Sustin preludiul de 1 sec

Autor: Lorena

Daca citesc revistele de femei, aflu ca preludiul este de fapt ceea ce ne emotioneaza mai tare si mai tare la un act sexual de iubire. Si raman de fiecare data cu gura cascata.


Dar trec mai departe si incerc sa uit, spunandu-mi ca ce ma intereseaza pe mine ce e la altii in dormitor. Si exact cand reusesc sa-mi iasa din cap ce-am citit in revistele de femei si doar incerc sa port conversatii mondene pe teme semierotice cu diverse prietene si cunostinte, ma loveste iar teoria asta in frunte. Ele trag tare pe preludiu. Lasa sexul in sine. Preludiul este mucul si sfarcul unei acuplari. Ce se intampla dupa el este doar o implementare a unui fapt inevitabil. Adica, trag eu concluzia, sex facem doar pentru ca nu mai avem incotro. Am vrut preludiu, acum trebuie musai sa facem si sex. Ca altfel, ne-am lipsi si am mai face inca niste preludiu pana la loc comanda.


preludiu.jpgSi ma gandesc: este oare pentru ca ele au citit atent revistele pentru femei si si-au insusit recomandarea asta asa de bine, incat li se pare acum ca e-a lor? Sau pentru ca chiar asa simt, cu sinceritate, de la mama natura? Daca ne oprim la varianta numarul 2, atunci eu sunt veriga slaba, cea complet pe dos. Si ma resemnez ca destinul meu este sa scuip impotriva vantului universal al sexualitatii contemporane. Si sa imi cer drepturile tribale cat mai repede cu putinta.


Pentru ca trebuie sa recunosc cu roseata in obraji: mie imi trebuie, inainte de o dragoste fizica, un preludiu de 1 secunda. Iar in secunda aia sa nu credeti ca e nevoie de vreo mangaiere speciala. Nu, ca oricum n-ar incapea. Pentru ca ce naiba sa atingi mai intai, ca ti s-a si terminat timpul. Deci nu de butoane ne pasa aici. In secunda aia eu si iubitul meu ne privim. Sau ne spunem vreo vorba de la care sar toate in aer. Si gata ciorba. Adica avem fiecare tot ce ne trebuie la purtator ca sa vrem imediat sa facem dragoste. O fi bine, o fi rau?


Nu pot sa ma pronunt, dar eu asa simt. Problema e ca, si iar ma intorc la revistele de femei, ele te invata ca trebuie musai sa ai un preludiu sanatos de lung. Cu cat mai lung, cu atat mai bine, se zice. Si cum barbatii citesc pe furis revistele femeilor, cand ele nu sunt atente sau fac o ciorba, mie imi explodeaza la rastimpuri situatia asta in fata. Pentru ca masculii, desi mai neatenti din nascare cu anticamerele amorului femeiesc, au bagat in sfarsit la cap teoria asta. Se pare ca punctul G nu mai are pentru ei nicio taina. Desi pentru mine inca are multe de tot.


Si in loc sa ne consumam energia in miscari de du-te vino cat mai prelungite si mai apasate, se pierde jumatate din anduranta in tot felul de atingeri care ne sleiesc de puteri. Ok, o vreme ma conformez eu si incerc sa fiu docila, daca asa trebuie. Dar cand se ingroasa gluma, imi pierd rabdarea si imi vine sa opresc totul si sa intreb fara prea multe menajamente. Fiti amabil, daca aveti placerea, facem si noi putin sex aici?


Ma rog, incerc sa mai cosmetizez eu cuvintele, dar pana la urma substanta e tot aia. De ce pierdem atata timp si energie? De ce ne ascundem dupa deget? De ce ne incurcam in tot felul de politeturi erotice in loc sa trecem la treaba? Pentru ca uite, plange masa. Sincer, pana acum feedback-ul a fost pozitiv. Adica barbatii s-au cam bucurat ca nu trebuie sa mai presteze cine stie ce prestidigitatii speciale ca sa putem sa ne bucuram in sfarsit de placerile sadite primordial in noi de mama natura. Asa ca am prins curaj, si ii dau inainte cu teoria mea revolutionara.


Inainte de a face sex, sustin preludiul lung de o secunda. La voi cum e?

Pe aceeasi tema
sex-craciun.jpg Mos Craciun si renul
vrea_sex.jpg O sa ma culc cu el
baieti.jpg Inima de pedofil
frenulum.jpg Pariaza pe frenulum
Comentarii (68)
&nbps;

1. springday Miercuri, 04/02/2009 - 15:45

:)))))))))))

asa o fi la tine.......lasa preludiul scumpo pentru altele.......te sustin insa cu punctul G-treaba serioasa intr-adevar :)

Lorena Joi, 05/02/2009 - 15:46

iti prinzi urechile:)
In asa incurcatura de termeni erotico:P. Nici sexul nu mai e ce era:)

Andrei Miercuri, 11/02/2009 - 18:18

Deci in concluzie.....
Da..din ceea ce am ciit si din ce a scris Lorena si din comentarrii......am ajuns la concluzia ca ...toate femeile sunt cuvre.....

Lorena Joi, 12/02/2009 - 11:10

drum bun
Andrei, Lorena nu e, dar pot sa-ti zic si eu vreo doua. Drum bun si rumega in liniste la descoperirea ta. In curand n-o sa te mai deranjeze nimeni.

2. Black Widow Joi, 05/02/2009 - 13:21

:-?
pey ai dreptate..nu stiu procentul celor care simt asta,dar printre ele ma numar si eu..se pierde mult timp si se insinsta pe lucruri si prejudecati deja formate..park zici k facem sex dupa reteta...

Lorena Joi, 05/02/2009 - 15:47

deci ma sustii:)
Ma sustii in ideea ca ne batem prea mult capul cu preludii si alte prostii, in loc sa facem sex 100%:))

3. Flori Joi, 05/02/2009 - 13:34

Stilul
Lorena, de ce incerci sa-ti schimbi stilul de a scrie? Incerci sa-l incarci ca pe un pom de Craciun in care vrei sa pui prea multe globuri...

In ceea ce priveste subiectul articolului, cred ca reteta succesului este comunicarea - indiferent de ce-ti place, spune-i si LUI. Ca sa stie; sa nu creada ca a facut totul ca la carte si tot tu esti aia vesnic nemultumita.

Lorena Joi, 05/02/2009 - 15:49

Flori, asa a iesit!

Flori, n-am incercat eu sa fie diferit. Dar ce sa facem, sunt zile si zile. Astazi asa a iesit, mai incarcat, n-am ce sa-i fac. Vreau sa cred ca e totusi comestibil:).


Comunicarea despre subiectul asta implica deja o mica schimbare de mentalitate, si pentru asta, ce pacat, nu ajung doar vorbele. In plus, e greu sa-l opresti pe un om pe care-l iubesti, in momente atat de delicate, si sa-i spui ca nu iti place ce-ti face si ca te-ai plictisit:-(

4. dana Joi, 05/02/2009 - 13:49

ah flori,
noi toate scriem la fel. cel putin asa vorbeste lumea

5. marie jeanne Joi, 05/02/2009 - 13:50

da
asa am auzit si eu. si cand ne schimbam stilul, il schimbam intre noi, deci tot la fel e :)

6. Flori Joi, 05/02/2009 - 14:10

:)


Intr-adevar, incercati sa ajungeti la un stil comun, dar nu scrieti la fel. Fiecare dintre voi are o nota personala. Chiar si de la un articol la altul mai schimbati uneori stilul. Cred ca abordati un stil mai incarcat in articolele ce trateaza subiecte care v-au apasat mai tare. Mie personal imi place stilul articolelor in care abunda ironia fina. Cred ca Dana este cea mai constanta in ceea ce priveste stilul (offf..."constant" nu stiu daca are grad de comparatie, dar ati prins voi ideea).


 A, si bineinteles, sa nu uit de Adina, care are stilul cel mai degajat si mai ingrijit. Pacat ca nu scrie si ea la rubrica "La cine tinem"...

7. dana Joi, 05/02/2009 - 14:12

flori
eu as mai schimba stilul, dar nu imi iese :P
si de preludiu ne pasa tuturor, probabil de asta am abundat. nu stiam unde si cum sa ne mai spunem pasurile

Lorena Joi, 05/02/2009 - 15:50

iti pasa?
Dana, iti pasa in sensul ca esti pro sau contra preludiu lung?:P

dana Vineri, 06/02/2009 - 11:56

oh
zau, nici eu nu mai stiu, asa ma zapacesc. le vreau pe ambele

8. Vizitator Joi, 05/02/2009 - 15:00

da!
sustin!, mergea si un poll aici...e mai usor de contorizat rezultatele si chiar sunt curioasa care este procentul...presimt ca ideea de preludiu cat mai lung este doar o minciuna neinspirata sau cel mult parerea unui grup foarte restrans de femei...sau poate ma insel :)

Lorena Joi, 05/02/2009 - 15:52

deci si tu
Esti de parere ca e prea umflata treaba cu preludiul asta al nostru, care trebuie sa dureze nu stiu cat, ca sa se poata zice ca suntem normale si moderne. Serios cred ca revistele de femei au inventat asta. Si barbatii, dupa ce ani de zile au citit asemenea texte, s-au grabit sa implementeze:)

9. Vasile Bujor Joi, 05/02/2009 - 20:06

?!?!
Salut, Trebuie sa recunosc ca nu stiu cum am ajuns aici - cautam cadre de bicicleta pe google.ro -. Cand am citit titlul articolului si cine l-a scris, am ramas putin socat sau speriat. Oare asta e tendinta femeilor acum? Titlul + poza sugereaza alegerea "calarelii" sau "fuck my pussy", fata de amorul in care cred eu. Suna asa degradant, oare asta e tendinta care se raspandeste in mintile femeilor zilelor noastre? Spuneti-mi voi caci eu sunt incepator - nu-mi insel iubita luandu-ma la intrecere cu "armasarii" sustinand in acelasi timp ca ma vad si in viitor cu ea si ca nu o insel ci ca asa trebuie sa faca orice barbat bla bla bla . Un alt lucru care m-a surprins si magulit, a fost cand intr-o conversatie cu iubita mea, mi-a declarat ca din ce a studiat in mass-media, doar un procent mic de barbati urmaresc satisfacerea partenerei prin actul sexual. Mi-a declarat asta stiind ca satisfactia mea sexuala este aceea de a o satisface pe ea. Poate ca privind astfel lucrurile nici nu m-am culcat cu altele. Ma gandesc ca daca urmaresti satisfacerea ta fara a tine cont de ea , decat dupa idei precum - ce pasarica are asta, hmm ce tate etc -, mai mult ca sigur nu o sa ramai doar cu o tipa sau la o tipa. Concluzia mea este urmatoarea: -> pentru implinirea actului sexual este nevoie de doi, amandoi sunt parte la reusite si esecuri, deci daca barbatii prefera sa futa in loc sa iubeasca, si in urma sondajelor asta rezulta, este si vina femeilor - mica sau mare - care vror sa fie futute si nu iubite sau ca mentalitatile oamenilor sunt asa de ruginite incat iubirea si regularea se suprapun - femeile ajung sa confunde sexul cu "iubirea" violenta, cea fara preludiu - a nu se confunda cu iubirea directa -. De aceste lucruri se foloseste mass-media , prin articole pe teme nesfarsite despre tipuri de sex, de abordari ale actului sexual, ale relatiei sexuale si alte nimicuri infinite, evitand cu adevarat sa puna degetul pe rana - sau sa o indice - pentru ca altfel editorii, oameni cretini, fatarnici si lacomi, cred ca nu ar avea ce subiecte sa mai dezbata. Toate acele reviste sunt GUNOAIE, pentru ca in loc sa rezolve probleme si sa ajute la dezvoltarea individului, ele se invart in jurul unor probleme lungind parca la nesfarsit aceleasi teme de discutie, bleah! De aceea se numesc reviste! Puneti mana si cititi ceva serios si atunci o sa aveti mintile lamurite. Cu respect, Vasile-Lucian Bujor

n@m cont Joi, 05/02/2009 - 20:33

draga vasile...
WTF?

