Scarba de fructul oferit

Autor: sana

Cand vine vorba de subiectul asta, nu cred ca sunt asa speciala, desi mi-as dori. As vrea sa mananc, daca s-ar putea, numai din fructul oprit. Oricum ar arata el si oricum ar mirosi el si oricare ar fi motivul pentru care imi este el interzis.

Barbatii altora sunt mai buni decat barbatul meu
, colegii de birou mai sexi decat eternul coleg de apartament. In dragoste, misterul e mult mai bun decat concretul pe care il stiu inside-out. Iar diferenta de varsta (cand nu eu sunt cea tanara) e un afrodisiac cu puternic miros violaceu. Cum nu pot insa sa traiesc periculos in fiecare secunda, imi astampar pofta moderata si cu fructe normale. Adica relatii cumpatate, cu picioarele pe pamant si mintea eliberata de pasiuni puternic endorfinice.

fructul_oprit.jpgDar la polul opus vine fructul oferit. Adica acea persoana care mi se inghesuie dinaintea ochilor cu inima disecata si picioarele desfacute. Si ma implora sa o consum imediat si mereu. Pentru ca ea nu are alta ratiune de a trai decat sa ma imbuibe pe mine, pana vomit. Partener pe care, intr-un moment de neatentie, l-am ales. Dar care nu a facut fata personalitatii mele si a ales bucuros sa traiasca fara de coloana vertebrala, crezand ca asa e mai convenabil pentru toata lumea.

Cand respir, gura lui sta prin preajma, pentru ca numai expiratia mea este pentru el oxigen salvator. El isi dezbraca propriile valori si interese si dorinte ca pe niste hainute ponosite si le arde pe un rug mare, in public, dansand ca un nebun ceva ritualic. De acum inainte va manca numai omleta, pentru ca asa imi place mie. Ma va insoti la shopping cu figura de caine batut dar recunoscator ca il las sa mi se incurce printre picioare, ducand credincios plasele grele in gura. Si un bidonas cu apa la gat, in caz ca mi se face putin sete.

Cand deschid ochii dimineata il gasesc déjà privindu-ma cu drag, cu fata lipita de a mea. Cand mananc ma tine de cealalta mana daca fac imprudenta sa folosesc doar furculita. Imi detesta prietenii pentru ca le aloc pastile de atentie pe care as putea mai bine sa i-o dau lui. Fiecare vorba a mea in vant inseamna ceva pentru el. Nu concepe ca as putea sa vorbesc despre ceva care sa nu il vizeze direct. Si ca rezultat, sufera cumplit cand zic absenta ca este frig afara. Pentru ca asta inseamna ca el nu a reusit sa ma incalzeasca destul. Asa ca mi se baga si mai tare in suflet, ca o liana parazita. Daca imi duc mana la cap, clipeste speriat. Daca ma ridic brusc, lesina.

Fructul oferit, barbat sau femeie, nu poate sa conceapa ca face rau.
Doar se straduie atat de mult! Nu are organul cu care sa inteleaga ca pe masura ce se cocoseaza si se umileste mai tare, cu atat iti vine mai rau sa-l faci una cu pamantul. Ca din ce te mangaie mai cu foc, din aia nu stii cum sa iti mai tragi carnea de sub atingere. Si din ce te saruta mai des si mai cu patima, din aia iti retragi buzele, chiar daca ar fi sa nu mai saruti niciodata pe nimeni.

Fructul asta care ti se ofera cu de-a sila, in loc sa se supere ca il tratezi cu ura, crede ca nu s-a muncit destul. Si devine si mai slugarnic, si inca si mai mieros. Rezultatul final, pana sa-l scoti cu forcepsul din viata, este un fel de amoeba fara vointa proprie. Recunosc ca poate ca e nedrept sa fie asa. Dar cine sunt eu sa schimb randuiala lumii?

Fructul care te implora sa-l consumi este prin definitie dezgustator
, exact in masura in care fructul oprit e seducator. Tot ce pot sa sper este sa nu-mi ia Dumnezeu mintile si sa ma transform eu insami in asa ceva. Desi cred ca trebuie sa ai scris in sange felul asta de a fi. Era si vorba aia: fereste-ma Doamne, de fructe oferite, ca de fructe oprite ma feresc singur.

