Sex in postul Craciunului

Autor: Lorena

E clar, sunt o impostoare. Si nu o femeie cucernica si cu frica lui Dumnezeu, cum imi placea sa cred, cand ma varam seara multumita in pat, plescaind din limba a satisfactie. Am mai razbit o zi ca femeie credincioasa. Uite ca nu e chiar asa.


Explicatia e simpla. Tin postul Craciunului, de vreo 10 zile déjà. Il tin ca la carte, nu ma ating de alcool, nu bag carne-n gura, iar de oua, lapte si derivate din toate cele de mai sus nici poveste. Si mi se parea ca sunt un fel de Xena a postului, o femeie curajoasa si temeinica.


Dar am aflat de la prietenii mei evident mai piosi decat mine ca degeaba ma chinui. Daca tin doar postul de mancare si bautura, n-am facut nimic. Ca sa fiu o credincioasa cum zice la carte, trebuie sa renunt la sex. Adica sa nu ma ating de carne deloc, in nicio parte a corpului meu. Si daca nu ma abtin de la asta, se pare ca este o crima mai mare ca violul.


Ori eu, eu, eu cred ca am facut destul. Inteleg ratiunile pentru care un Dumnezeu iubitor dar aspru ar vrea sa renunt la anumite mancaruri, pe o perioada determinata de timp. Imi vrea pana la urma binele spiritual si trupesc si sunt de acord.


Dar la ce i-ar folosi lui Dumnezeu ca eu sa ma opresc brusc din sex? Fara o pregatire psihologica inainte. Si fara o suma uriasa de bani care mi se da la sfarsit daca resist acestui cosmar? Nu pot in ruptul capului sa inteleg de ce crede biserica si mai ales prietenii mei ca trebuie sa incetez pe data cu igiena asta corporala care nu e doar placuta, ci si utila omului.


Sa ridice mana sus cine intelege in ce fel as aduce eu un omagiu bisericii crestine daca devin o femeie isterica si vesnic pusa pe harta? Chiar nu inteleg sabotajul asta al gandurilor mele spirituale. Caci eu eram foarte pregatita sa gandesc bine si frumos despre aproapele meu. Dar daca el imi baga sub nas asemenea interdictii absurde, imi piere tot cheful.


Imi si inchipui cum ar trebui, timp de sase saptamani si jumatate, sa ma bag seara in pat destul de infometata de la post si fara pic de alcool in organism, care sa ma faca sa adorm mai repede. Sa ma strecor in pat slabita asa, si perfect cucernica, si sa dau cu ochii de prietenul meu. Care imi cam place, ca doar de-aia am inceput o asociere in participatiune.


Si sa ma uit la el cu o cautatura neprietenoasa pentru ca imi starneste simturile si sa mormai ursuza un noapte buna stins. Ca si cum e o intamplare bizara a sortii ca dormim in acelasi pat si nu o dorinta reciproc impartasita, ce trebuie consumata.


Apoi sa ma intorc cu spatele tafnoasa. Si daca imi pune o mana pe spate sa ma mangaie, sa-i trag repede cu poseta (pe care sa o am pentru asta la indemana) in cap si sa urlu la el ca este un ateu si-un necredincios si de-asta nu ne potrivim. Hilara scena, dar totusi. Ramane intrebarea.


Cui ii foloseste, in timpurile astea moderne, daca eu nu fac sex o luna jumate, desi am cu cine si de ce? O sa ma ajute asta sa fiu mai toleranta cu semenii mei? Nu, eventual o sa ma impinga sa-i musc de beregata de atata frustrare, chiar in preajma Nasterii Domnului.


Macar in sex salbatic sa ma pot refugia, daca in loc de o ciosvarta de purcel sa trebuiasca sa rod la o cojita de paine. Un singur lucru pot sa incerc, dar nu promit sa reusesc, cu ocazia postului. Sa nu fac sex oral. In rest, nu tine de mine. Ci de natura mea omeneasca, data tot de catre Dumnezeu. Deci sa purcedem la treaba.

Pe aceeasi tema
sex-craciun.jpg Mos Craciun si renul
cafea-new-orleans.jpg Cafea New Orleans
vrea_sex.jpg O sa ma culc cu el
baieti.jpg Inima de pedofil
Comentarii (35)
&nbps;

1. Vizitator Miercuri, 02/12/2009 - 16:57

Post fara sex
daca se vrea se poatetine post din toate punctele de vedere.sa faci sex te impinge doar cel cu coarne.in niciun caz Dumnezeu ca nu el ne-a creat asha cum spui tu.dorinta vine de la celalalt.si eu am tinut post de la inceput dar ma abtin..cu greu.dar asta e.numai bine

Lorena Joi, 03/12/2009 - 10:23

deci
Ca sa inteleg bine: cel cu coarne e responsabil cu sexul? Cam nasol. Inseamna ca sunt total posedata. Si eu si lumea intreaga. Nu mai e scapare.

odin Vineri, 04/12/2009 - 13:42

pacat
Ca nu pot sa adaug poze in comentariu. As fi pus aici o poza cu niste flacari...

░░
░░░
░▒░
▒▓▒░
▄▀ ▄▓▒▒▓▒ ▄ ▀▄
▄█▀ ▄▐▓▒▓▓▒░▌ █▄ ▀█▄
██▌ ██ █▓▓▓██ ▐███ ▐██
▐██ ▀█▄ ▀██▀ ▄███▀ ██▌

no name Luni, 07/12/2009 - 11:23

ce a ajuns lumea asta...
...inseamna ca autoarea este o obsedata sexual....care nu poate sa renunte la sex nici macar pt D-zeu... si mai departe ma abtin...

Vizitator Luni, 07/12/2009 - 15:07

ha
nu te abtii pt Dumnezeu.o faci pt tine

2. Esmee Miercuri, 02/12/2009 - 17:27

O prostie
Eu una sunt intr-un post continuu , eu sunt vegetariana. Mi se pare o prostie asta cu postul , nu iti foloseste la nimic si nu ti rezerva niciun loc in Paradis, stai linistita.
Am decis de fiu vegetariana pt ca iubesc foarte foarte mult animalutele si prefer sa nu le mananc. Este minunat si ma simt grozav!! In schimb, nu cred in post, ce e ala post? Cui ii foloseste? E bun pt sanatate da ok...dar nu are nicio legatura cu religia, absolut niciuna deci fa draga sex linistita ! Doar nu o sa te lasi indobitocita de religia crestina, cea mai mare inselatorie a tututor timpurilor? ?

daauba Joi, 03/12/2009 - 02:36

Pai...
Religia crestina nu este singura care indeamna la abstinenta sexuala temporara - la evrei, aceasta este vazuta ca o forma de autodisciplina, iar la musulmani exista Ramadanul, in care se posteste timp de 30 de zile de la rasarit pana la apus.
Mesajul care se doreste a fi transmis este acelasi, l-am dezbatut in alt comment - ideea e ca nu este o notiune specifica exlusiv crestinilor.

Lorena Joi, 03/12/2009 - 10:26

@Esmee
Ma bucur ca tu crezi ca pot sa fac sex linistita, dar eu cred in religia crestina.

daauba Joi, 03/12/2009 - 13:10

Intrebare
Ma bucur ca tu crezi in religia crestina si ca incerci sa tii post, dar atunci o intrebare:

Cum de promovezi pe fata statutul de amanta?

Daca accepti religia si iti doresti sa faci ce aceasta iti cere, ar trebui sa stii ca:

1. Ascultarea celor 10 porunci este de mii de ori mai relevanta decat tinerea postului.

2. Promovarea acestor porunci / principii este esentiala, asa incat sa poti influenta in mod pozitiv si pe cei din jurul tau... mai ales cand tu detii un format media si mesajul tau "pro amante" (si "against-porunca") este receptat de o masa de oameni. Daca tu ai reusit sa influentezi acesti oameni care ti-au citit articolul (chiar si unul) sa iti adopte viziunea (chiar si partial), pacatul este, din pacate, al tau. Si asa un pacat este mult mai grav decat cel "Nu tin Post".