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 12:11

stimate domnule bujor

Sunt Lorena si ma bucur enorm ca va straduiti sa va satisfaceti partenera. Asa si trebuie si asta vrem si noi femeile, nu altceva. Unde cred ca nu ati inteles este faptul ca, daca cititi mai multe comentarii scrise de femei, satisfacerea erotica nu implica neaparat un preludiu lung. Asta era tema. 


Imi pare rau ca v-am rapit de la ghidoane, dar multumim ca ati trecut pe aici si v-ati spus parerea. Deci e foarte bine ce faceti si va dorim sa aveti parte de aceleasi reusite si in continuare. Doar ca nu tuturor femeilor le place preludiul lung, ci poate actul sexual propriu zis mai lung sau mai intens.

Want3d Marti, 03/03/2009 - 15:40

V-ati transformat

Vezi duduie ca omul cauta "cadre" de bicicleta.. n-ai tu de unde sa stii ce este alea - si nu ghidoane - ce ajuta la ghidarea in spatiul 4D cu ajutorul modulului GPS. Nu stieste tu.


Fi simtita si nu invers "Imi pare rau ca v-am rapit de la ghidoane, dar multumim ca ati trecut pe aici si v-ati spus parerea".


Daca omul n-a fost de acord cu tine .. trebuie sa-l "scuipi cu venin"?


Fara preludiu, v-ati transformat din niste Doamne in Tarfe!


Maine.. ai sa tst pe "monitor", ca ai inceput sa intrebi barbatii pe strada - "Nu vrei sa mi-o tragi?"


Nu te supara pe mine, suparate pe ai tai ca te-au facut femeie!


T. mica!

10. Lucian Joi, 05/02/2009 - 20:34

Nota 10 Vasilica, din ce ai

Nota 10 Vasilica, din ce ai spus tu, si ce mentalitate reiese ca ai, ma regasesc 100%. Opinia mea : toate conceptiile astea ale fetelor "salbatice" ce vor sex... cred ca se mint singure si se complac in mizerie, pt. ca-au avut doar pustani futalai :) dragele mele, la ce va asteptati cand va rupeti din primele 3 ore cu frumuselul din twice :)) sarace cu duhul, pacat ca n-o sa cunoasteti niciodata ce inseamna AMORUL, si doar buleala

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 12:12

ce este aceea twice?
Ca eu nu am calcat pe acolo si nici nu planuiesc, deci zero "buleala", cum zici tu. Si ma bucur ca ti-ai gasit un prieten, pe Vasilica:P. A, si inca ceva. Noi nu ne "rupem", noi ne iubim.

Want3d Marti, 03/03/2009 - 19:22

A te iubi - a face sex

Twice - a fost in loc de cluburi pus... De ce nu ii raspunzi frumos omului ? Are un caracter aparte.. prefera sa iubeasca o femeie decat sa fta 10 - cum faceti voi...


Tu domnisoara Lorena - preferi sa te "iubesti" cu n persoane decat cu unul?


Eu cred ca esti o mare nimfomana - si nu te condamn,  nu te critic - asa esti. Daca mie imi place sa beau bere, tie iti curg balele dupa toti masculii ce ti se afiseaza pe iris..


Oricum - mi-ar place sa port discutii cu tine, sigur am de invatat.



O seara teribil de - iubitoare!

11. Lucian Joi, 05/02/2009 - 20:51

ah... cred ca autoarea e
ah... cred ca autoarea e suparata pe preludiu ca-i consuma energiile iubitului.... si ramane fara benzina in mijlocul autostrazii :))

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 12:13

ma plictisesc
Benzina ar fi. Dar ma plictiseste rodajul exagerat, ca sa vorbim in termeni automobilistici, cum vrei tu.

12. toni in vizita Joi, 05/02/2009 - 22:30

tare ... real ... (pt unele)
tare ... real ... (pt unele) ... stresul ne cam consuma din apetit; mai ca as vota si eu pentru preludiul de 1 (una) secunda. Mi-a placut ; sanatosi sa fim si sa iubim si sa fim iubiti (de preferat sa fie vorba de una si aceasi persoana, ca-n cazul meu ... :-) ). Un 10 scurt, ca si preludiile ei, Loredanei ....

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 12:15

tnx:)
Multumesc frumos, ma bucur ca ti s-a parut ok ce am zis eu aici:). Si hai sa omoram cu pietre stresul asta care ne mananca din apetit. Mai vino pe aici in vizita, toni:)

13. pam pam Joi, 05/02/2009 - 23:01

"preludiu de 1 sec"-bun titlu
Hmmm da e supraapreciata toata ideea asta de preludiu,ideea este dureza cat simtit nu cat crezi ca ar fi bine si sanatos.
Adika am impresia ca depinde de circumstante la o adica.Ceea ce vor fetele sa fie cat mai lung si pasional,hmm sa fim seriosi putin cateodata risti sa iti cam piere cheful si irosesti momentul si pasiunea.Iar despre faptul ca fetele ar pune atat accent pe asta,ma sperie gandul ca sexul ar fi pt ele "un fapt inevitabil",ehh dar asta cred ca e valabil doar fetelor care se aleg doar cu preludiul dintr-o exp sexuala,neputand ajunge la un orgasm, de ajung sa aprecieze atat de mult acest ritual.
Multa parere de rau am pt ele sincer,si sper sa inceapa sa se cunoasca mai bine,pentru ca (si acum iau apararea baietiilor)..:P...nu intotdeauna este vina noastra,am o parere buna,poate prea buna despre mine,dar mi-am dat seama ca,cateodata chiar este imposibil,pt unele cel putin,dar daca doriti sunt deschis sa va deschid mintiile :P si sa va ajut sa treceti si prin aceasta mare incercare a vietii..:)) (patetic rad la propriile remarci)

Vizitator Joi, 05/02/2009 - 23:07

 Desi putina dreptate are
 Desi putina dreptate are si vasile....dar trebuie variata chestia asta sa nu se ajunga la rutina si monotonie in pat,unii oamnei sanatosii fiind au si unele fantezii..care vor sa fie implinite alaturi de pers iubitca/prietena cum vrei sa i spui,si atunci prin amor si iubire in fiecare zii un om sanatos poate ajunge frustrat si sa caute si in alte partii,decii trebuuie puse putin in echilibruu tot..pt ca nu tot timpu sa fim sinceri este loc de un preludiu...daca simti il faci daca nu....va las sa va imaginati...

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 12:28

pam pam:)

Pam-pam, asa sa-i ramana numele, ca tare sincer ai fost in ce ai zis aici:).


Multumim frumos ca ai trecut pe aici.

14. marie jeanne Joi, 05/02/2009 - 23:40

ideea este ca


barbatii o trag tot pe spuza lor :). Cei care sunt fani preludiu fiindca ne fac sa ni se para ca dureaza mai mult sunt pro, si cei care n-au nevoie de "artificii" sunt pentru :)....Cred ca e un enunt destul de edificator si in legatura cu parerea mea :)



si ca sa nu creada Vasile cine stie ce...am o relatie foarte stabila, lunga si puternica :D

Patrunjel_14 Vineri, 06/02/2009 - 06:20

:)) goood point
 Adika fetelor ce doriti pana la urma artifiiciile inainte de cortina sau spectacolul in sine....satisfactia pe care o ai,e in functie de piesa ce va fi jucata si actorul preferat...nu lumini,public sau sala in care se joaca...vb totusi despre "intercouse" si placerea,entuziasmu si satisfactia efecu unui act sexual....jeeeess 

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 12:33

ce-mi place
E ca mai toata lumea alege sa comenteze aici printr-un limbaj specializat. Cineva mai sus vorbea din domeniul automobilistic, acum suntem la teatru:). Tare.

Patrunjel_14 Vineri, 06/02/2009 - 15:07

hehe da..:))
 Da....:P...face sa fie putin mai condimentat subiectu (pam-pam,patrunjel_14 sau vizitator..ma recunosc si regasesc in fiecare pseudonim)...heheh..:))

15. Vlad Vineri, 06/02/2009 - 08:37

Intre patetic si penibil
Intre patetic si penibil acest "articol" ilustreaza destul de bine mentalitatea multor gagici. "Ete pi..., fute!" Nimic nou sub soare. Pana la urma daca atat te duce capu de atat vei avea parte, nu multi barbati isi pierd vremea sa te invete diferenta intre amor si cordeala.
Ca opinie personala, intre o laba si o femeie ca tine diferenta e neglijabila...

16. Stefan Vineri, 06/02/2009 - 08:42

VAI CAT ADEVAR :)
" Intre patetic si penibil acest "articol" ilustreaza destul de bine mentalitatea multor gagici. "Ete pi..., fute!" Nimic nou sub soare. Pana la urma daca atat te duce capu de atat vei avea parte, nu multi barbati isi pierd vremea sa te invete diferenta intre amor si cordeala. Ca opinie personala, intre o laba si o femeie ca tine diferenta e neglijabila... "

Nici nu puteam sa ma exprim mai bine de atat!

Foarte bine Vlad !