Pe aceeasi tema
pisica.jpg Personalitati dificile, miorlaitul
paste_la_ai_lui.jpg Masa de Paste cu ai lui
psychologytoday.jpg Psychologytoday.com
500_zile_cu_summer.jpg 500 de zile cu Summer
Comentarii (34)
&nbps;

1. Vizitator Joi, 29/01/2009 - 20:32

Uite asa creste rata criminalilor in serie...cu cate una ca tine
Iti urez sa ajungi sa intelegi ce se intampla CU ADEVARAT atunci cand o relatie ajunge in situatia pe care o descrii tu.

sana Vineri, 30/01/2009 - 11:41

adica cum?
Mai exista inca o metaintelegere care imi scapa mie acum? Te rog frumos explica-mi. Tu poti suporta pe cineva care te sufoca?

batman Marti, 03/02/2009 - 01:27

mai sana

mie mi se pare ca esti extraspeciala...


si indiferent de diferenta de varsta te-as gusta...


 

sana Marti, 03/02/2009 - 13:42

multumesc:)
Batman, multumesc pentru asa declaratie. Sunt magulita:)

2. fruct interzis Joi, 29/01/2009 - 20:55

fructul oprit
Numai carnea furata are gust...

sana Vineri, 30/01/2009 - 11:42

si ascunsa in san
Daca aceste doua conditii sunt indeplinite, traiesti clipe de extaz. Mie imi place insa si carnea normala. Doar cu cea oferita cu de-a sila am ceva, dupa cum se vede treaba.

3. Vizitator Vineri, 30/01/2009 - 00:42

delicios mar
yuck!

sana Vineri, 30/01/2009 - 11:43

yum
Yum

4. un cocalar Vineri, 30/01/2009 - 00:58

Ce zice SANA, si e frumos ca
Ce zice SANA, si e frumos ca si recunoaste, simt majoritatea femeilor din ziua de azi, pt. ca azi majoritatea barbatilor sunt niste papagali, fara respect de sine, care nu realizeaza ca femeile sunt de fapt niste toalete umane, asa ca SANA!

SANA nu vrei sa fii toaleta mea pt. o seara? ; iti garantez ca nu te sun dupa bb!? o sa ai ocazia sa gusti din fructul oprit!
PS: nu ma risc la o gonoree decat daca esti fenomenala!

sana Vineri, 30/01/2009 - 11:44

m-am gandit bine

Si raspunsul este nu. 


PS: eu nu m-as risca la gonoreea ta nici daca ai fi fenomenal. Asta e.

5. dana Vineri, 30/01/2009 - 06:30

hm...
nu cred ca iti este scris in sange sa fii un fruct care se ofera pana la refuz. se intampla numai ca fata de unele persoane sa te manifesti cu o mai mare slabiciune. si numai o perioada, pentru ca daca relatia continua in timp ea se poate schimba. si cel care stramba din nas cand i se dadea sa ajunga sa implore orice semn de bunavointa.

sana Vineri, 30/01/2009 - 11:45

cred totusi
Ca unii oameni sunt mai predispusi sa se ofere cu tot ce au si sa renunte la tot ce au, in ideea de a fi bine. Si eu am maxime momente de slabiciune, dar nu ma ofer asa, pentru simplul fapt ca mi-e rusine.

6. Abyz Vineri, 30/01/2009 - 11:05

mmdeh...
bine ca e sincera aceasta SANA, pacat ca e sincera sub anonimat si fata de niste web-surferi necunoscuti. macar asta da o idee barbatilor despre mentalitatea de baza (daca nu ma insel) a femeii de rand ce primeste prea multa atentie. nu sunt misogin, respect sexul opus, desi pareseca femeia este cea sexista, drept dovata Pisi Mall (www.times.ro/business/primul-mall-destinat-exclusiv-femeilor-in-romania) care mult probabil este infintat to de un "fruct oferit", aceeasi topologie cu cel ce a pus in calendar ziua femeii...
aviz barbatilor (ce se incadreaza in aceasta tipologie de "fruct oferit"), opriti-va din ceea ce faceti si maltratati-va femeia sau v-o maltrateaza altu'!

sana Vineri, 30/01/2009 - 11:48

bleah
Tare as vrea sa vad cum reactionezi tu cand o femeie te sufoca cerand prea mult spatiu si prea multa dragoste si atentie. Si care nu poate trai decat cu si pentru tine, in fiecare moment. Cum ar fi serile de meci?