Nu vreau sa te demoralizez, dar poate chiar nu stiai lucrurile astea.

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:07

@daauba
Zau ca nu mi se pare asa de grav. Crezi tu ca o opinie, fie si de pe un site destul de citit. E parerea mea si nu urmaresc sa fac discipoli.

Esmee Joi, 03/12/2009 - 16:08

E tragic..
Atunci e tragic.. nu zice nimeni sa nu crezi dar sa mai fii habotnic in zilele noastre cand se presupune ca ar trebui sa ne descatusam de indobitocirile Bisericii... e tragic
Pana si Iisus era pe jumatate om

daauba Joi, 03/12/2009 - 17:21

Habotnic?
Foarte trist ca asa crezi si ca ma taguiesti "habotnica". Nici macar nu am spus ca eu cred in Biserica (poate sunt doar informata), ori a fi habotnic inseamna a tine cu scrupulozitate iesita din comun toate ritualurile impuse de aceasta.

Habotnica este mai degraba tanti care tine postu cu mancare, alcool si nu petrece cu sfintenie, iar cand iese din Biserica, dupa impartasanie, barfeste si injura cu vecina.

Unii oameni aleg sa se ghideze dupa ce le spune inima si dupa ce au judecat ei, dupa indelungi sesiuni de introspectie sufleteasca.

daauba Joi, 03/12/2009 - 17:34

Mai mult
Cu totii alegem cateodata ce ne place / ce e usor din religie - e trist, dar asta e. Este greu sa respecti tot, chiar daca iti doresti si chiar daca incerci asta minut de minut. Dar daca tot iti alegi ceva, alege macar "Sa Nu Faci Rau", serios. Alege sa nu anti-promovezi principii ale religiei in care tu insuti spui ca crezi.
Acesta era sfatul meu, sa nu faci FIX impotriva religiei la scara larga - tu spui ca "e trist" si ca "sunt indobitocita".
Ma intreb cine m-a indobitocit, din moment ce inima mea, sufletul meu, toate normele de valori si TOATE religiile mari spun acelasi lucru, cu sau fara Isus.
Am incercat, mai mult nu pot sa explic.

Vizitator Joi, 03/12/2009 - 16:49

LaLa
Subscriu si eu!

neverFold Luni, 07/12/2009 - 12:54

parerea mea
parerea despre post este urmatoarea :ar trebui sa tina post fiecare dupa cum poate,nu trebuie sa se forteze si sa isi impuna cum sa tina post,mai intai ar trebui sa te cunosti pe tine sa vezi care iti sunt slabiciunile, de exp. un om care e pofticos o sai fie mai greu sa nu mai manance decat sa nu minta ; nu e pacat sa fumezi o tigara la o petrecere ,da nu e bine sa devii dependent,poti sa bei un pahar sa te inveselesti da sa nu devii alcolic,poti sa ai o/un femeie/barbat da sa nu devii iubitor de trupuri , iti iei nevasta/sot si poti sa te "iubesti "cat vrei :D , dar sa nu faci sodomii adik impotriva firii,lucruri batjocoritoare la firea umana sex oral, homosexuali,lesbiene ...etc ;postu e o traire sufleteasca,trebuie sal simti pe Dumnezeu deasta iti e asa greu sa tii post, ar trebui sa incerci sa te apropii de El sa mergi la biserica, sa ai un duhovnic sai spui probleme tale,din ce ai povestit in articol se vede k ai inima impietrita ,banuiesc k prietenul care il ai nu lai ales din dragoste;e adevarat k a lasat Dumnezeu atractie intre oameni,da nu se rezuma la perversiuni, e greu sa mergi drept cand ai minte murdarita de toate prostiile astea care acum devin niste k niste lucruri normale si religia crestina (ortodoxa) e cea mai mare inselatorie ? poate sectele care au derivat din ea (aici si biserica catolica),sunt 3 lucruri care confirma autenticitate :apa sfintita ,moastele sfintilor si lumina care vine de inviere; referitor la comentariu de mai sus, k nu exista Dumnezeu, ateii cred in evolutionism, hai sa va arata ce scrie pe wikipedia : "El porneşte de la ideea că la începuturi, cu circa 13,7 miliarde de ani în urmă, universul încă nu exista. Ceea ce a existat a fost doar un punct de o natură cu totul specială, o aşa-numită singularitate, ceva fără dimensiuni dar cu o energie nesfârşită " deci in loc de Dumnezeu zic o singularitate, ceva fara dimensiuni dar cu o energie nesfarsita :)) si se zice k primii oamenii bipezi care au aparut au fost acum 6 milioane de ani, iar populatia actuala care o sa ajung la 7 miliarde de oamenii in 2012 a aparut doar in cateva mii de ani , da ia ganditiva in 6 milioane de ani :)) cati oamenii trebuiau sa fie, e usor sa alegi k nu exista Dumnezeu pt k ai "libertate" si poti face ce doresti , da oare mai esti liber atunci cand fericirea ta depinde de bani,droguri,pornografie,etc... tocmai pentru asta e postul,de nu te lasa manipulat de toate gunoaiele astea,in fine cum iti asterni asa dormi ...

str82h3ll Joi, 10/12/2009 - 03:34

:))=))
Tu o sa mori sanatoasa ^^...se merita :/

3. daauba Joi, 03/12/2009 - 02:18

Explicatie
Voi incerca sa iti raspund:
Postul "fara sex" are mai multe scopuri:
1. Sa dovedesti ca esti capabila sa te supui neconditionat, sub indemnul "Crede si nu cerceta" care arata ca accepti fara a te razvrati ceea ce iti spune Dumnezeu, pur si simplu din credinta adevarata si iubire. La fel cum un copil mic si nestiutor asculta de mama care il roaga sa faca ceva (desi este prea mic pentru a intelege DE CE sa faca acel ceva, la fel cum esti si tu, si noi).
2. Sa dovedesti ca ai puterea sa te abtii de la lucrurile materiale, pamantesti. Un om ancorat in realul inconjurator, interesat de chestiile materiale care aduc placere imediata (mancare, sex, alcool, petreceri) nu reprezinta un bun believer (nu spun "crestin", pt ca aceasta ideologie este identica in mai multe religii, nu doar la crestini). Un bun believer este un om care isi dedica marea parte a timpului, eforturilor si intereselor sale lumii spirituale si emotionale, evolutiei sale non-materiale, un om care isi ingrijeste sufletul, si nu in primul rand trupul.
3. Sa dovedesti ca poti rezista tentatiei - este un exercitiu de rezistenta. Sa furi este o tentatie, sa minti este o tentatie, sa inseli este o tentatie - si toate sunt pacate. Si atunci cand iti exersezi rezistenta, vei face fata mai usor adevaratelor tentatii pacatoase.
Sper ca te-am ajutat.

Lorena Joi, 03/12/2009 - 11:58

@daauba
Cred ca exercitiul asta de a ma abtine este suficient in ceea ce priveste mancarea. Fac eforturi acolo si nu e usor. Macar la sex sa fie dezlegare.

Un curios Luni, 07/12/2009 - 04:02

Un curios
E bine ce zici tu si esti bine intentionata dar ai putea sa imi spui unde in Biblie sau in Sfanta Traditie scrie "Crede si nu cerceta"?

Sintagma "crede si nu cerceta" apartine lui Celsus (sec al II-lea - http://en.wikipedia.org/wiki/Celsus) si reprezenta un atac la adresa crestinismului.