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 12:34

stati jos, nota 3
Vlad si Stefan, stati jos, nota 3. Si asta pentru ca n-ati inteles nimic. Sorry.

17. o femeie indragostita Vineri, 06/02/2009 - 10:32

Dragi barbati (Vlad si
Dragi barbati (Vlad si Stefan) atunci cand femeia cu care sunteti va cere de fiecare data sa o rasfatati cu un preludiu de minim 30 de minute, presarat cu intrebari de genul "Sunt frumoasa?", "Ma iubesti?", "Ma vrei?" si mai stiu eu ce, inseamna ca respectiva nu prea vrea sa faca sex si atunci se masturbeaza mental ca sa vrea. O femeia care doreste cu adevarat un barbat nu are nevoie de un preludiu care sa contina mai mult de un sarut pasional si un dezbracat febril. Imi pare rau pentru voi. Imi pare rau ca nu ati fost cu nici o femeie care din momentul in care ati intrat pe usa sa va spuna ca va iubeste si va vrea chiar atunci, fara flori si fara preludii.

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 12:36

Iuhuuuu, that's my girl:)
Draga femeie indragostita, mi-a placut maxim ce-ai zis. Mi se pare absolut scurt si la obiect, exact asa stau lucrurille. Te rog sa mai vii pe aici. 

18. Yahya Vineri, 06/02/2009 - 13:32

Mai Vladut si Stefanut,
ori sunteti "fete mari" si na-ti dat de pasarica pana acum, ori aveti probleme de sculatoare!
Cand simti in brate mandrulita, tremurand ca o frunza si "uda" toata, tu mai stai la povesti? E cel mai clar semnal! Ce vrei mai mult ce atat? In caz contrar tu esti buba! Din moment ce ea trmura langa tine e clar ca te doreste si simte ceva pentru tine. Chestia cu..."Ete pi..., fute!" ti-au bagat-o tie pe "centura" ca-i statea productia!
Articolul, e si fain e si haois! Lorena, daca-mi permiti o idee si anume "Fete Mari,56628 sariti pagina aceasta"

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 16:57

:))
Yahya, uite domnule ca am cu cine sa vorbesc aici:P. Ce ma bucur ca ti-a placut articolul si ai vazut ca majoritatea mandrulitzelor sunt cam de acord cu mine:). Cat despre idee, hahaha si hahaha.

19. Sergiu Vineri, 06/02/2009 - 14:07

Depinde de situatie si atmosfera
Draga Lorena, sigur ca orice futai e bun, ca 1 sec preludiu, ca 5 minute, nu conteaza, importanta este atmosfera si dispozitia. Daca dorinta e mare ce mai preludiu e necesar?!, pasiune nene, totul te trage de la sine. Normal ca uneori iti place sa te intinzi la un preludiu ca esti barbat sau femeie nu conteaza, acesta are punctele lui bune si poti trece prin tot tacamul asa cum se cuvine; cum iti spuneam, depinde de dispozitie si atitudine....Daca fata nu vrea preludiu?! care e problema?, ii dai ce-i trebuie!

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 16:58

asa e
Eu ziceam asa, in general, ca lumea isi bate capul cu preludiul pentru ca asa scrie la carte. Sigur ca si eu am chef cateodata de preludii in fel si chip. Dar nu in asta ma incurc si nu e musai, cam asta era ideea. DEci suntem de acord:)

20. gabriel Vineri, 06/02/2009 - 14:41

q : facem sex sau facem dragoste? -- r : facem ce vrem.
...mai ce de comentarii... Zic eu:hai sa comentez si eu.Intrebarea este(pana la urma...)ce sa comentez?o afirmatie a unei femei care vrea sex.OKAY:vrea sex,fratilor,NU DRAGOSTE!!! Sex=madular,scula,penis,puta,p.la,sau cum naiba i-or mai zice-n Colentina sau Ferentari...O vrea(il vrea)repede si adanc pentru ca i s-a clipit oaches vreo 2 secunde de catre unul.Ce naiba sa comentam?!??

Lorena Vineri, 06/02/2009 - 16:59

pai pleaca
Atat. Ca nici eu n-am ce sa comentez la tine.

21. unu (semi)documentat Vineri, 06/02/2009 - 18:03

se poate oricum
Stresu contemporan: madularu mare la noi, orgasmu la iele. Dupa un numar de ani cu diverse experiente sexuale de genu "daca are, are, daca nu, io m-am straduit" am zis ca ar fi cazu sa studiez mecanismu ca poate se simplifica tat procesu. Si ce sa vezi, dai un google si gasesti o gramada de balari printre care si niste studii serioase, a lu Masters si Johnson parand cel mai bazat. Ideea-i ca sex poti sa faci cam in orice dispozitie, experienta difera. Ca sa fie extrem de placut, sau doamne fereste sa se lase cu un orgasm, doua... sapte, tra sa fie femeile la un anumit "platou" de excitare, echivalent erectiei masculine. Care platou chiar ii o erectie, a clitorisului. No, la starea asta ajungi cam cum vrea muschii tai. Ii de-a dreptu stupid sa treci prin toata tampenia de preludiu de revista cand tipa o ajuns acolo de can ierati in masina, sau ceva de genu. In cazu can ea-ncepe total dezinteresata, ii in interesu tuturora, chiar al vecinilor, sa pierzi timpul de convingere necesar, cu toate dezavantajele inerente. Da' femei, IMPORTANT, ziceti dracului omului ce si cum ca si daca-i de meserie nu se apuca sa ia lanterna, studieze fizionomia (intima), coloratia si dimensiunile. Nu-i secret de stat. La fel cum nu-i secret de stat nici ca (virgula, bla, bla, bla) clitorisu are cea mai mare densitate de terminatii nervoase ever, si si nominal de 2 ori mai multe decat penisu. V-as tatua asta pe gat la toate ... uneva une sa se vada. Am putea sa o si introducem in programa scolara, da' nu avem dimp de solutii rationale. P.S. Nu exista G-spot. Acelasi tesut de la clitoris se extinde mai m sau mai putin in peretele anterior al vaginului. Nu-l mai cautati baieti ca nu-i la nici una la fel.

Lorena Luni, 09/02/2009 - 11:09

argumente stiintifice
Multumim, trebuia sa vina cineva aici si cu argumente stiintifice, nu doar discutii empirice:)

22. taffpro Vineri, 06/02/2009 - 21:00

sexxx
foarte bine!!!
te astept pe la mine

23. marie jeanne Vineri, 06/02/2009 - 22:50

semidocumentatule
lol :) foarte tare comentariu :)

24. Vizitator De Tanar Duminica, 08/02/2009 - 16:28

Varza...
Sincer sa fiu...privind prin ochii unui tanar curios, fara experienta de ,sa zicem, 15 pana in 18 ani care citeste comentarile si textul...cred ca ar intelege urmatoarele lucruri:
1-"Frate dau cu banu' inainte de a face sex...daca pica pajura fac preludiu lung daca pica cap...o dau agresiv si repede si am plecat..."
2-"Astia m-au bagat in ceata de tot...oare care e diferenta dintre sex si dragoste?"
3-"Ma fac gay..."

Acum parerea mea:
1-Subiectul si ideea in sine sunt foarte interesante si tin neaparat sa o felicit pe autoare!
2-Pentru mine cel mai mult inseamna comunicarea si intelegerea... daca exista comunicare si intelegere restul vine de la sine....sa nu trebuiasca decat sa te uiti la persoana iubita si deja sa sti ce vrea si cum vrea si cand...asta inseamna ca deja ati comunicat si va cunoasteti cu adevarat...
3-(si asta puteti sa o luati ca pe o superstitie) Nu planuiesc nimic de la inceput...ca fac, ca merg, ca dau, ca ma spal pe maini si am plecat...nu e o solutie totul trebuie hotarat in momentul cu pricina si va merge bine ;)

Multumesc!

Lorena Luni, 09/02/2009 - 11:11

cu carne
Dar totusi destul de clar. Ar fi minunat sa mearga comunicarea asa cum zici tu, dar nu prea se intampla. Rare sunt cazurile in care te uiti ochi in ochi si stii ce si cum. Ma gandesc ca ochii astia mai pot si insela, tu crezi ca ai inteles preludiu lung, adica pajura, parca:), si de fapt era trebuie sa te am acum.

Vizitator Joi, 02/04/2009 - 01:10

si daca exista toate cele pe
si daca exista toate cele pe care le zici tu si nu vrea sa se f----ta ce rost mai are intelegerea .. o data cu timpul la barbati se dezvolta interesul practic iar la femei scade

25. viper Duminica, 08/02/2009 - 16:31

da...
Trebuie sa exista cromatica , e bine si asa cu 1 secunda dar nu la infinit .

Lorena Luni, 09/02/2009 - 11:14

sure
Sigur ca nu merge la infinit cu 1 secunda, si nici nu e normal sa se intample asa. Eu doar zic ca nu e cazul tu, barbat, sa te straduiesti sa faci preludiu lung de fiecare data, cand exista posibilitatea sa nu-si doreasca nimeni asa ceva. Nici tu, nici ea.

viper Luni, 09/02/2009 - 18:53

corect

   cine  are experienta isi da seama ce vrea o fata si dintr-o imbratisare ... , si sunt cazuri cand poti sa o faci sa vrea chiar daca nu isi dorea , nu e nimic rau in asta , doar ca putini stiu sa faca asta . Mai exista si comunicarea , dar nimic nu se compara cu dragostea in care fiecare il simte pe celalat si se acordeaza cu el , sa zic asa ... oricum  ideea e aceeasi pentru fiecare sex , nu il gasesti pe romeo/julieta usor :)

Lorena Marti, 10/02/2009 - 13:02

corect la corect
Asa e Viper, dar multi gresesc sau nu se uita si nu reusesc sa se acordeze in functie de situatie. Si atunci ii dau inainte cu preludiul lung, ca asa scrie la carte:)

26. dan_captain Duminica, 08/02/2009 - 18:36

Dar totusi, e alegerea noastra
Am nimerit din curiozitate pe site-ul asta, din cauza pozei alese cu grija.
E alegerea noastra (a mea si a prietenei) daca preludiul e lung sau scurt. E treaba mea sa o intreb, sau treaba ei sa imi spuna dinainte ce prefera.
Nu o sa ma ghidez dupa ideile unor ciudate, care din lipsa de sex se umezesc din secunda -1 in care baiatul din tramvai s-a uitat la ele, si sunt pregatite imediat ce intra in casa sa-si introduca banana in pasarica apoi sa o manance satisfacute de inca o partida buna fara preludiu.