Abyz Vineri, 30/01/2009 - 14:09

re:...
imi cer scuze daca te-am ofensat, dar daca ai fi citit mai bine primele randuri pe care le-am scris ai fi inteles ca faceam aluzie la "sinceritetaea ta de sub anonimat", iar acum facand referire la faptul de a trai alturi de o asemenea persoana, pot sa iti confirm ca nu te obliga nimeni sa faci asta. ai putea sa fi la fel de sincera si fata de el(acel fruct-leguma) si, poate, vei reusi as iti rezolvi o parte din probleme. desi, cu siguranta, nu cauti o rezolvare a acestei situatii in care te afli, deoarece iti place unde esti in momentul de fata, daca nu gasesti alt "fruct oprit" cu, care sa te hranesti, ai intotdeauna acel "fruct oferit", ce, chiar daca nu are gust bun, iti satisface 'foamea', ori ti-e frica sa nu ramai singura...

sana Vineri, 30/01/2009 - 14:28

np
Chiar nu m-ai ofensat, e superok. Ziceam doar ca langa asa cineva nu se poate trai. Iar mie nici vorba sa-mi convina situatia, mai bine singura decat asa, desi nici dupa singuratate nu ma omor. Si bineinteles ca nu o sa las lucrurile asa, dar inainte sa le schimb, am zis sa scriu despre asta.

7. flawless Vineri, 30/01/2009 - 13:27

In sfarsit, o femeie realista
In sfarsit, o femeie realista

sana Vineri, 30/01/2009 - 14:24

tnx
Thank you, sis.

Abyz Vineri, 30/01/2009 - 14:24

cum zici tu...

daca asta numesti tu o femeie realista, inseamna ca nu esti altceva dacat o alta papusa perversa careai ii place sa se invarta intr-o lume a mastilor si a deceptiilor


iar, daca asta numesti tu o femeie realista, inseamna ca va trebui sa iti explic ca vorbeam la figurat, nu esti o papusa adevarata si nu ai cum sa fii la prpriu intr-o lume a mastilor

8. Violatoru-n serie Vineri, 30/01/2009 - 14:34

Hmmm ar merge o salata de

Hmmm ar merge o salata de fructe

sana Vineri, 30/01/2009 - 15:56

asa e viata cumva
O mare salata de fructe:)

9. Psycho Vineri, 30/01/2009 - 14:42

sunt total de partea lui Abyz
99% din femeile prezente in ziua de azi sunt exact cum esti si tu sana. mai exact se ascund in spatele unei masti atunci cand sunt intr-o relatie se mint singure atunci cand vine vorba de cel apropiat (care ar face orice sa fiti voi in regula - cu alte cuvinte sunt catelusii vostri) si apoi se plang ca sunt sufocate. poate ca exista si o vorba pentru voi si aceea este "cui pe cui se scoate" poate ar trebuii sa dati de un barbat care-l doriti mai mult ca orice dar care sa fie atat de rece si nepasator cu voi incat sa turbati si atunci cand o sa-l aveti sa va zica in fata ca il sufocati. femie realista my ass, deschide ochii mai bine si inchide-ti picioarele poate o sa vezi ce se intampla in jurul tau.

Era sa uit, sper ca acea persoana "apropiata - care te sufoca si care iti este sclav de zi cu zi" ar trebuii sa stie cum simti tu. bineinteles asta daca ai avut un barbat atat de rabdator incat sa inghita toate rahaturile astea

sana Vineri, 30/01/2009 - 16:01

Care masca, monser? Tu nu
Care masca, monser? Tu nu vezi cata sinceritate aici? Si mai ales, nu vorbim de barbati/femei care se poarta dragut dar normal, ci de oameni care nu te lasa sa respiri. Si by the way, care e pana la urma partea lui Abyz?