"crede si nu cerceta" este o aberatie inventata de acest filozof grec pentru a discredita Cresinismul si care a fost promovata de comunisti in ultimii zeci de ani.

Dimpotriva, Biblia spune :"Bate si ti se va deschide, cauta si vei afla"
Deci cercetati, deschideti larg ochii si nu puneti botul la tot ce zboara.

Pentru ce ai spus in rest, toata stima.

4. klaudika Joi, 03/12/2009 - 10:55

sex in postul Craciunului
A tine post inseamna a te infrana de la placerile vietii, a duce o viata cat mai smerita si mai curata . Se spune ca tot ce iti face placere este pacat . De aceea sexul este interzis in perioada de post . Si priveste si partea buna a lucrurilor : dupa o perioada de abstinenta, nu-i asa ca te bucuri mai mult cand reincepi si parca totul ti se mai frumos si mai pasional ?

Lorena Joi, 03/12/2009 - 11:59

@klaudika
Pai da, asa e, dar asta suna mai mult a chestii tantrice decat a principiu de religie crestina:).

5. Casual Joi, 03/12/2009 - 12:55

Intrebare
Cine e "cel cu coarne"? =)) Ca daca dau de el, ca inteleg ca e un el, am niste lucruri sa-i zic, mai ales ca inteleg ca el e cel responsabil cu sexul, ca el ne impinge pe calea pierzaniei. Ah si ce m-as mai pierde un weekend intreg numai pe calea aceea...

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:08

@casual
Spor la treaba.

6. eu Joi, 03/12/2009 - 13:15

postul
D-lor si d-nelor am citit comentariile si amramas perplex sa vad ca in secolul 21, in care informatica a revolutionat toate domeniile, in care cunoasterea este o stare de fapt se mai gasesc tampiti care cred in tot felul de dumnezei si in tot felul de religii, secte, etc. Daca nici acum dupa atata amar de dezvoltare a stiintei nu v-ati lamurit ca religia este doar o modalitate folosita de cei interesati pentru a prosti masele largi si a le mentine in frau, a le oprima mai usor inseamna ca ati trait si traiti degeaba. Sa vii in secolul 21 sa sustii ca dumnezeu a facut lumea, ca Isus e nascut din fecioara, ca minunile au existat, ca trebuie sa crezi fara cracnire ceti spun niste sarlatani, homosexuali de popi sau alti excroci trebuioe sa fii tampit. Dar poate ca tocmai tampenia este promovata de cei interesati in promovarea religiei

klaudika Joi, 03/12/2009 - 16:23

pt eu - mai gandeste-te !
Sincer , imi este mila de tine ca gandesti astfel. Oamenii care cred in Dumnezeu au toate motivele lor intemeiate . Eu personal, pot sa iti spun ca in viata am avut parte de intamplari fericite in urma carora am ajuns la concluzia ca numai Dumnezeu m-a ajutat si m-a ocrotit atat pe mine, cat si pe fiintele dragi mie , mai ales in momente extrem de grele. Numai cineva care crede in Dumnezeu poate intelege ce spun eu . Sa stii ca tehnica evoluata de astazi nu exclude credinta in Dumnezeu .

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:09

@klaudika
De acord 100%.

andrey Joi, 03/12/2009 - 16:41

ptr eu
Chiar si mie imi e mila de tine... nu e nimic mai rau decat un om care nu crede in nimic...foarte trist...majoritatea religiilor cred intr-o viata viitoare..ori pentru tine nu mai e nimic..fara speranta :(

Iar stiinta nu a exclus niciodata existenta lui Dumnezeu...

Referitor la subiect, cum au mai zis si altii principalul motiv e sa rezisti tentatiei, sa fii cat mai curat si smerit ca atunci cand te impartasesti si sa il primesti pe Iisus intr-un corp si suflet curat :)

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:09

@eu
Da stiu ca esti o persoana plina de armonie!

Vizitator Marti, 08/12/2009 - 15:32

DUMNEZEU EXISTA CHIAR DACA MINTEA TA NU ACCEPTA
Ce are a face cunostinta omeneasca cu un Suprim si ATITPUTERNIC Dumnezeu care a creat nu numai universul nostru insa mi de universe pe care cunostinta slaba omeneasca inca nu a ajuns si niciodata nu va ajunge sa cunosca.Infiecare zi Dumnezeu creeaza noi planete si stele si tu om care daca ai studiat citeva din cunostintele umane te crezi asa de superior incit ai curajul sa decline existenta lui Dumnezeu?.Dumnezeu tea creiat si si pe tine asa ca incepe sa cercetezi Biblia care este isvorul vietii vesnice caci noi vom fi aici pentru scurt timp .Cum iti vei pregati viata aceea ei cu tine .cauta o biblieSI CITESTEO SI FI SERIOS DESPRE EA.

7. Vizitator Joi, 03/12/2009 - 13:45

postul adevarat
Postul adevarat, nu este fixat si impus de o anume persoana,ci il tii tu cand doresti si il tii cu toata inima ta ca iti doresti sa-l tii,nu cand zice popa ca trebuie tinut.Cind ti-ai propus o zi de post ,trebuie sa-l tii fara sa injuri,fara sa cartesti,fara sa gandesti la sex,fara sa mananci si sa bei nimic toata ziua si sa te rogi lui dumnezeu ptr. ceea ce doresti ca el sa-ti implineasca.ACESTA ESTE ADEVARATUL POST BIBLIC,NU SELECTIA DE MANCARURI FACUTA DE OAMENI.

8. me my Joi, 03/12/2009 - 13:59

fiecare cu ale lui
daca tu te consideri credincioasa,ar trebui sa stii ca sexul in afara casatoriei este un pacat. iar postul se incheie cu o impartasanie,care ajuta la spalarea unor pacate care le facem in tot restul anului. astea cu mancarea si cu sexul sunt doar putine dintre ele,dar sunt singurele impuse intr-un post. bineinteles ca poti sa tii doar o parte din post,dar la sfarsit,la spovedanie,va trebui sa ii marturisesti preotului.de aceea ar trebui sa te lipsesti de aceste placeri lumesti,daca tu crezi in Dumnezeu si tii postul doar din pc d vedere religios.
"Se spune ca tot ce iti face placere este pacat ."klaudika, nu este adevarat. ai dreptate cu partea cu viata smerita si curata,dar unora chiar viata asta le face placere si nu e asta un pacat,corect? :) sexul este un pacat dpdv religios pt ca asa spune Biblia, nu pt ca este o placere si atat.

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:28

@me my
In ce secol traim? Nu e bine sex inafara casniciei? Dar 12 pe ore de munca pe zi e ok, da?

me my Vineri, 04/12/2009 - 16:03

@ Lorena
nu am sustinut ca acestea sunt principiile mele si ca eu ma ghidez dupa ele. nu cred ca este cazul sa intram in alte sub,sa dezbatem ce este corect in lumea asta si ce nu.
nu am zis nici ca nu e bine, ci ca dpdv religios este un pacat! daca vrei sa tii post,pt ca esti religioasa si crezi in Dumnezeu,trebuie sa stii lucrurile astea.
vrei sa dezbatem si daca exista Dumnezeu sau nu? sincer,nu ma intereseaza! dar am crezut ca pe tine da si ca tu crezi in El,deoarece tii post.