Lorena Luni, 09/02/2009 - 11:15

ce tramvai, ce banana?!
Daca te uiti mai sus, o sa vezi cate ciudate si cati ciudati sunt pe lumea asta. Care, desi nu merg cu tramvaiul, se lipsesc bucurosi de un preludiu prea lung si prin urmare nefolositor. Dar ai dreptate, prietenei tale ai dreptul sa-i faci ce vrei.

27. assfalt Duminica, 08/02/2009 - 19:45

that's right
Ba ca bine zici , la urma urmei voi ziceti k nu e bine sa te iei dupa nust ce revista sau dupa nust ce idei...dar voi impuneti ideea ca 1 sec e de ajuns si ca asa ar fi bine. Cam nu e asa , fiecare sa faca cum doreste , sexul si iubirea nu merg dupa tipar...100 de oameni 100 de moduri , so go and have sex ...the way you like it !

Lorena Luni, 09/02/2009 - 11:17

mare dreptate
Eu ziceam doar sa nu ne incurcam in clisee precum preludiul lung asigura o partida de sex reusita. Atat. Restul e de la caz la caz, deci suntem complet de acord:)

28. blabla Luni, 09/02/2009 - 11:02

pai ????
pai si eu daca imi dau drumul in juma de minut ce fac ?
am nevoie de preludiu ... fara el ... nu are rost sa fac sex .
una peste alta ... nu vreau sa jignesc pe nimeni ... dar e destul de stupid articolul .

adica ... chiar asa ? in tot corpul tau de femeie doar vaginul este zona plina de terminatii nervoase ? chiar nu gasesti o portiune pe umar care sa te faca sa tremuri atunci cand e sarutata ? chiar nu ti se infioara trupul cand simti fugar degetele iubitului pe soldul tau ?

esti chiar atat de lipsita de sensibilitate ?

sincer iti spun . asta e singura concluzie pe care o pot trage . lasand la o parte amaratul ala de orgasm ... chiar nu iti place sa fii mangaiata ? rasfatata ? iti place sa impinga ala 10 min si atat ?

cu alte cuvinte ... "pune-te capra femeie .. te pompez 10 minute si apoi ne culcam"

si evident ... spun asta doar pentru ca eu am nevoie de preludiu . sunt dependent de el ... dar hey ... ce draq nevoie am eu sa imping 10 min intr-o femeie pentru un amarat de orgasm ... cand o pot explora 2 ore cu pantalonii pe mine pentru 4-5 orgasme ... ?

so ... i'm happy ... aici a vorbit ingamfatul din mine .

preludiul lipseste doar pentru acele "quick'ies" . dar daca tot faci dragoste ... fa-o naiba cum trebuie de la cap la coada . nu pompa ca un animal pe campie .

daca tot pierdem ore intregi ascultand gandurile si temerile partenerului ... de ce sa nu pierdem ore intregi cunoscandu-i trupul , centimetru cu centimetru ?

ahh ... si intre noi fie vorba ... punctul g nu e ceea ce se spune prin "presa" . e cu totul altceva .

ahh ... stim amandoi ( eu si tu - autoarea ) ca de fapt nu gandesti asa . e doar o teorie 'revolutionara' .... doar o imagine pe care incerci sa o vinzi .

p.p.s. la draq .. incepe sa imi placa sa comentez pe aici . sunt atat de usoare discutiile :D .

29. blablabla Luni, 09/02/2009 - 11:08

p.p.s: paralela
tot cautam o paralela si nu am gasit-o pe parcursul comentariului trecut ... dar mi-a venit acum ... si imi dau drumul pe pagina asta :

ce faci tu ... e sa asculti doar a doua miscare din nr 14 a lui beethoven ... cand toata lumea stie ca cea mai buna e prima . sau na .. macar a treia .

si cu ocazia asta te-ai si cultivat putin ( mergi pe google si cauta piano sonata no 14 ca sa afli despre ce vorbesc ) .

Lorena Luni, 09/02/2009 - 11:20

m-ai facut sa rad de-a binelea:)
Si cu sonata nr. 14 si cu animalul pe campie, si cu toate. Fff amuzant, incredibil:)

blablabla Luni, 09/02/2009 - 11:29

...
stiu :D .

30. Ogica Luni, 09/02/2009 - 13:54

sex
aaaaaaaaaaa..... ma strigat cineva ? aveti nevoie de ceva ? sunt aici la datorie :P

31. A.T. Luni, 09/02/2009 - 21:40

Concluziile mele in urma
Concluziile mele in urma citirii articolului si comentariilor:
1: Comentariile sunt mai interesante decat articolul, caruia i s-a facut prea multa reclama pentru nimic. In stilul Cosmopolitan, CoolGirl etc., mai spui o banalitate despre sex ca sa ii bagi si mai tare in ceata pe adolescentii care oricum nu stiu ce sa mai creada. Cat de putine mai sunt articolele care sa spuna clar ca preludiul+ sexul rapid sau lent sunt o problema de optiune, stare, locatie, comunicare etc.!

2:Ma indoiesc ca autoarei ii ajung mereu preludiile de 1 secunda, pentru ca ar fi foarte grav si nu ne-ar ramane decat sa o compatimim. Deja m-a intristat sa citesc ca pt ea preludiul consta in "tot felul de atingeri care ne sleiesc de puteri". Asta chiar e tragic. Si sa nu spuna ca viata ei nu e treaba noastra cand tocmai ne-a facut partasi la ea! :)

2: Comentariile de aici arata ca barbatii prefera preludiul lung, iar femeile pe cel de 1 sec. Culmea!! :))) (asta daca cei care s-au semnat cu nick masculin nu sunt, de fapt, femei)

dana Marti, 10/02/2009 - 04:15

explicatii la concluzii
pai si daca ti s-ar fi spus exact cum ai spus tu aici nu te-ai fi plictisit sa citesti? evident ca s-a accentuat o anumita situatie. si asta ca sa fie si ea bagata in seama. pentru ca exista. comentariile care iti plac tie au aparut tocmai datorita articolului care a pus lumea pe ganduri.

Lorena Marti, 10/02/2009 - 12:58

e de bine

A.T., punctul 1 e de bine, zic eu. Am pus o problema care are cautare. 


2. Ai banuit corect, nu-mi ajung numai preludiile de o secunda. Am exagerat ca sa ma fac inteleasa, deci nu ma compatimi. 

32. irinel Marti, 10/02/2009 - 05:28

Hmmm...
Cred ca asta cu 1secunda de preludiu e mai mult un esec in ale sexului, insa poate fi un succes total daca ai platit o prostituata si ti-ai indeplinit toate fanteziile cu domnisoara in cauza. Daca vine vorba de amor cu iubita..... atunci efectul de extaz total nu poate fi atins decat prin joc si dezinhibare care, intr-un cuvant se numeste "preludiu". La fel de adevarat este ca, anumite persoane pot trece peste preludiu doar datorita excitarii foarte rapide influientat de stare sa spirit, astfel ajungandu-se la orgasmul mult dorit, dar trebuie precizat aici faptul ca niciodata efectul nu va fi acelasi si pentru partener. Cred in ceea ce spun insa mai multe pareri si de ce nu , contradictii, nu pot fi decat constructive. Asa ca , la mai mare. V-am pupat. Irinel.

Lorena Marti, 10/02/2009 - 13:00

tnx irinel
Merci ca ai trecut pe aici si ai zis ce crezi tu. De acord cu joaca si cu preludiul in general. Eu aici incercam sa explic ca nu e musai sa faci preludii lungi ca sa ai o partida de sex reusita. Deci suntem ok:)

Vizitator Marti, 10/02/2009 - 13:08

si pana la urma care e
si pana la urma care e concluzia ? preludiu scurt si gighi gighi lung sau preludiu scurt si gighi gighi scurt ?   ca aici  dam in alt articol mai vechi... 

Lorena Marti, 10/02/2009 - 16:50

cum ne place pe moment
Dar sa nu insistam sa facem preludii cu nemiluita, cand pasiunea e acolo si avem tot ce ne trebuie la indemana. 

33. whisper Marti, 10/02/2009 - 22:15

deci...
asadar si prin urmare:
toti vorbim despre preludiu. ce intra acolo? pupatura care ne-o dam cand ne vedem si care ne aprinde? mangaierile in timp ce ne sarutam? sarutul in timp ce ne desfacem nasturii de la pantaloni?

eu nu am rabdare. ma aprind si e nevoie de stingator (u know what i mean).
cineva spunea mai sus ceva de "fuck my pussy"... nici chiar asa, desi gemetele sunt (ce-i drept, nu asa false ca in filmuletele prono).

eu nu sunt impotriva preludiului, doar ca uneori nu e necesar. uneori vrei sa fie doar tzac pac.

pana una alta, totul tine de parteneri. Lorena, tu ai noroc de un partener care stie ca privirea aia insemana ce vrei tu; sau vorba; sau atingerea. Unii nu sunt asa receptivi. slava Domnului, am si eu parte de un om care pricepe ce vreau, cand vreau. recunosc, imi plac si lumanarile si chestiile alea. :P

Lorena Miercuri, 11/02/2009 - 13:09

Lorena happy
Cand da peste cineva care intelege ce vrea ea sa zica si vorbeste civilizat. Intr-adevar sunt cazuri si cazuri, nu e mereu la fel. Sunt tare multumita de feedback-ul tau:). Tnx si mai treci pe aici.

34. Un actor grabit Miercuri, 11/02/2009 - 13:14

Uhh.....
Hop si eu accidental pe aici. :)) Am vazut ca mai sunt cazuri de "aterizare accidentala".
Am dat click pe un banner si iata-ma in ciorba.

Acum, la subiect.

Imi amintesc cu placere , dar si infrigurare de perioada adolescentei....Ce vremuri... ce fiori... ce sentimente sincere si puternice.

Nu-i asa? Cu totii am fost puri candva. Cu totii ne faceam juraminte ascunse de ochii lumii, ca nu ne vom desparti niciodata, ca vom fi fericiti, ca ne vom casatori.....


La 17 ani,lumea e a ta,iar tu esti un Cristofor Columb plecat in descoperirea unor noi taramuri,iar cand tarmul sexualitatii se vede la orizont,inima incepe sa iti bata cu putere.De teama,dar si de fiorul noului.
In clipa aceea te gandesti la revistele rasfoite ( pe vremea aia Bravo si Popcorn), in care tot felul de specialisti "desenau" harta pe care tu trebuie sa o parcurgi sa iti duci partenera de explorari la extaz. :)


Dupa 11 ani, privesti in urma, iti amintesti de tot noul din viata ta si zambesti.Amintirile placute zboarda vesele si colorate in cutiuta lor...iar asta se va intampla pana nu vei mai fi.

