your cool web page.