Vizitator Luni, 07/12/2009 - 05:23

sex afara de casatorie este considerat adulter
Orice sex afara de casatorie este un pacat si impartasania nu te spala de pacat.Popa nu te spala de pacat deasemeni .Biblia spune ca orice angajare sexuala in afara casatoriei este adulter si daca ai gresit trebuie sa-ti ceri iertare CACI CREDINTA ESTE PERSONALA si sa nu repeti acelasi lucru caci Dumnezeu ne cunoaste inimile si daca nu sintem sinceri sintem condamnati.SEXUL ESTE NUMAI INTRE SOT SI SOTIE ASA CA DACA ESTI IN VREO RELATIE CARE NU ESTE COMFORM CU BIBLIA TREBUIE SA TE OPRESTI.DOMNUL ISUS ESTE CEL CARE IARTA PACATELE SI LUI TREBUIE SA I MARTURISIM PACATELE NOASTRE.CITESTE BIBLIA CACI ACOLO VEI GASI IZVORUL VIETII VESNICE.

9. julyco Joi, 03/12/2009 - 15:13

enjoy
oamenilor,dumnezeu a inventat sexul, prin anatomia umana.el ne-a facut barbati si femei,el ne-a lasat sa ne bucuram de aceasta placere a vietii numita SEX.in concluzie, bucurati-va la maxim de ceea ce a daruit creatorul

Andrey Joi, 03/12/2009 - 16:44

ptr julyco
Dumnezeu nu a spus ca sexul e un pacat... este considerat pacat sexul in afara tainei familiei(casatoriei)...care se cheama preacurvie... sau desfranare.

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:29

@Andrey
Sfinte Sisoe. Tu te tii de chestia asta sau doar ai venit aici, sa arunci praf in ochii altora? Dar de masturbat, te masturbezi? Vezi ca nu e bine.

andrey Vineri, 04/12/2009 - 20:40

@lorena
Eu ti-am zis ce inseamna anumite lucruri din punct de vedere bisericesc...cum s-a zis si mai sus... cu postul nu prea e cale de mijloc..ori tii klumea..ori nu mai tii deloc..e simplu..

Vizitator Luni, 07/12/2009 - 15:13

CURVARII SI PREACURVARII NU AU PARTE DE CER
Sexul pe care la lasat Dumnezeu este numai intre sot si sotie nu cu toate persoanele pe care le intilnesti.Orice adulter este pedepsit caci Biblia spune clar ca curvarii si preacurvarii nu vor intra in imparatia lui Dumnezeu.Asa ca incepe ati revizui viata.

10. julyco Joi, 03/12/2009 - 15:18

enjoy
oamenilor, sexul este un dar de la dumnezeu.si bucurati-va de aceasta placere ce v-a fost daruita.asa ca draga,fa-te fericita pe tine si bucura-te din plin de sex

11. klaudika Joi, 03/12/2009 - 16:11

sex in postul Craciunului
Draga Enjoy , sa stii ca pe mine nu numai sexul ma face fericita , sunt o multime de alte lucruri/fiinte care ma fac fericita . Sa nu crezi ca daca ma abtin cateva zile de la sex sunt nefericita . Daca tu crezi ca a te abtine ceva timp de la sex te face nefericita, inseamna ca nu stii sa pretuiesti si altceva in afara de sex , si ca fericirea ta consta numai in a face sex .

12. Vizitator Joi, 03/12/2009 - 17:04

nu te obliga nimeni
fratilor nu va obliga nimeni sa tineti post ...a tine post..nu inseamna doar sa te opresti de la mancarea de frupt(carne,oua,lapte...etc etc) ci sa reusesti sa rezisti si tentatiilor ... asa crezi ca te refugiezi in sex salbatic...dar nu ai experimentat si abstinenta ..incearca si o sa te simti mai bine..sau mai rau..pt ca tu vrei si iti pui in minte ca vrei sex...fa tata sex pana ce nu mai poti...daca nu rezisti 1 saptamana macar..fara sex..esti animal ..si atat.

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:30

sunt 6 saptamani
Nu una singura. Tu esti om si eu sunt animal?

13. liviu79pit Joi, 03/12/2009 - 17:59

faceti ce va place pana la urma.
nu zice nimeni sa nu respecti religia crestina. dar unele lucruri mi se par total aberante. iar faza cu postul sexual e una din ele. cu ce ma apropie de Dumnezeu faptul ca nu fac sex, dar ma gandesc frecvent acolo tinand cont de faptul ca sunt in abstinenta fortzata? tot pacat se numeste din cate stiu. unele chestii sunt interpretabile oricum. iar inchizitia de acum cateva sute de ani are un mare merit negativ in indoctrinarea prosteasca a omenirii cu lucruri false despre sex si tot ce tine de el. nu spun ca e totul permis, dar sexul pur care aduce placere si implinire sufleteasca pana la urma, cred ca trebuie permis oricand. mai ales ca faci dragoste cu nevasta sau prietena ta. nu umbli creanga. ce crima e asta ma rog frumos domnilor clerici care apareti pe la tv in ipostaze halucinant de penibile, facand sex intre voi? homosexualismul e cel mai mare pacat la fetzele bisericesti din cate stiu. iar unii dintre voi tocmai pe ala il practicati. bravos.cine ne da noua lectii de moralitate......

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:32

@liviu79pit
:)

14. Ariatna Joi, 03/12/2009 - 23:42

Hmm
din punctul meu de vedere, fiecare cu treaba lui, religia sau sexul lui. Eu sincer nu sunt religioasa, nu tin post, nu ma spovedesc.
In schimb sunt spirituala si cred intr-un D-zeu al meu..in fine...ce vroiam sa spun e ca ar trebui sa te hotarasti:
- ori esti crestina religioasa care tine postul ca lumea
- ori lasa-te cu totul de post.

Daca faci sex in cadrul postului crestin, se considera ca nu ai tinut deloc post.
Din partea mea fa linistita sex cu cine apuci, nu pacatuiesti cu absolut nimic. Dar atunci nu te mai prefa crestina religioasa. Asta e singura chestie care deranjeaza. Ca te consideri o adepta a normelor bibliei. Nu esti. Recunoaste asta si sa mergem mai departe.
Noapte buna.

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:33

@ariatna
Deci decat niste smerenie, mai bine smerenie deloc. Ma rog, eu aleg sa fac totusi ceva. Si cred ca e bine.

15. Un barbatel Vineri, 04/12/2009 - 00:04

Iti place mult .....si mare ...
Concluzia mea e simpla......iti place "mataranga"..... nu mananci prajituri, oua, lapte, carne. Mananci doar ciuperci si zacusca, dar seara consumi tot ce ai acumulat in ziua de post. Ideea e simpla ... tii post la mancare tre sa fie si la sex, altfel o dai in anemie ....:)))))

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:34

@un barbatel fara creierel
Ce noroc ca tie nu-ti place pasarica. Suntem salvati.

16. Mihai Vineri, 04/12/2009 - 13:22

Nu Sex ? Ete draci!
Aulica! Nush cine sunt si cat de apropiate iti sunt cunostintele care ti-au spus ca nu ai voie sa faci sex sunt cam offline dupa umila mea parere! Calugaritele se "casatoresc" cu Dumnezeu si a face sex cu un pamantean ar insemna adulter! Asta intelege oricine! Dar omu de rand se casatoreste cu omu de rand! Dar sa nu faci sex in post? Bull-f***ing-s**t!!! Pici in pacat cand minti (adulterul e si o minciuna, pe langa alte chestii). E sanatos sa nu faci sex? Mda, si eu am cioara alba si o cheama Cristina. Sistem hormonal? Echilibru/Dezechilibru hormonal? Faceti oameni buni sex si lasati popii si vecinii frustrati sa vorbeasca! Geez!!

Lorena Vineri, 04/12/2009 - 14:35

@Mihai
Asa fac:).