10. un cocalar Vineri, 30/01/2009 - 17:24

vand adidasi si manele!
vand adidasi si manele!

11. Mr.Alex Vineri, 30/01/2009 - 17:27

E frumos ca ai ajuns sa
E frumos ca ai ajuns sa recunosti asta, ca iti place sa fii nedorita.
99% dintre femei, daca ar fi intrebate ce vor intr-un barbat, ar spune ca vor un tip de treaba, care sa fie lange ele, cu simtul umorului si mai stiu eu ce abureli.
Adevarul e ca toate sunt MOARTE dupa unul hotarat, care sa le domine,sa le ofere emotii negative si sa le faca sa se simta femei,un "porc" adaptat la secolul 21 , ca mine ;)
Prea multi papa-lapte in ziua de azi si de aici femei nefericite, isterice care se refugiaza in cumparaturi pentru iluzia aia de implinire.

La 33 de ani te-ai trezit ca ai facut alegerea gresita si ca nu ti-ai trait indeajuns viata.

ai de gand sa faci ceva in privinta asta sau doar te plangi aici ca sa primesti putina atentie ?

ps:pacat ca toate tipele cu materie cenusie sunt urate

cocsatoru Vineri, 30/01/2009 - 18:30

hahaha ... sunt urate

hahaha ... sunt urate fratzioare ca n-au alta solutie decat sa faca o scoala buna ca sa FACA BANU'; astea frumoase n-au nevoie de scoala pt. ca  isi desfac picioarele si astfel au totdeauna disponibil un fraier s-o intretina! desigur pana le expira termenu de valabilitate pe la 33 35 de ani si se trezesc cu buza umflata ! TERMINATELE ca SANA o sa ajunga depresive pe la 35 40 ani, o sa se apuce de citit, pb carti lamentabile la inceput, si dintr-o data o sa vada FATZA BUNA a "NICE GUY" ului caruia ii dadea cu flit pe la 20 25 de ani, cand se babardea cu motociclisti si rockeri tatuatzi !



sana Sambata, 31/01/2009 - 15:23

beton teorie
Mi-a placut mai ales partea cu cititul si depresia. Stii, cititul este o actiune placuta pe care oamenii care inteleg la ce foloseste o fac de mici, nu cand se deprima. Drum bun.

sana Sambata, 31/01/2009 - 15:21

Sa incepem prin a spune
Ca sunt superba, desi sunt si foarte desteapta. Acum ca am rezolvat asta:), nu de emotii negative au nevoie femeile astea ca mine, ci de un barbat cu o coloana vertebrala ferma. Atat. Si da, nu doar ma plang, fac ceva.

12. Mr.Alex Vineri, 30/01/2009 - 18:45

eu nu le critic, din contra
eu nu le critic, din contra imi place ca sunt asa tipele si nu e vina lor... e vina prostilor care le ridica pe piedestaluri.
am numai de castigat de aici, fiind diferit de carpele astea umane.viata e asa de frumoasa cand te porti mizerabil si ai 50 de proaste care trag la tine ca mustele la rahat. multumesc lui dumnezeu ca mi-a dat coaie:D

dana Vineri, 30/01/2009 - 18:57

putere

nu crezi ca transferul de putere este totusi ceva mai subtil de atat? adica nu poti primi fara sa dai. si acest a da te pune in slujba lor. e teoria clasica, oricine conduce este de fapt in slujba celui care il asculta intr-un fel sau altul.


iar daca nu intelegi asta inseamna ca doar spui vorbe goale pe aici, cum ca ai avea puterea and stuff

Mr.Alex Vineri, 30/01/2009 - 19:11

e aceeasi manipulare pe care

e aceeasi manipulare pe care o practica orice tipa ca sa tina prostii in jurul ei... le ofera o mica portita care se transforma in speranta ca intr-o zi va fii ceva


iar daca nu intelegi asta,inseamna ca nu ai avut destul de multi fraieri in jurul tau

13. dana Vineri, 30/01/2009 - 19:23

de ce vorbim de manipulare?
fiecare poate da lucruri diferite. si este o intelege pe baza lor. cel mai adesea o intelegere tacita. din care se spera ca amandoi ar avea de castigat, ca altfel nu ar mai face-o.
si da, incerc sa nu am fraieri in jurul meu. fac rau la intelect.