Privind in urma, realizezi ca sfaturile sexuale date de altii nu au nici o valoare.Realizezi ca dragostea ta a fost unica si alta nu va mai fi, la fel si momentele de dragoste intensa.Realizezi ca nimic nu se compara cu primele experimente in pat alaturi de prima ta partenera. Realizezi ca dupa prima experienta,incepi sa urmezi un sablon ,doar pentru ca asa spun altii ca trebuie sa fie... Preludiu, sex salbatic sau mai soft,apoi somn....

De ce nu ar fi si un sex salbatic inainte,apoi inc aun sex salbatic si inca unul si inca unul,iar apoi...un "preludiu". De ce sa nu ne jucam? De ce sa nu experimentam tot ce ne trece prin cap? De ce sa privim atat de serios sexul ? Sexul e doar o joaca,iar daca ai imaginatia sa o faci si placuta si de fiecare data noua,vei avea surpriza, ca dupa 11 ani de cand ai pus prima oara piciorul pe noi taramuri, sa te simti acelasi explorator plecat in cucerirea unor noi lumi.

Cat despre preludiu, cui ii pasa ca e o secunda,10 sau 1000 ? :) Lasati tiparele,lasati prietenele care va spun ca pamantul nu se mai invarte daca nu e cum scrie in revista. Lasati complexele si intrebarile ridicole,lasati si teama si gandurile sa plece departe...in alta parte. Atunci cand va jucati, pe "scena". sunteti doar voi doi ( sau 3....sau 4... :) ) fara ganduri, fara complexe , fara prejudecati,fara reviste, cu sau fara preludiu. Ganditi mai putin in pat si mai mult in afara lui. :)

Daca am scris foarte multe prostii, am o scuza. Acum sunt in pat ;)

Lorena Miercuri, 11/02/2009 - 14:23

zero prostii, maxima abordare!

Un actor grabit, ma bucur mult ca ai ajuns aici. Daca asa gandesti cand esti in pat, sunt tare curioasa ce iese cand stai in picioare, de dimineata, si ai mancat un mic dejun energetic:).


Totul e cum zici tu acolo. nu stiu ce sa mai adaug. 

Vizitator Joi, 12/02/2009 - 10:59

click pe banner
ti-a placut poza, huh xD

35. Vizitator Miercuri, 11/02/2009 - 15:35

udeala
ma copii, sa dea naiba, dar e foarte simplu.....preludiul tre sa dureze doar pana fata este uda...orkum nu poate sa dureze mai putin k apoi impingi barca pe uscat si nu e prea placut.....daca vrei mai multa adrenalina....continui pana cand fata nu mai poate si tio cere direct...nu exista legi si termene sau timpi...dar sa te uzi intro secunda cred k e cam greu..

Lorena Miercuri, 11/02/2009 - 16:26

genial
Deci udeala rules. Pai daca doar asta e problema, pentru treaba asta s-au inventat lubrifianti, nu trebuie sa te mai chinuiesti nici macar o secunda. :)

36. Vizitator Joi, 12/02/2009 - 01:36

lol
dupa sase comentarii (postate de barbati) nu am mai citit. La un moment dat un tip scrie ca, nu-mi amintesc suta la suta, femeile sunt de vina. Indiferent la ce se refera, ma gandesc ca nu la ruperea robinetului din casa mamei. Este total gresit. Intr-o relatie intre femeie si barbat, in care este prezent sau este o optiune si sexul intotdeauna barbatul este cel care se schimba. Femeia in cel mai rau caz il infuenteaza. Sau ca toate femeile sunt "curve". Asta depinde de mentalitate si educatie. Unor femei le "place" le creste pofta sexuala daca sunt numite curve si tratate ca una in momentul potrivit cu accentul potrivit. Toate femeile! Inca odata depinde te educatie si de mentalitatea ei. Vorbesc in general, unui barbat adevarat - un Gentleman si nu gentle man, ii place preludiu lung chiar daca se termina fara sex. Nimeni nu e scutit de oboseala. Dar ii place si sa futa. Daca doi reusesc sa se gaseasca si sa petreaca o viata impreuna eu cred ca este ceva divin. Dupa ani petrecuti impreuna ajung sa se cunoasca si totusi sa mentina misterul este cel mai frumos ce se poate intampla - asta fiind parere proprie. Si ceva ce este dezamagitor pentru femei este cand un barbat vrea neaparat sa o satisfaca. Parca ar fi un caine. Cu atata putere poate folosi si un dildo, face acelasi lucru. Fructul interzis este mult mai dulce decat dildo cu gust de banane. Cand o femeie simte ca nu-i nevoie de preludiu nu doreste nimic altceva decat sa simta palosul tare si fierbinte, sa o implineasca total din interior. Chiar si ceva foarte bun poate fi plictisitor. Femeilor care le place sexul, datii bataie, savurati cu cea mai mare placere. Sa nu va fie rusine de cea ce ganditi si simtiti. Oricum, nu de mult am citit, erau si poze postate, intrun club femeile se masturbau in fata a zeci de oameni. Mentalitate si educatia cineva?

salut

Lorena Joi, 12/02/2009 - 11:45

wow, straine:)
Ce lucruri interesante ai zis tu aici. Oboselile de joaca prin preludii cu gust dulce de fruct oprit si nu neaparat de banane, sigur ca le cunosc si eu. Dar nu la ele ma refeream. Ma refer exact la situatia cand barbatul e caine, care e intr-adevar detestabila. Ma bucur ca ai trecut pe aici si te mai asteptam.

37. una Joi, 12/02/2009 - 11:26

uite preludiu, nu-i preludiu
Fratilor, de juma' de ora citesc si iar citesc si ma minunez de comentariile diferite ale autoarei care de fiecare data cand cineva sustine un punct de vedere diferit de al ei, nu oboseste sa raspunda prin acelasi cliseu: "poti sa ai o partida de sex/dragoste si fara preludiu" .
Draga, daca tot te plictiseste preludiu si te sleieste de puteri (asa cum tot zici mandra in comentariile tale) de ce nu dai un anunt "fac sex/dragoste la secunda, fara preludiu" si atunci s-ar imbulzi toti barbatii dornici de una "mica". asta doar asa ca sa nu mai repeti de fiecare data acelasi lucru. Am inteles o faci la secunda si-ti place al dracului de tare.
Lasand autoarea in pace care nu stiu ce vrea sa ne demonstreze, vreau sa zic ca DA! DA! DA! se poate sa ai o partida buna de sex/dragoste si fara sa ai un preludiu de o juma' de ora. Si am parte de astfel de partide cu partenerul meu de 3 ani dar nu mai cand VREM si ne DORIM, eu si el si vs. Avem guri si stim sa vb draga vrem una scurta, ne excitam la sec si gata, sex salbatic ,  sau ne-a luat valul si vrem sa avem grija unul de altul 2, 3, 4, 5 ore, de placere, depinde de dispozitia in care esti, nu de chinuri si nici sleiti, ca daca am fi sleiti dupa cum spui tu ca te simti (deci o faci de mila de sila si-ti trece cheful) ne-am culca draga. Dar orgasmul depinde de cat de bine iti cunosti partenerul stabil si cand te mult vrei sa-l satisfaci. Dar din comentariile tale nu putem sa tragem decat concluzia ca nu ai asa ceva. stabilitate = cunoastere =dorinta de A-TI SATISFACE partenerul si nu numai de a fi satisfacut.
Nu te obliga nimeni sa ai preludiu daca nu vrei dar probabil ca nu ai incotro si tre s-o faci si tu obosesti...de firesc.

Lorena Joi, 12/02/2009 - 11:49

una buna

Pai daca am si eu o parere anume, una singura, ca se poate fara preludiu, normal ca mi-o sustin cu tarie. Si nu obosesc na, ca eu am scris articolul si ma pasioneaza subiectul. 


Eu nu prea vreau sa demonstrez decat ca e nasol sa facem preludii mereu, orice-ar fi. Si ca se poate si altfel. Atat.

lol cu doua posturi mai sus Joi, 12/02/2009 - 13:49

da

Barbati nu o inteleg si unele femei nu o cunosc sau o judeca fiind ceva foarte rau...



daca nu as fi eu, as fi altcineva

Lorena Joi, 12/02/2009 - 16:28

stai un pic
Ca m-ai bagat putin in ceata. LA ce te-ai referit?

38. alabastru de mitilic Joi, 12/02/2009 - 14:29

a fost sau n-a fost
Am citit articolul si mai toate comentariile, m-am amuzat si intristat deopotriva. Cred ca ti-ai atins tinta pe aici. Eu unul nu am inteles nimic 1 sec 5 min cine p... mea mai stie

Lorena Joi, 12/02/2009 - 16:29

pai cum adica
Daca esti de acord ca mi-am atins tinta, cum de nu ai inteles nimic?

39. cori Joi, 12/02/2009 - 15:48

pentru domni
dragii mei, imi permit sa vb in numele muuuultor femei pe care le cunosc personal si care nu se sfiesc sa afirme / ceara ceea ce simt cu adevarat... "femeile sunt sau nu curve"!?! fraza inventata de barbati si din pacate sustinuta si de unele femei "femeile nu mai sunt ca alta data" - din nou perplexitatea barbatilor in fata schimbarilor - (curajului as zice eu) femeilor parerea mea e ca femeile sunt si au fost intotdeauna la fel ca azi - diferenta ar fi libertatea de exprimare, refuzarea de a te simti frustata (pe diverse planuri) etc get real, guys: lumea e in continua miscare, mai miscati-va si voi odata cu ea!!! si un sfat pt mame: va rog mult, ganditi-va la femei cand va cresteti baietii :) sper ca nu am ofensat pe nimeni...doar ca mi-ar placea sa traiesc intr-o lume in care ne acceptam mai usor unii pe altii - asa cum suntem...

Lorena Joi, 12/02/2009 - 16:32

o doamna
Cori, uite ca mai vine din cand in cand si cate o doamna pe aici:). Merci pentru idei si te mai asteptam. Si m-am gandit ca poate iti place si asta http://www.hotcity.ro/la-cine-tinem/cine-le-face-sa-palpite

40. Vizitator Vineri, 13/02/2009 - 14:17

articol de centurista
Tilul spune tot!

41. o blonda Marti, 24/02/2009 - 00:22

parerea mea
sunt de acord.un cuvant sau un gest te excita mai mult k o pierdere de vreme cu preludiul.faci dragoste cand esti excitat.dak nu esti, inseamna k n-ai chef , nu k iti trebuie preludiu sau k e partenerul de vina.dak nu stiti ce va place incercati sa descoperiti,altfel nu o sa intalniti niciodata PLACEREA.