17. ryoma Vineri, 04/12/2009 - 15:25

alta cu creierii spalati de religie
Mai fato,macar nu te mai lauda ca tii post..tu tii post in virtutea inertiei sau de gura lumii,habar nu ai de credinta daca iti pui asemenea intrebari stupide:"ce i-ar folosi lui Dumnezeu daca te-ai opri din sex..?"
Care Dumnezeu??aceasta intrebare ti-ai pus-o???faci sex sau face dragoste???
stii ceva?? o prostituata care pacatuieste zilnic,si care nu tine post,dar care constientizeaza si se caieste este cu 100 de pasi inaintea ta,mare credincioasa,in fata acestui Dumnezeu..
Oricum ce zici tu nu are sens, te contrazici singura,nu esti de acord cu regulile bisericii ortodoxe dar totusi tii post..DE CE???????
DE CE NU ZICI MAI BINE :SUNT CREDINCIOASA DAR NU RELIGIOASA SI NU TIN POST NICI DE LA MANCARE NICI DE LA ALTE PLACERI FIINDCA NU ASA SIMT?
DESCHIDETI-VA MINTEA OAMENI BUNI!DATI-VA JOS OCHELARII DE CAL SI NU MAI PUNETI RELIGIA IN FATA FAPTELOR VOASTRE.
Cum bine a zis cineva aici,locul nu este asigurat in paradis daca nu mananci carne;nici macar in iad;poate nici macar nu murim..

Lorena Luni, 07/12/2009 - 10:49

@ryoma
Poate nici macar nu murim? Dezvolta, te rog frumos. Asta e ceva revolutionar.

18. camelia Vineri, 04/12/2009 - 15:41

te pacalesti singura draga mea
de ce nu recunosti pur si simplu,fata de tine in primul rand si fata de ceilalti,ca tii post de gura lumii sau sa te afli in treaba,sau /sau/etc..si ca fapt postul in toata insemnatatea lui,fizica si spirituala, nu reprezinta nimic pentru tine.Pentru ca e clar ca nu reprezinta..mai bine te faci vegetariana ,dar nu mai pune religia in fata,ca e un pacat mai mare.
Eu cred dar nu tin post si nici nu ma bisericesc,la Dumnezeu te rogi si in codru;tot ce vine din suflet va fi auzit.La tine nu vine din suflet,e doar spoiala,fara suparare..asa ca macar nu mai fa tam-tam si nu incerca tu acum sa schimbi normele otodoxe,ca nu esti absolut deloc in masura.

Lorena Luni, 07/12/2009 - 10:50

@camelia
Cine a vorbit aici de schimbat norme? Am zis ca fac si eu ce pot. Cred in Dumnezeu si atata pot eu sa tin din post. Sa nu mananc de dulce. Mai bine deloc decat o parte?

19. Vizitator Vineri, 04/12/2009 - 18:01

alo.... trezirea
Articolul este super ok
este doar o reflectare a unor ganduri
nu este nimic de blamat si nici o blasfemie
toti suntem in primul rand oameni si dumnezeu (sau oricum s-ar numi el), mama natura sau big ben ne-a inzestrat cu ceva materie cenusie in cutia craniana care are eminamente menirea de a fi folosita pentru a gandi DE PREFERINTA cat mai mult si cat mai bun asta nu inseamna ca toti si mai ales tot timpul gandim bine si mai ales ......????dupa ce scala a valorilor ??????
nici unul nu suntem depozitarii adevarului absolut.
.....asa ca....
din punctul meu de vedere dati cu piatra inainte de a va uita in ograda proprie, la paiul altuia in loc de barna din ochii proprii
d.p.d.v. al reigiei crestine a face sex, dragoste, arta, sport sau ce mama naibi face fiecare dintre noi in intimitatea lui este oricum un pacat si in afara postului daca nu este in scopul procreerii
e vreuna din vocile care au blamat care nu folosesc prezervativ, pastile...etc (ei sau partenerii lor)
eu cred ca nu
si atunci despre ce vorbim?
si aste fac parte tot din evolutie ca si faptul ca acum, fata de momentul in care isus era pe cruce, procentul celor care stiu sa scrie si sa citeasca este un picut invers, si mai rau pentru cei care nu realizeaza evolutia ..... va dau o veste: LA NIVEL PLANETAR TOATA SUFLAREA SE STRADUIESTE SA NU MAI EXISTE ANALFABETI

OARE PE VREMEA INCHIZITIEI NU ERAU SI ACESTE ASPECTE CONSIDERATE CEL PUTIN PACATE DACA NU CHIAR VRAJITORIE?

IN CONCLUZIE DESPRE CE VORBIM????
fiecare are perceptia lui despre religia pe care o are, poarta sau practica, perceptie care este din pacate si in mod cert o interpretare proprie sau o urmare a educatiei primite acasa
cati oare dintre noi au citit biblia de la cap la coada si eventual inca cel putin o alte carte sfanta a unei alte religii pentru a pute vorbi in cunostiinta de cauza?
spunea cineva aici despre postul de la rasarit la asfintit
stie oare care sunt canoanele acestui post si care este "libertatea dreptcredinciosului" dupa ce apune soarele?
cu un sigur aspect sunt insa de acord:
LORENA, VREI SAU NU ESTI UN FORMATOR DE OPINIE!!!!
sunt convins insa ca esti fata desteapta si ti-ai asumat acest risc asta pentru ca esti un animal evoluat-OM- si gandesti, iar ceea ce gandesti trebuie sa comunici pentru acelasi motiv - esti om- si inca o calitate in plus -omul este ,din pacate pentru unii dintre noi,- UN ANIMAL SOCIAL-
asa ca atata timp cat va expuneti ideile si incercati chiar sa ii convingeti si pe altii fara sa dati cu pietre sunteti bine veniti printre noi oamenii care gandim, daca nu..... sunteti bine poftiti sa va vedeti de ale voastre si sa cantati la alte mese mai putin evoluate unde poate ... si din pacate pentru noi... veti gasi adeptii care va vor face sa va simtiti bine contatand ca au acelasi caracter involuat de a da cu pietre fara a cunoaste nici macar suficient materia in discutie si poate creati un univers informatic paralel in care sa va simtiti voi intre voi bine cu toate adevarurile absolute pe care le enuntati dar care din pacate sunt bazate pe informatii cel putin incomplete daca nu si trunchiate
inca o data: FOARTE BUN ARTICOLUL
si poate peste un numar de ani cu un numar mai mare de informatii si experiente de viata vom putea fi de acord si noi cu concluziile "pietrarilor" de mai sus, insa nu si cu logica acestora pentru simplu fapt ca vom ajunge la acele concluzii gandind pentru ca GANDESC DECI EXIST

daauba Vineri, 04/12/2009 - 21:57

Da, stiu
Eu am pomenit despre postul musulmanilor de la rasarit pana la apus - evident ca stiu tot ce implica acesta, altfel nu l-as fi pomenit. Nu vorbesc fara a fi informata. Si nu inteleg relevanta mesajului tau.