Mr.Alex Vineri, 30/01/2009 - 20:14

devin tot mai convins de

devin tot mai convins de faptul ca logica conversatiei nu isi are rostul cu o femeie... si revenind la ce ai spus tu, ai impresia ca intr-o relatie trebuie sa dai ca sa primesti ?nu stiu unde ajungi daca gandesti asa.


poate totusi ai dreptate si la un nivel low tot ofer ceva ca sa le tin langa mine, dar ceea ce ofer este la un nivel spiritual nicidecum material.

14. dana Vineri, 30/01/2009 - 20:22

inclin sa cred ca este un
inclin sa cred ca este un nivel emotional, femeile fiind mai atrase de acesta.
ce are aceasta conversatie? pare suficient de rationala

Mr.Alex Vineri, 30/01/2009 - 20:42

normal ca pare rationala,

normal ca pare rationala, doar esti femeie.


lasand gluma deoparte, da e vorba de trairi ,clipe pe care nu o sa le uite niciodata ... si aici castig eu deoarece sunt un egoist.


lucrurile pe care ele cred ca le fac ca sa le ofer lor placere, le fac defapt pentru mine...stiu cum sa le inebunesc , cum sa le fac sa se urce pe pereti si fac asta, deoarece cand ele se simt bine eu ma simt extraordinar.toate astea pentru ca sunt cat se poate de egoist.


 habar nu am de ce iti spun tie lucrurile astea, m-ai facut sa ma validez ;)

15. dana Vineri, 30/01/2009 - 20:58

nu vad cum ai avea o
nu vad cum ai avea o argumentatie fara o validare a afirmatiilor.
trecand peste asta, ca sa ne lamurim, vorbesti de sex aici? desi spuneai de spiritual mai devreme. si urcat pe pereti???? nu prea face sens. altfel e human sa ai placere cand ii faci altuia placere. mai naspa ar fi ca tu sa nu simti nimic.

16. Mr.Alex Vineri, 30/01/2009 - 21:14

ma amuza faptul ca orice
ma amuza faptul ca orice femeie incearca sa testeze congruenta dintre "ce spui" si "ce esti". te lovesti de amanunte si pierzi esenta. ti-ar placea sa ma justific?:) cred ca dupa o vreme nu mai simti nimic si nu iti mai derivi placere doar din sex banal... din fericire nu am ajuns acolo si sexul inca ma satisface.mesajul pe care am incercat eu sa il transmit cu toata conversatia asta, desi m-am abatut putin de la subiect datorita tie, e ca femeia trebuie dominata daca vrei sa o ai langa tine... poate in felul asta i se lumineaza mintea si lui bula de rand, dar sunt sceptic... fiindca bula de rand e prea prost sa vada ca are o problema.

17. dana Vineri, 30/01/2009 - 21:26

corespondenta intre ce spui
corespondenta intre ce spui ca esti si ce esti. asa se numeste, adevar de corespondenta. si nu e amuzant. eu un mod de a gandi logic.
mult succes in dominare si educarea celorlalti

Mr.Alex Vineri, 30/01/2009 - 21:49

te enerveaza faptul ca un
te enerveaza faptul ca un barbat iti este superior tie domnisoara redactor :) ? ai cam lasat o urma de frustrare in ultimul comentariu si nu da prea bine. oricum destule lectii pentru azi, trebuie sa plec sa imi marchez teritoriul !

18. Nu ajung la struguri! Vineri, 30/01/2009 - 21:34

Ce idiotenie! Atata
Ce idiotenie! Atata filozofie pentru o Maciuca mai tanara. Mi se pare normal sa vrei un morcov tanar, cum si mie imi place o pasarica frageda. Face bine la sanatate. In special la voi, femeile.

sana Sambata, 31/01/2009 - 15:30

aoleu
E totusi bine ca am cazut de acord la chestii palpabile, asa.