Lorena Marti, 24/02/2009 - 14:02

blondo, uite ca

Nu-mi venise ideea asta a ta, ca faci dragoste cand esti excitat si ca daca n-ai chef, de-aia nu esti pregatit:).


Tare.

42. o blonda Marti, 24/02/2009 - 00:26

parerea mea
apropo... poti sa ai orgasm fara sa iti stimulezi clitorisul, ma refer vaginal?cine zice k da sa si explice pt k pt mine e imposibil pana acu.

43. Ale...xxx Marti, 24/02/2009 - 01:07

depinde de fofo
Parerea mea ca tine de femeie, din punctul nostru de vedere al barbatilor, sa o varam din start nu ar fi o problema, ba chiar foarte tentant. Depinde de femeie, una care stie ce i futaiul si il savureaza, o poate primi instant, se limpezeste instantaneu pasarica, precum o oaza. Altele sunt timide, nexpermientate, poate frigide, altele poate au parte de orgasm mult mai greu. Toate acestea necesita atentie sporita si atunci daca "o bag" instant s ar putea sa tai maioneza! Deci in concluzie depinde de tipul de fofo. V am pupat pe astea primitoare, ude ca o stropitoare!:*

44. iDvL Marti, 24/02/2009 - 01:18

hahaaaaaaa
bravo bravo da sa poop paru esti pe placul meu :D

45. Cosmin Marti, 24/02/2009 - 11:24

Pro
Hello lume,

In primu rand vreau sa o felicit pe Lorena pt un articol foarte ok, in alta ordine de idei dupa aproximativ toate comentariile citite observ k multa lume s-a deviat de la subiect foarte mult ori au dat-o in extremitati si sincer nu avea rost, pierdere de timp.

Faza ar fii in felul urmator, intradevar exista tipuri si tipuri de femei, unele vor mai mult preludiu, altele se rezuma la o secunda! Sincer sa fiu tin sa cred k majoritatea femeilor prefera un preludiu de scurta durata.. de ce? explic mai incolo... iar cele care prefera un preludiu mai lung probabil cauta... altceva.. ce anume? nu e greu de dat seama.. deci va las pe voi sa o faceti.. Iar k sa revin de ce anumite femei prefera un preludiu de "o secunda" este pt k stiu ce vor, stiu ce cauta si mai exact cand vor.. daca un barbat e indeajuns de capabil incat sa "apese" intr-un interval scurt de timp on the right buttons (aici intervine si faza gen " sa iti cunosti partenera foarte bine!, desi pe unii prea putin ii intereseaza treaba asta si mai mult le pasa sa isi satisfaca ei nevoile lor intai apoi se mai intereseaza si de partenera ") ori cum zicea si Lorena, nu ai nevoie de mai mult nici de mai putin decat de o privire ori o vorba spusa exact la timpu potrivit si asta poate consta intr-un preludiu care sincer dupa parerea mea conteaza uneori mai mult decat preludiul in sine.

Astea fiind spuse, astept urmatoru' articol ;)

Numai bine.

Lorena Marti, 24/02/2009 - 14:13

iuhu Cosmin

Nici nu stii ce mare placere imi face ca se comporta cineva normal si se exprima normal la un articol care nu a urmarit sa fie porno, ci sa exprime un punct de vedere sincer. Si care se pare ca nu e unitar, ca mai sunt si alte femei care simt la fel.


Merci ca ai trecut pe aici si te mai asteptam.

46. Toby Marti, 24/02/2009 - 11:30

Femeia este ca o vioara,
Femeia este ca o vioara, trebuie mangaiata, acordata. Daca acordarea tine o secunda sau 10 minute depinde de la caz la caz. Doar o mica diferenta exista, in timpul actului coardele acestei minunate fiinte pot fi acordate fara sa intrerupi muzica.

Lorena Marti, 24/02/2009 - 14:17

vioara rules
Toby, tare frumos si tomantic ai zis tu aici:). Sus viorile performante, care cante bine din prima:P.

47. Tiberiu Marti, 24/02/2009 - 14:23

Prefer abstinenta !
dupa ineptiile citite mai sus,dupa comentariile pline de "miez" m-am hotarat...renunt la sex si adopta abstinenta,dragostea platonica....decat "foc de paie" urmat de starea "postcoitum animale tristum est"...mai bine sa ne dorim febrilitatea,emotia unei iubiri platonice...sexul ucide dragostea nu-i asa...dupa cum si caznicia este moartea pasiunii...nu credeti ? Va doresc atunci sa traiti pe pielea proprie acest "trend" deloc "trendy"....

Lorena Marti, 24/02/2009 - 14:49

fiecare cum se pricepe
Bine tiberiu, fiecare face cum se pricepe. Daca pentru tine abstinenta este cheia, atunci descuie usile fericirii cum oi putea:)

48. 0 Marti, 24/02/2009 - 14:29

Are dreptate Lorena! Atunci
Are dreptate Lorena! Atunci cand iti este foame nu stai sa mirosi mancarea, dimpotriva, mananci cat poti de repede. Asa si cu sexul. Vrei sa faci, faci!
P.S: Mentionez ca sunt femeie.

Lorena Marti, 24/02/2009 - 14:50

imi merge manusa
Faptul ca esti femeie si ca esti de acord cu mine imi convine de minune. Ce atata vorbarie:)

49. nick Marti, 24/02/2009 - 15:07

pt lorena
Sunt de acord ca la tine si la un procent insemnat de femei functioneaza perfect preludiul de o sec. Dar nu trebuie sa generalizezi. Pt ca sunt si femei care chiar au nevoie de 15-20 minute pentru a intra in atmosfera. Te rog sa-mi raspunzi daca vrei in ce zi/luna esti nascuta?

Lorena Marti, 24/02/2009 - 15:14

te cred
La mine e asa si sunt putin frustrata ca trebuie sa mi se aplice preludiu, ca la toata lumea:). 

50. hana Marti, 24/02/2009 - 15:10

hm
preludiul este adaptativ,atat pentru femei cat si pentru barbati.Ca sa fie mai clar, imagineaza-ti urmatoarea ipostaza:stai acasa cu prietenul tau,mai exact in dormitor amandoi imbracati lejer..va priviti intr-un anumit fel si totul pare sa ia forme...privirea e un fel de:hai sa facem sex ca te doresc..ok,tu sari pe el,sau invers...erectie crede-ma...inca nu are..fiziologic vorbind are nevoie de un pic mai mult de 1-2 secunde (30+) ca sa aibe o erectie cu care te-ar putea penetra.hai sa zicem ca are o erectie semi:) si vrea sa te penetreze,problema e ca tot fiziologic vorbind.. nu poate,dc?pentru ca vaginul tau nu este lubrifiat inca.asa ca ,cu o semi erectie intr-un vagin semi mai deloc lubrifiat penetrare cam zero..+ incepe tensiunea,sa nu se strice treaba ca nu intra facaletul in oala, intervine un stres care de obicei cam strica cheful oamenilor,dar pt a nu-l dezamagi pe partener te vei chinui sa-l indesi acolo.sunt alte cateva detalii despre care ar trebui sa scriu,dar cred ca acest singur argument este suficient ca sa raman cu constiinta impacata ca mi-am scris parerea.
sper ca acest comentariu nu va fi luat drept ofensa,sau jignire la adresa autoarei,pentru ca nu acesta este scopul meu!
cu bine..la cat mai mult sex (cu sau fara preludiu)

Lorena Marti, 24/02/2009 - 15:22

e un pic de metafora
Hana, exprimarea mea tine totusi putin de metafora, nu o lua chiar ad literam. Sigur, fiziologia poate nu se intelege cu 1 secunda, desi nu cred ca sunt de acord ca nu se poate asa:). In unele cazuri, gandul sexy impresioneaza pshihologia in asa masura, incat ea raspunde pe loc.

51. degeaba si fara rost pt unii Marti, 24/02/2009 - 16:16

degeaba...
bai fratilor,frumos pe aici ,niste comentarii interesante ,dar totusi mai simplu asa si fara prea multa bataie de cap ,sexu' ,dragostea,etc nu se invata de la unii si alti ,experienta se acumuleaza in timp,si depinde de ce fel de pers ai avut parte ,ca daca ai facut'o cu unele fete timide ,nu prea capeti experienta ca ea nu face decat sa stea ca "vaca" dar daca o faci cu unele genuri de fete care sunt mai putin timide sau deloc ,ai sa vezi cadata viitoare esti Asu Asilor ,asa k mai usor cu textele din reviste si dati unu drumu la treaba cu "Fetele Mari".Aaaa si in leg cu preludiu de 1 sec ,e valabil doar la fetele nimfomane.

Lorena Marti, 24/02/2009 - 17:22

e bine ca a venit un profesionist
Sa ne spuna pana la urma cum sta pe bune treaba. Deci, doamnelor si domnisoarelor care nu aveti nevoie de cine stie ce preludiu pentru a face dragoste cum trebuie, sunteti bolnave. 

52. Florin Marti, 24/02/2009 - 16:59

mda

...eu doar te felicit pt ca simti asa si te asigur ca nu esti singura...sotia mea seamana din acest pct de vedere cu tine dar nu pierde timpul cu frustrarile..gaseste mereu miscarile potrivite ca sa realizez (poate nu exact) ce vrea de la mine....poate asta sa fie singurul sfat pe care il cauti...in rest nu prea este de discutat in ceea ce ma priveste..nu comentez aici personalitatea femeilor in general ci doar exprimarea lor sexuala in stadiul la care ai facut referire(chiar si aici vb mai mult prin prisma caracterului sexual al sotiei)...reprezentantii sexului tare cred ca ar trebui sa interpreteze idea mai mult ca pe un pct de referinta in dezvoltarea propriei experiente sexuale alaturi de partenera,si mai putin ca pe o provocare la adresa lor....raspunsurile si preferintele pe acest subiect va apartin numai voua doamnelor...experienta in sine o impartasim...pentru a ne implini cat mai mult cu fiecare ocazie este nevoie de comunicare si mai multa initiativa...prin modul in care te-au interpretat unii e lesne de inteles ca "ai pus presiune' pe nesiguranta lor...au urmat apoi frustrarile....

Lorena Marti, 24/02/2009 - 17:25

asa e

Florin, ai pus punctul pe i. Foaaaarte multa lume frustrata pe aici, care a luat personal o chestie de optiune individuala, o idee care nu urmarea sa-i muste pe fiecare dintre ei:). 