Vizitator Luni, 07/12/2009 - 06:35

SA NU CURVITI SI SA NU VA IMPIETRITI INIMILE LA ADEVARUL LUI
Tu bati cimpii fara sa ai habar de ce zici .Vrei sau nu vrei sa accepti orice relatie sexuala inainte de casatorie este considerata adulter.Uite ce spune Sfinta Scriptura in 1Corinteni 6;12 Toate lucrurile imi sint ingaduite,dar nu toate imi sint de folos;toate lucrurile imi sint ingaduite ,dar nimic nu trebuie sa puna stapinire pe mine,vers.13.Mincarile sint pentru pintece si pintecele sint pentru mincari.si Dumnezeu va nimici si pe una si pe celelalte,dar trupul nu este pentru curvie;el este pentru Domnul,si Domnul este pentru trup.vers.14 Si Dumnezeu,care a inviat pe Domnul,ne va invia si pe noi cu puterea Sa.vers 15 Nu stiti ca trupurile voastre sint madularele ale lui Hristos?voi lua eu madularele lui Hristos,si voi face din ele madularele unei curve?nicidecum nu stiti ca cine se lipeste de o curva este un singur trup cu ia?caci este zis;cei doi se vor face un singur trup .Vers 17 Dar cine se lipeste de Domnul este un singur trup cu El vers18 Fugiti de curvie! orice alt pacat pe care il face omul este un pacat savirsit afara de trup;dar cine curveste pacatuieste impotriva trupului sau.Vers.20caci ati fost cumparati cu un pret,proslaviti dar pe Dumnezeu in trupul si in duhul vostru care sint ale lui Dumnezeu.Si acum sa va explic cum vine aceasta Dumnezeu nu poate locuii in noi atit timp cit noi pacatuim fie prin curvie ,minciuna inselatorie etc,si daca Dumnezeu nu locuieste in noi nu vom reusi sa invingem ispitele de zi cu zi asa ca scumpele mele revizuiti-va viata si cautati sa traiti in comformitate cu Biblia daca vreti sa aveti viata vesnica.Iar pentru cele ce credeti ca Dumnezeu nu exista va inselati amarnic si nu Dumnezeu pierde ci voi pentru impietrirea inimilor voastre si daca nu va deschideti inimile astazi cind inca sinteti in viata la ziua judecati vfi prea tirziu.doDmnul vine curind profetiile Sale se desfasoara in timpul nostru asa ca Biblia spune ;Astazi daca auziti glasul Meu nu va impietriti inimile ci veniti la Domnul Isus care s-a jertfit pentru voi si care a platit un pret asa de mare cu insu-Si viata Lui.

Vizitator Luni, 07/12/2009 - 06:52

INDENTITATEA NOASTRA ESTE DE SUS NU DINTR-UN ANIMAL
INCA CEVA DACA TU VREI SA FI UN ANIMAL SOCIAL N-AI DECIT NOI SINTEM COPIII LUI DUMNEZEU ,NASCUTI DIN DUMNEZEU ,SINTEM DINTR-UN NEAM DIVIN SI INCURIND VOM MERGE ACASA LA DUMNEZEU UNDE NEA PREGATIT LOCUL.DACA VREI SA-L ACCEPTI VEI FACE O DECIZIE BUNA ,INTELIGENTA.CUM AM MAI SPUS NU DUMNEZEU PIERDE CI TU .EL A FACUT OFERTA SALVARII PENTRU TOTI .IOAN 3;16 FIINDA ATIT DE MULT A IUBIT DUMNEZEU LUMEA INCIT A DAT PE SINGURUL SAU FIU PENTRU CA ORICINE CREDE IN EL SA NU PIARA CI SA AIBA VIATA VESNICA.DOMNUL SA-TI AJUTE LA ACEASTA SA-TI DESCHIZI INIMA DE AL PRIMI IN VIATA TA CA SA FI PARTAS CU RESTUL COPIILOR SAI IN CERURI.CACI CUVINTUL DOMNULUI NE SPUNE CA NU VREA MOARTEA PACATOSULUI CI VREA CA TOTI SA VINA LA EL.

Lorena Luni, 07/12/2009 - 10:52

@vizitator care e de acord cu mine
Multumesc, esti printre singurii care s-a prins. Mai treci pe aici.

20. xtrem Vineri, 04/12/2009 - 20:04

postul este bun...
In oarecare masura....dar ce te faci daca jumatatea e plecata de acasa de o luna,doua...si se intoarce exact inainte de Craciun?.......se presupune (nu se stie sigur...) ca este "statut"si abia asteapta o partida de dragoste! Cum sa refuzi un om satul de" mama lui"care munceste 12-14 ore pe zi????..:-))...eu una abia astept sa se intoarca si sa ne iubim ca nebunii,chiar daca suntem in post!...:-))

Lorena Luni, 07/12/2009 - 10:53

@extrem
Sa te distrezi bine:)

Vizitator Luni, 07/12/2009 - 14:59

AI RABDARE PINA SOTUL ITI VINE ACASA
Trebuie sa astepti pina iti vine sotul acasa .Rugaciunea catre Dumnezeu este cheia in toate imprejurarile El te va ajuta sa fi content sa ai rabdare sa invingi orice ispita pina sotul iti vine acasa.Ce chiar asa de disperate sinteti?puneti mina pe Biblie si cititi-o si luati-va mintea de la lucruri desarte.Daca continuati sa ginditi tot timpul despre sex este si normal ca ajunGeti la pacat.Si nu uitati ca sint boli venerice care le aduci partenerului vostru.Pocaiti-va de faptele voastre rele si indreptati-va inimile catre Dumnezeu care va va intari in orice imprejurare cind ispita vine.

21. LoreDada Vineri, 04/12/2009 - 20:45

Vorbe
Faptul ca faci sau nu sex in post chiar e o optiune personala. La fel si faptul ca tii sau nu post. Chiar nu cred ca e genul de intrebare la care sa iti raspunda publicul... Da,cred ca e cool sa lansezi dezbateri pe tema, desi nu stiu cui folosesc.
Personal resimt ca prin articolul asta a fost aruncat in derizoriu si postul (ca una din posibilele manifestari/exersari a credintei) si dragostea/iubirea fizica (sau sexul, cum iti place tie sa spui).
Daca insa faci vorbire despre faptul ca nu te poti abtine de la sex (ca sport si sanatate)...poti incerca un abonament la sala. Asa nu o sa ajungi sa musti pe nimeni si nici o frustrata agresiva nu ajungi...nu mai crede si tu toate prostiile care le auzi/vezi/citesti.
Referitor la "Cui ii foloseste, in timpurile astea moderne, daca eu nu fac sex o luna jumate, desi am cu cine si de ce?" Raspunsul e TIE. Dar nu vei sti niciodata nici de ce, nici cum. Pentru ca ti-ai oferit si raspunsul si argumentele...fara sa incerci.

Lorena Luni, 07/12/2009 - 10:54

@LoreDada
Am abonament la sala si ma si duc, chiar des:). Am incercat si post fara sex si am descoperit ca nu a avut efecte benefice.

22. Vizitator Luni, 07/12/2009 - 00:29

O fraza cit o mie de cuvinte
Postul si credinta sunt in suflet !!!

23. bekali.ro Luni, 07/12/2009 - 01:10

piosenie
Daca esti pioasa fa-o pana la capat si fara recompense.Esti sanatoasa , nu stai pe vreeun pat de spital sa scri pe laptop ca vrei recompensa in schimbul abstinentei.Daca tineai doar pentru tine gandul asta era ok , erai doar tu pacatoasa , asa inciti si alte femei la pacate si nu-i frumos , acum in postul Craciunului.

24. Vizitator Luni, 07/12/2009 - 05:09

POSTUL SI RELATIILE SEXUALE INTRE SOT SI SOTIE ONLY
Vad ca-ti dai silinta intr-un fel de a fi credincioasa si bine faci isa daca ai citi BIBLIA ai cunoaste adevarul despre postul adevarat .Postul adevarat nu este abtinerea la o mincare sau alta OR SEX CU SOTUL TAU NUMAI ,ci postul adevarat este de a nu minca toata ziua nimic si te rogi SPUNINDU-I DOMNULUI CE AI PE SUFLET in ziua respectiva.Postul se face daca ai o problema care necesita atentia lui Dumnezeu atit in familie cit si in problema de tara GUVERN,CALAMITATI ETC care vrei ca Dumnezeu sa intervina or daca ai pe cineva bolnav si vrei sa postezi ca aceea persoana sa se faca bine OR PENTRU A FI UN BUN CRESTIN SI ATUNCI TREBUIE SA POSTESTI .Daca iei hotarirea de a nu avea sex in acea zi de post cu ingaduinta barbatului (sotului) si el este deacord atunci trebuie sa respecti ziua aceia de a nu avea sex insa nu-i pacat daca sotul nu-i deacord.Ce iti foloseste postul de a nu minca anumite mincaruri cind tot maninci,postul acesta nu-ti foloseste la nimic ,ca nu maninci oua sau carne etc nu-ti foloseste la nimic.CI POSTUL ADEVARAT ESTE SA NU MANINCI NIMIC SI SA NU BEI NIMIC TOATA ZIUA.BIBLIA ARE TOATE RASPUNSURILE PENTRU UN CRESTIN DOMNUL ISUS VREA O INIMA CURATA DE LA NOI CARE FACE MAI MULT DECIT UN POST.UITE CE SPUNE BIBLIA DESPRE POST SI LEGATURILE INTRE SOT SI SOTIE.1 COORINTENI7;5SA NU VA LIPSITI UNUL DE ALTUL DE DATORIA DE SOTI,DECITDOAR PRIN BUNA INVOIALA PENTRU UN TIMP,CA SA VA INDELETNICITI CU POSTUL SI RUGACIUNEA;APOI SA VA IMPREUNATI IARASI,CA SA NU VA ISPITEASCA SATANA,DIN PRICINA NESTAPINIRII VOASTRE.ASA CA SURIOARA MEA BIBLIA ESTE CHEIA INTELEPCIUNII,IN EA GASIM VIATA VESNICA.

Lorena Luni, 07/12/2009 - 10:55

esti cam nebun
Dar teribil de amuzant.

25. ionut gl Luni, 07/12/2009 - 09:36

VAI SI AMAR DE CEI CE NU CRED IN DUMNEZEU SI IN POST
vai si amar de voi cei care nu cred si nu au vrut sa-l cunoasca pe Dumnezeu chiar dak a avut ocazia . sunt atatea minuni in sec 21 desteptilor atatea icoane facatoare de minuni care au vindecat multa lume si care plang pentru noi cu mir. ati auzit de icoana de la CERIC DERE sa cautai pe net sa vedeti detalii despre aceasta icoana de sute de ani vechime ...va zic eu ca dak tineti post si credeti in Dumnezeu o sa aveti numai de castigat si in viata asta dar si pe lumea cealalta ca la sfarsit o sa fim judecati si o sa ne arate toate faptele si bune si rele .. nu va lasati invinsi de gandurile rele si contra LUI Dumnezeu ca aceste ganduri nui constiinta ta e diavolul care iti sopteste la ureche si te inraieste ....si mai ales vai si amar de cei care se dau pe mana celui rau si va accepta petecea sa pe mana sau pe frunte ..asa ca va sfatuiesc sa nu aceptati semnul cau chipul ca va veni si vremurile astea si sa fiti tare si cu credinta in Dumnezeu si o sa aveti numai de castigat in ceruri ....sa nu credeti cas vreun mos sau vreun preot ...is un simplu tanar de 18 ani care aam vazut multe fapte si minuni ... postiti si nu va lasati tentatiei de a face sex in timpul postului ...dak postiti se va ierta multe pacate si vei fi scris acolo in ceruri dak ai tinut cat ai tinut si tot tot ....asa ca Dumnezeu e mare si o sa vedeti cu ochii vostri si numai ascultati pe toti idioti care vin pe site si spun ca nu exista Dumnezeu si tot felu de tampeni ca pe aia iau acaparat diavoli ...a scris diavolul prin el... asa ca aveti credinta ...Doamne iisuse hristoase miluieste-ne pe noi pacatosii

Lorena Luni, 07/12/2009 - 10:55

@ionut gl
Ai mila, Doamne. De noi si de credinciosul tau Ionut.

Maryus Luni, 07/12/2009 - 14:18

haha
Vai si amar de tine ca tu crezi ca exista un om invizibil in cer care vede tot ce faci, are 10 porunci pentru tine iar daca nu le respecti are un loc special pentru tine in care plangi pentru eternitate, esti chinuita pentru eternitate, dar el te iubeste :)) Religia este facuta sa va manipuleze, sa fiti un fel de sclavi sa credeti ca nu puteti reusi ceva prin fortele proprii, sa spuneti niste cuvinte in gand sa va supuneti cuiva. Care este diferenta dintre Dumnezeu si Mos Craciun ? nu inteleg. Nu voi mai reveni aici pentru ca vad ca toti prostii s-au adunat si mi-e sila cand vad prosti reuniti :)) Ganditi liber, cercetati, nu va educati copiii dupa voi sa pupe poze si sa se inchine la pietre, iar banii care ii dati de craciun la popa ganditi-va ca altii nu au ce pune in pomul de craciun si mor de foame, dar voi faceti buzunarul gros la preot, stiati ca daca intr-o scara toata lumea da 5 lei, din 20 de apartamente face 100 de lei ? ganditi-va ca un cartier are 20 de blocuri a cate 5 scari, 100 x 100= 10.000 de ron (100 milioane ROL) care nu sunt impozitati, marfa nu ? iar altii dorm in cartoane si mananca din gunoi ca au avut ghinon .. (nu ma refer la tigani). Asta este mentalitatea voastra.

26. Maryus Luni, 07/12/2009 - 14:12

lol
Voi puneti bazele religiei acum, iar ce nu puteti sa faceti, schimbati si faceti sondaj de opinii. Vezi sa nu inghiti sperma ca nu e pentru post. In anul 2009 oamenii inca mai asociaza fenomenele necunoscute cu o prezenta divina, numita Dumnezeu..este chiar trist. Ati supt penisul si apoi ati pupat icoana, o sa ajungeti in Rai sigur, o sa va pun eu o pila. Ce incompetente... Vedeti sa dati multi bani la popa de Craciun ca sa aveti pe lumea cealalta, terminatelor.

Lorena Luni, 07/12/2009 - 17:58

@Maryus
Marius cu y grec, luminatia ta, tu, acest justitiar om cu mintea limpede, multumesc ca ai pogorat din intelepciunea ta si aici, pe la noi.

diogene Vineri, 18/12/2009 - 10:39

pt lol
Da e adevarat ca unii ne-am mai prostit sau ne mai prostim inca,dar cel mai important din puncul meu de vedere este puterea noastra de a ne ridica....
De a nu mai continua in mocirla in care din voie sau fara de voie am cazut...
Chiar daca traim in acest secol,avem multe de invatat di de aplicat si de aici....E o lupta foarte grea....

27. Vizitator Luni, 07/12/2009 - 15:48

postu pacii...
toata lumea sare de c*r in sus cand se vorbeste de sex in post. fratilor ca sa vb pe limba doctrinizata a crestinismului: "Dumnezeu a zis cresteti si va inmultiti" deci implica sex. si nu imi aduc aminte sa fi spus ceva de abstinenta sau alte bullsituri de regimuri alimentare. si inca ceva aia care tin post da in gand il injura pe sefu la lucru sau se gandesc cum arata ixulescu/a dezbracata pot mai bine sa citeasca pilda cu vamesul si cu fariseul...din biblie...si dupaia sa zica daca tin post sau nu.
sunt crestin dar nu tin post. aaa si inca o chestie nu doar alea 10 porunci sunt de tinut...sunt mult mai multe

Lorena Luni, 07/12/2009 - 17:59

pipa pacii
Asta ar trebui sa fumeze unii, ca sa se mai linisteasca. Nu de tine zic, ca tu esti ok.

28. gabi Marti, 08/12/2009 - 15:07

nu se poate
sa mor daca asta-i nu-i cel mai bun si cel mai frumos comentariu din cate am citit in viata.si am citit multe!!!Iti admir curajul si perceptia .chiar te plac ca sa nu zic altceva,ca ma aude !!!din sufragerie....