In rest, o astept pe sotia ta pe aici, pe site, daca are chef sa ne faca o vizita sa vorbim. Despre orice, nu despre subiectul asrticolului asta.

53. osi Marti, 24/02/2009 - 17:09

Multi au inteles gresit cum
Multi au inteles gresit cum ca Lorena ar fi total contra preludiului si-i sar la gat:)) Daca esti atent,nu poti sa nu observi ca ea doar nu-i de acord ca si regula obligatorie si are dreptate.
Eu cred ca poate fi preludiu si o melodie,muzica sensibilizand multe simturi,nu doar tristete sau bucurie.Uneori si mirosul unui parfum te poate duce direct in lumea sexului,excitand la maxim,nu-i asa?:) Poate-i un preludiu si o intalnire funny,o seara reusita,declansand acea atractie chimica.In schimb,ptr un sex reusit,probabil e mult mai important ritmul,exploatarea placerii celuilalt,tot asa cum n-ar trebui sa uitam ce nu-i place celuilalt.Nu in ultimul rand barbatii ar trebui sa-si autodescopere metoda de a-si prelungi erectia,nu penisul sau...preludiul;)

Lorena Marti, 24/02/2009 - 17:33

daca as avea un premiu

I l-as da cu siguranta lui osi, pentru o parere de atat de mult bun simt. Sigur ca nu sunt total contra preludiului. Ci contra preludiului ca bifa din job description:). De fapt, cred ca o intalnire funny e cel mai bun afrodisiac. Asta plus o secunda de privit/mirosit/atins si e gata ciorba. 


Osi, daca ti-a placut articolul asta, poate iti place si http://www.hotcity.ro/la-cine-tinem/ne-place-mark-sau-rahan


Si merci ca ai trecut pe aici, te mai asteptam.

54. Vizitator Marti, 24/02/2009 - 17:26

cum dau de tine draga mea??
cum dau de tine draga mea?? semnat ursu

55. Vizitator pasional Marti, 24/02/2009 - 18:13

Cred ca esti o curva
Dupa ce vad in profilul tau, se pare ca esti o curva, din moment ce te trezesti in paturi straine, sau gazduind persoane straine racolate prin cluburi. Normal ca nu ai vreme de pasiune, esti doar o nimfomana. Nu ai o relatie stabila, si normal ca nu faci dragoste. E mare diferenta intre dragoste si sex. De asta iti vei da seama doar cand vei iubi cu adevarat pe cineva...... in rest, bafta si cat mai multe "ciocane" tari.

56. Vizitator Marti, 24/02/2009 - 18:31

mi-mi place cu
mi-mi place cu preludiu..lung..si la mine si la ea..o fac din placerea mea..recunosc..cateodata sunt egoist....:)

Lorena Miercuri, 25/02/2009 - 12:42

pai daca tie
Chiar iti place asa, si nu o faci pentru ca scrie la revista, atunci e superok:). Si sa speram ca si ei ii place la fel. La mai mare. 

57. beatrice Marti, 24/02/2009 - 18:35

eu cred ca:

mai,parerea mea este ca preludiul are si el un rol important.De ce?Sa zicem ca ai parte de o noapte de dragoste cu lumanari si tot arsenalul.Ce faci?Nu folosesti preliudiul?Te limitezi la o secunda?Atunci unde e farmecul?Da sunt de acord sa sarim peste preludiu atunci cand situatia o cere :D:D exemple:cand mai am jumatate de ora si plec la serviciu etc.Acum fiecare are gusturile si placerile lui.Si cel mai important fiecare face sex asa cum vrea :)

Lorena Miercuri, 25/02/2009 - 12:45

sigur ca da
Ca fiecare sa faca dragoste asa cum ii vine chef, si mai ales in acord cu partenerul. Eu recunosc ca nu ma omor dupa lumanari si tot arsenalul. Pentru mine un barbat care-mi place e suficient, nu-mi mai trebuie niciun arsenal. Ce sa fac, asa sunt eu construita.

58. Vizitator Marti, 24/02/2009 - 19:14

viata in sine e un preludiu

tot ursu scrie- eu cred ca un preludiu real poate fi viata de zi cu zi... cel mai eficient preludiu... cum ne pregtim ptr viatza..ce serviciu avem astfel  incat sa nu ne mai fuga mintea la prea mari  griji care sa ne crispeze.. de ce personalitate avem si cum ne/o formam...mai cred ca tot la preludiu se poate inscrie si faptul sa iti ajuti sotia in treburile gospodaresti sau ca ii faci un cadou .  daca  petreci timp cu ea ,sau felul incare faci dragoste cu ea ,daca reusesti sa o faci sa doreasca din ce in ce mai mult sa faca dragoste cu tine (ptr ca e f bine si mai ca se uda instantaneu cand se gandeste la ultima partida nu ptr ca aduna dorinte sexuale neamplinite)...multe sunt actiunile care au un efect de preludiu  si ele depind de felul incare fiecare le receptioneaza  asta fiecare trebuie sa stie ce o incanta cel mai mult sau invers ,ce il incanta si il face sa se simte iubit (iubita)..important este sa stim noi sa le bunghim si sa le facem atunci cand trebuie..tot din preludiu face parte si un telefon ..o discutie care clarifica lucrurile...o muzica buna.... in mintea mea tot din preludiu face parte si un  o discutie interesanta cu un om inteligent .... tot ce te umple de viata si de chef de a trai.. atunci cand esti fericit cu viata ta e firesc sa impartasesti si celor din jurul tau fericirea...cand esti un barbat cu o inteligentza emotionala peste media (totusi atat de fireasca) ,un barbat care stie sa priveasca si sa inteleaga o femeie ,e firesc ca femeile din jurul tau sa viseze si sa se intrebe oare cum o fi sa fie atinse de tine.. si "intamplator" sa visesze cu tine(lol) sau cand esti o femeie matura constienta de sexualitatea ei si inteligentza ..cu o incredere mare in sine si multa libertate interioara,la fel e foarte  firesc ca batrbatii sa roiasca in jurul tau... dragii mei ....eu zic ca viata in sine e un preludiu daca sti sa faci din ea un preludiu... ..contactul dintre cei doi iubiti e preludiu dar trebuie sa tinem seama  ca unele actiuni ne trezesc la adevarata noastra natura in care viata e traita din plin si altele nu..depinde de cum cei doi in cele din urma isi gestioneaza pasiunea dintre ei.. depinde de cat de inteligent esti tu ca barbat sau femeie ,de cat de matur esti cu adevarat si nu in cele din urma de compatibilitatea sexuala dintre cei doi..de suma libertatilor interioare ale celor doi...deci..concluzie ...viata e un preludiu ..doar de tine depinde daca ai si orgasm... legat de preludiul de o secunda.. il inteleg f bine.... doi oameni sanatosi atrasi reciproc unul de celalalt sar unul pe altul si se devoreaza..va venii si lor timpul in care vor savura si un masaj bun..o muzica care ii va face sa se simta euforici....o atingere.... care sa ii faca sa tresara....oricum toate fac parte din viata si ne maturizeaza asta daca va exista suficienta memorie si inteligentza sa digeram si sa asimilam ceea ce am invatat din toate astea...


un  aspect important al preludiului in viata de zi cu zi este   tu in primul rand sa ai o personalitate puternica ,deschisa si libera ,sa i fi capabil faci pe celalat sa viseze la tine dupa fiecare intalnire cu tine... sa viseze la ce simte cand este langa tine,la cat de bine stii tu sa gestionezi situatiile ce se ivesc ,sa stii sa iti faci tu in primul rand viata cu adevarat frumoasa.....

Lorena Miercuri, 25/02/2009 - 13:13

ursule, ca bine le zici
Rar am mai citit un comentariu asa de lung cu rabdare si interes. Asa e cum zici tu, toate astea sunt preludiu pentru dragoste:). Multumesc ca ai trecut pe aici si ai zis lucruri bune.

59. ady Marti, 24/02/2009 - 19:44

:)
interesant articolul, nu am stat sa citesc toate comentariile!
am doar 20 d anii,mi'am inceput viata sexuala acum vre'o 4 ani deci nu sunt expert :P,
dar voi fetelefemeile dati vina pe barbat ca nu aveti orgasmorgasme, k va place nustiu ce pozitie dar el nu isi da seama si nu va fwte in pozitia aia,ca isi da drumu' prea repede,ca va placenu va place cu preludiu, etc....

daca el nu poate sa te ajute sa ajungi la orgasm, dc nu stai u deasupra si dai din cur pana ajungi la orgasmorgasme, dc nu ii zici k tu vrei sa o faceti si in pozitia X ca iti place(de unde sa isi de'a el seama k tie iti place sa stai capra, cand sunt atatea poziti?), dc sa ii faci oral l'a sfarsit cand poti sa ii faci la inceput ca isi da drumu si mai repede si nu iti amorteste nici tie gura!daca u nu vrei cu preludiu dc nu pui u mana pe prezervativ i'l pui si o faceti?incearca sa vorbesti cu partenerul, mie m'ai bn imi zice prietena ma yo vreau asa sau invers decat yo sa cred k am satisfacut'o si ea sa se duca aks si sa scrie nu articol si sa il puna pe net k ce idiot sunt k nu o fwt cum vrea! poi d unde sa stiu yo cum vrea ea daca yo knd o intreb despre sex ea schimba subiectu?
rezolvarea e comunicarea, si de ce sa iti fie rusine de el sa vorbiti despre sex cand il practicati? :))


Lorena Miercuri, 25/02/2009 - 13:17

ok
Desi zici tu aici o gramada de porcarii, probabil te-ai enervat, ma gandesc eu:), ai in principiu dreptate. Desi mie mi se pare cam jenant sa ii spun, cred ca totusi asta e solutia. Tnx.

60. relu Marti, 24/02/2009 - 22:38

Tehnic, ideea nu poate fi aplicata
Dincolo de frazele stalciate ale articolului (cel mai mult mi-a placut constructia stilistica : "In secunda aia eu si iubitul meu ne privim. Sau ne spunem vreo vorba de la care sar toate in aer. Si gata ciorba" - va dati seama, domnilor, ce iubire mare e la ei in dormitor? intr-o secunda, e gata... ciorba), tehnic, ideea nu poate fi aplicata. Asa cum intr-o secunda nu poti face o ciorba, nici intr-o secunda nu ai erectie. Acum se pune intrebarea: cand incepe si se sfarseste preludiul: o felatie face parte din preludiu? sau e deja..ciorba, ca sa folosesc metafora dragei noastre jurnaliste?