29. jane Duminica, 20/12/2009 - 01:15

Amanta care posteste?
Tu te-ai declarat pe acest site "amanta de meserie" si comentariile tale la acel articol sunt ametitoare...si acum tii post? Esti absolut halucinanta ! Pai de ce mai tii post? E ca si cum omori si apoi te intrebi ca daca dai ceva de pomana ti se iarta. Nu te mai chinui , ca oricum ai facut sex pana acum in timp ce noi prostii citim articolele tale, asa ca nu mai sta nemancata...doar asa ca sa mai slabesti si sa arati bine de revelion!
Pentru restul oamenilor: cititi articolele ei ... are tupeu tipa ori mult talent la scris...din fictiune...

30. Andreas Joi, 24/12/2009 - 21:39

Buna seara
Inteleg ca sunteti foarte revoltata de atatea" interdictii bisericesti", dar daca o sa cititi "Indreptar pentru spovedanie" de Nicodim Mandita, o sa observati ca scrie destul de clar, ca se face sex doar martea si joi... (asta in viata de zi cu zi...) asa ca de post, nu vad de ce v-ati mai mira... Sarbatori Fericite!

31. winfastR Sambata, 30/01/2010 - 03:13

parerea mea
postul e de mai multe feluri...
eu zic sa ti post negru (fara sa mananci nimic si fara sa bei nimic) si asta odata pe saptamana sau pe luna si in ziua aia nu e asa greu sa te abti de la sex parerea mea... si gata ai rezolvat problema asta..
Iata postul placut Mie zice Domnul:

Rupeti lanturile nedreptatii, dezlegati legaturile jugului, dati drumul celor asupriti si sfarâmati jugul lor.
7 Împarte pâinea ta cu cel flamând, adaposteste în casa pe cel sarman, pe cel gol îmbraca-l si nu te ascunde de cel de un neam cu tine.
8 Atunci lumina ta va rasari ca zorile si tamaduirea ta se va grabi. Dreptatea ta va merge înaintea ta, iar în urma ta slava lui Dumnezeu.
9 Atunci vei striga si Domnul te va auzi; la strigatul tau El va zice: Iata-ma! Daca tu îndepartezi din mijlocul tau asuprirea, amenintarea cu mâna si cuvântul de cârtire,
10 Daca dai pâinea ta celui flamând si tu saturi sufletul amarât, lumina ta va rasari în întuneric si bezna ta va fi ca miezul zilei.
11 Domnul te va calauzi necontenit si în pustiu va satura sufletul tau. El va da tarie oaselor tale si vei fi ca o gradina adapata, ca un izvor de apa vie, care nu seaca niciodata.

32. Gigi Maybachistu\' Curios si Sexos Miercuri, 24/02/2010 - 13:23

Cand a inceput postul si unde se termina
E foarte interesant sa observam ca autoarea articolului afirma ca are "cu cine si de ce" sa faca "sex salbatic". Insa din cuprinsul articolului este la fel de evident ca are o relatie de lunga durata, iar din ultima fraza se poate deduce la fel de usor ca "sexul salbatic" se reduce din punctul ei de vedere la sex oral si vaginal cu partenerul stabil. In aceste conditii, de ce ar reprezenta o diferenta sesizabila faptul ca s-ar lipsi de asta un timp, din moment ce e obisnuita cu restrictiile?.... :)

Lorena Miercuri, 24/02/2010 - 17:05

gigi cu maybach
Tu cum faci sex salbatic? Anal?

33. Dianne Miercuri, 24/02/2010 - 15:37

Aiurea
Articolul e foarte ok, felicitarile mele autoarei
Voi, astia care va dati destepti, uitati-va prima data ce faceti si cum actionati voi si apoi treziti-va sa comentati de altii.
In fond si la urma urmei, cine sunteti voi sa judecati si sa aruncati cu pietre?! credinciosii pulii!!!!
Mai bine ati pune mana pe niste carti si ati citi sa vedeti de unde a pornit religia si ce este de fapt crestinismul.
va recomand documentarul zeitgeist
sa va mai aud dupa vizionarea documentarului ce mai aveti de obiectat,voi, astia religiosii....
You go girl, nu-i lua in seama.
Si pe mine m-au facut in fel si chip cand am indraznit sa scriu pe blog despre sex oral si sa spun ca e un lucru perfect normal.
Cine are dreptul sa ne judece? Nobody ;)

Lorena Miercuri, 24/02/2010 - 17:08

@Dianne
Suntem suflete pereche si in atitudinea despre sex oral, Dianne. Ai citit articolele noastre de la rubrica Pink Poodle? Cred ca te-ar amuza:). Uite o mostra http://www.hotcity.ro/la-cine-tinem/rubrica/povesti-din-budoar/cum-se-face-lucrul-manual

34. Vizitator Duminica, 01/08/2010 - 01:23

Intrebare.
Cand spui ca nu ai pus carne in gura inseamna ca te-ai abtinut si de la sex oral? :)

35. jitaru Joi, 23/12/2010 - 00:11

vReau sa fac sex ma nene ... tu vrei:D:X
cn vrea sa faca sex...:D loati id turbatu_cstrike@yahoo.com aksa la mine :X>:D< si ne dastrabalam;) ;X adevarat :D... vb aici turbatu_cstrike :X
Comenteaza
codul de validare

Ultimele articole din: relatii
E trendy sa fii bi relatii

E trendy sa fii bi

Cu bisexualii nu prea stiu sa ma descurc.

Ma uit la el si castig relatii

Ma uit la el si castig

Nu inteleg nici sa ma pici cu ceara cum am reusit sa ma marit, folosind metodele de agatat primitive si ineficiente la care am recurs in tot acest...

Femeile din spatele misoginului relatii

Femeile din spatele misoginului

Am fost misogin. Am primit o educatie de misogin. Femeile din familia mea au contribuit semnificativ la aceasta educatie, prin teorii de genul:...

 
Publicitate
Ultimele comentarii
gigixy

Frustrarile unei femei multumite

acest tip de polemica incepe sa se rodeze, spre devalorizare prin...

Vizitator

Compot de litchii

Au gust si parfum de dulceata de trandafiri.

maria_s

Oda barbatului in rac

eu am renuntat la un barbat rac acum 2ani din cauza altui barbat, dar acum il...

 


Machiaj de Sarbatori

Descopera coordonatele unui machiaj perfect de Craciun si Revelion, in dosarul pe care l-am creat speciat pentru luna decembrie.

Tendinte moda toamna-iarna 2011-2012

Urmariti rubrica tendinte toamna-iarna 2011-2012, pentru a afla toate secretele vestimentare ale acestui sezon.

Deshidrator pentru fructe si legume

Deshidrator pentru fructe si legume

Din dorinta de a usca fructe mi-am cumparat si eu un astfel de aparat. Asa am descoperit in manualul de utilizare a deshidratorului ca pot usca nu doar fructe si legume ci si plante si chiar carne.

Rochii pentru domnisoare de onoare, ajutoarele Cenusaresei moderne

Fursecuri cu portocale

Frigul asta si angoasa iernii trebuie compensata intr-un fel. Avem nevoie de ceva dulce. Si cine poate sa refuze ceva dulce, mai ales cand are aroma de portocale? Pentru pofticiosi, pentru un pic de moral pozitiv, pentru ca e vineri si urmeaza un sfarsit de saptamana, speram in limite...

Parteneri

  • dietetik.ro
  • letsdoitromania.ro
  • tscarena.ro
  • monden.info
  • muzeultaranuluiroman.ro
  • trombon.ro
  • vangogh.ro
  • laptopnews.ro
  • avoncosmetics.ro
  • dentestet.ro
  • extins.com
  • fundatiacaleavictoriei.ro
  • dallesrevolution.ro