Lorena Miercuri, 25/02/2009 - 13:58

am senzatia
Ca nu cu mine ai vorbit, ci ca ai intrebat pe cineva din public. Dar cum nu ti-a raspuns nimeni, incerc sa ma bag tot eu. Secunda era o metafora si ea, care insemna "foarte repede". In rest, ce e preludiu si ce e ciorba pe bune, asta cred ca difera de la om la om. 

61. energy_ionut Miercuri, 25/02/2009 - 17:36

multa prostie frate...
waw...am citit articolul si toate comentariile...nu imi vine sa cred in ce hal s-a prostit lumea
fratilor este un aricol chiar dragut despre inca un punct de vedere asupra preludiului...si o alta varianta(alta decat cea comericiala pe care mai toate revistele pt femei incearca sa o "ïmpuna")...cei care au intalnit vreodata iubirea ar trebui sa stie ca in orice relatie serioasa sunt si momente in care nu e neaparat nevoie de (n) ore de preludiu pt o partida "frumoasa de sex
psihologia spune ca "fiecare om este unic in felul sau"...deci...fiecare simte altfel si se exprima diferit...incercati sa nu mai debitati atatea prostii referitoare la articol si autoare si incercati sa va intelegeti cu partenerul vostru din priviri...dupa care va astept aici cu un nou articol sa va citesc noua parere :))

Lorena Miercuri, 25/02/2009 - 17:55

ionut stiiie:)
Ionut stie el ce stie:). Uraaaaaaaa!

62. Andre Sambata, 28/02/2009 - 23:33

So on and so forth
Ideea am inteles-o cu totii.se prefera mai mult cel de 1 sec...ok...dar...exista un dar...spuneti ca cel mai preferat este cel de 1 sec...dar...pana la urma..ar trebui sa se supuna la vot..spunea cineva mai sus ca ar trebui sa vedem niste statistici sa vedem exact care ar fi adevarul...dar cum nimeni nu prea e sincera pana la capat...si acolo vom avea probleme...pana la urma am putea sa punem fetele sa ridice frumos degetelele sus si sa voteze ce ar vrea exact?...As vrea sa sfarsesc comentu' prin a o felicita pe Lorena...great subject..keep up the good work!

Lorena Luni, 02/03/2009 - 16:38

tnx:)

Merci frumos Andre, sunt convinsa ca suntem impartite pe categorii, dar sunt si femei ca mine, de asta sunt sigura si am vazut si mai sus:).


Mai vino pe aici. Si daca ti-a placut materialul asta, poate iti place si  http://www.hotcity.ro/la-cine-tinem/rubrica/povesti-din-budoar/sustin-sexul-cu-lumina-aprinsa.


Pupam.

63. cocolino2 Joi, 02/04/2009 - 01:03

bravo pentru articol foarte
bravo pentru articol foarte frumos si interesant

64. Vizitator Joi, 02/04/2009 - 01:22

si acum vin cu o
si acum vin cu o contrazicere ( si dezbracatul face parte din preludiu) deci dureaza mai mult de o secunda :D
vorba la o tipa .. s-a dus cu prietenu la ea acasa si ala incepe cu preludiul la care ea, ma f-- ori nu ma f-- ca ma ia somnu :))
acum cine e de acord cu mine: .. sexul oral este cel mai bun preludiu si pentru femeie si pentru barbat ..

65. TheGAME Joi, 02/04/2009 - 16:45

cata prostie zace-n voi...
astia care cititi atat de multe carti :) pe cuvant ca deveniti pe zi ce trece din ce in ce mai nefericiti... vad ca ai vreo 30 de ani :( ma-ntreb ce fel de barbati ai avut tu in pat daca ai ajuns sa gandesti asa... de fapt , nu stiu daca ai avut BARBATI ;) eu stiu un singur lucru , ca finalitatea sexului e orgasmul ...si voi vorbi doar despre sex nu de "dragoste" cum au unii inclinatia sa spuna pentru ca aia nu exista nici cu un preludiu infinit nici cu unul de 1 secunda nici indragostit fiind de persoana iubita , pentru ca fiecare isi urmareste interesul , sa se satisfaca pe sine , oricat de viteji ne-am da noi atunci cand spunem ca "dragosteaaa ma face sa imi doooooresc atunci cand fac seeex ca iubituuul.iubiiita meu/mea sa fie satisfacuuuuuuut(a) si ma gandesc numai la el/ea " rahat pe paine servit de 3 ori pe zi...exista momente cand preludiul e necesar (acele momente de o vesnica melancolie bla bla bla) si altele in care dorinta salbatica te-ndeamna la un sex profund si non conformist ...e din natura umana ...in fine., nu ma judeca dupa exprimare , ci accepta prostia pe care am scris-o in intelesul ei destul de vag , dar puternic ...mi-e mila de voi , o sa traiti atat de urat si stiti asta , vedeti uratenia din voi in fiecare zi , dar va incapatanati sa credeti ca voi le stiti pet oate , sunteti dumnezei...prea multa lectura strica minti ...voi cu voi , eu cu noi :) poate-ar fi mai bine sa scrii despre ce se-ntampla-n tara asta su asta-ar ar insemna ca-ti pasa si de noi , cei care traim pe acelasi pamant ...esti egosita sau nu stiu cum se numesc astia care se gandesc doar la ei si vorbesc doar despre ei facand referire la ei si gandind ca ei sunt ei ... ai talent , se vede ca esti "citita" , dar fii pentru dumnezeu mai realista , ca de fantasmagorii si vise suntem satuli cu totii , nu poti sa traiesti doar cu iluziile alea din carti...plm , hai pa! :)

66. Vizitator Miercuri, 08/07/2009 - 01:43

at least strange
n-am mai vazut ever o autoare de articol care sa raspunda la atat de multe comentarii ale cititorilor ceea ce in mintea mea da nastere la niste concluzii nu tocmai favorabile, mai ales ca 50 la suta din informatia cuprinsa in raspunsuri se repeta :) unii oameni au ceva in plus sau in minus(timp, samd)

Lorena Miercuri, 08/07/2009 - 13:58

te-ai obisnuit prost
E absolut normal sa raspunzi cititorilor care au ceva de zic. Mie mi se pare strange ca tu crezi ca e politicos sa tac cand lumea vorbeste cu mine. Mai gandeste-te la asta.
Cat despre faptul ca se repeta, sigur ca asa e, doar asta este parerea mea. Ce-ai fi vrut, sa-mi schimb ideile pe parcurs?
Si vad ca si tu ai timp, daca ai citit tot.

67. quasimodo08 Luni, 17/08/2009 - 00:55

totul treb sa decurga cat mai normal ,firesc
chestia cu preludiul de o secunda mi se pare cea mai normala din toata chestia asta,adica de ce ne-ar trebui mai mult?e de ajuns o scanteie ca sa aprinzi focul,nu?restul e doar ''businnes'' -revistele treb sa ''faca descoperiri noi'' sa poata sa reziste pe o piata in plina dezvoltare- asa numesc eu fenomenul asta...
iar faptul ca multora dintre noi ne place sa ne ghidam dupa asemenea reviste,articole , cred ca depinde de constiinta fiecaruia....aici e mai complicat-cred,de ce oamenii cred ca e bine sa faci asa cum scrie intr-o rev sau alta....
oricum sunt multe de zis,pro si contra ''preludiului de 1 sec''.eu cred ca e de ajuns ....o spun din proprie expierenta...

Lorena Luni, 17/08/2009 - 12:23

yap
Quasimodo, nu stiu cat de urat esti, dar intelept esti sigur:). Asa mi se pare si mie. Ca e treaba revistelor glossy sa sustina preludii lungi obligatorii. Noua nu ne trebuie musai asa ceva.

68. sexx4love Marti, 08/09/2009 - 10:32

preludiul
Este important pentru ambii parteneri...O secunda sau 10',conteaza oricum! Oricum imi place enorm cum scrii.
Sunt multe de invatat,din aceste articole.

Lorena Marti, 08/09/2009 - 13:21

cool
Multumesc frumos, ma bucur tare ca iti place cum scriu. Mai vino pe aici atunci, ca suntem ca niste masini de scris. Mereu avem ceva nou.
Comenteaza
codul de validare

Ultimele articole din: relatii
E trendy sa fii bi relatii

E trendy sa fii bi

Cu bisexualii nu prea stiu sa ma descurc.

Ma uit la el si castig relatii

Ma uit la el si castig

Nu inteleg nici sa ma pici cu ceara cum am reusit sa ma marit, folosind metodele de agatat primitive si ineficiente la care am recurs in tot acest...

Femeile din spatele misoginului relatii

Femeile din spatele misoginului

Am fost misogin. Am primit o educatie de misogin. Femeile din familia mea au contribuit semnificativ la aceasta educatie, prin teorii de genul:...

 
Publicitate
Ultimele comentarii
Vizitator

8 lucruri care sigur te ingrasa

apucate de supt puliiiiiiii si ai sa vezi cum te ingrasi :)):)):)):)):))

un oarecare

Oda barbatului in rac

7.000.000.000 de oameni, 12 zodii... seems legit...

gigixy

Frustrarile unei femei multumite

acest tip de polemica incepe sa se rodeze, spre devalorizare prin...

 


Machiaj de Sarbatori

Descopera coordonatele unui machiaj perfect de Craciun si Revelion, in dosarul pe care l-am creat speciat pentru luna decembrie.

Tendinte moda toamna-iarna 2011-2012

Urmariti rubrica tendinte toamna-iarna 2011-2012, pentru a afla toate secretele vestimentare ale acestui sezon.

Deshidrator pentru fructe si legume

Deshidrator pentru fructe si legume

Din dorinta de a usca fructe mi-am cumparat si eu un astfel de aparat. Asa am descoperit in manualul de utilizare a deshidratorului ca pot usca nu doar fructe si legume ci si plante si chiar carne.

Cele mai frumoase rochii din istoria Oscarurilor

Fursecuri cu portocale

Frigul asta si angoasa iernii trebuie compensata intr-un fel. Avem nevoie de ceva dulce. Si cine poate sa refuze ceva dulce, mai ales cand are aroma de portocale? Pentru pofticiosi, pentru un pic de moral pozitiv, pentru ca e vineri si urmeaza un sfarsit de saptamana, speram in limite...

Parteneri

  • dietetik.ro
  • letsdoitromania.ro
  • tscarena.ro
  • monden.info
  • muzeultaranuluiroman.ro
  • trombon.ro
  • vangogh.ro
  • laptopnews.ro
  • avoncosmetics.ro
  • dentestet.ro
  • extins.com
  • fundatiacaleavictoriei.ro
  • dallesrevolution.ro