19. axell Sambata, 31/01/2009 - 02:40

Salutare
...nivelul intelctual al oricarei discutii scade invers proportional cu numarul de participanti...deci ar fi indicata o salata totusi... :)

sana Sambata, 31/01/2009 - 15:30

o salata pe zi
Tine doctorul departe, era si o zicala in sensul asta:)

20. Vizitator Sambata, 31/01/2009 - 02:47

aviz amatoarelor de
aviz amatoarelor de aventura,am un amic care va poate indruma pasii...nu fiti timide doamnelor,doar generoase...vb pe mess l3lNdyS_90

21. Vizitator Sambata, 31/01/2009 - 02:51

lasati mesaj
lasati mesaj

22. Herr Sambata, 31/01/2009 - 11:25

Fruct oprit????
Cineva spunea ca cel mai greu in viata este sa stii ce poduri sa treci si pe care sa le arzi! In cazul tau (care nu e doar al tau), ar fi bine sa te gandesti daca nu cumva ai ales bine in acel moment de neatentie. Starea ta este specifica asa-numitei "crize de 30 de ani", care tine cat tine si apoi trece. Si te vei trezi ca ai treizeci si.... de ani si viata cere de la tine altceva decat stingerea focului dintre picioare. Vei privi cu invidie la acei barbati care sunt mai buni decat al tau doar din motivul ca sunt langa cineva, zi de zi, fara alta ratiune de a trai decat sa o imbuibe pe ea, pana vomita (cam dura exprimarea, dar iti apartine!). Cat despre al tau, il vei fi gonit de mult din viata ta, el a depasit fazele de rugaminti pana la umilire chiar si in fata propriei persoane, iar acum e in stadiul in care isi materializeaza planurile de viitor alaturi de o alta, care eventual il si iubeste. De fapt, asta e raspunsul pe care, cred, il cauti: daca ai iubi, nu ai avea de ce sa poftesti la fructul oprit!

kentblue Sambata, 31/01/2009 - 11:39

ideea era
Ideea era nu ca fructul oferit e de vina din cauza ca te sufoca. Tu esti de vina pt ca de fapt nu mai simti nimic pt el. Il vrei acolo doar in masura in care nu iti incalca spatiul personal, ori asta nu mai e relatie. O chestie similara mi s-a intamplat si mie, iar egoismul de care dam dovada in astfel de situatii e feroce. Nu poti calca peste un om in conditiile in care el te iubeste si ar face orice ca sa iti fie pe plac. In ceea ce priveste fructul oprit, intotdeauna va fi mai atragator, si cu cat e mai indiferent fata de tine, cu atat mai tentant e.

sana Sambata, 31/01/2009 - 15:32

right
Absoluta dreptate. Cand iubesc pe bune, nu mai vreau niciun fruct, oricum arata el. Now what?

23. Vizitator Sambata, 31/01/2009 - 11:59

Vorba lui Napoleon
Mi se pare mai sau sana tocmai mi-a demonstrat ca in proportie de 100% ca toate femeile sunt curve ?
Si da eu sunt bula si dupa tot ce am citit aici voi fi si mai bula in continuare !
Unde au ajuns femeile din societatea noastra, vai si amar de ...
Le dai un deget si ti-au luat tot sufletul, toata viata, toata demnitatea, tot respectul de sine si-ti mai rade si in fata cat de fraier esti!
Cica sa fi sufocat de prea multa dragoste ?
Imi pare rau sana dar pentru mine tu si cele care gandesc ca tine vor fi mereu curve la fel cum eu sunt probabil doar un bula pentru tine.
Daca asi avea o mitraliera te-as mitralia fara sa stau pe ganduri, din prima secunda, asa din reflex pac-pac-pac ! Norocul tau ca sunt doar un bula si nu posed o mitralera dar cine stie poate voi creste si eu mai mare candva sa vezi atunci ce salate de fructe iti voi da, pe gat fortat ! Sa vezi atunci scarba de fructul oferit. Astfel de conceptii ca ale tale creaza monstri, violatori, criminali,sinucigasi, etc.
Rusine sa-ti fie nerecunoscatoare, sper sa ajungi si sa arzi in cel mai adanc si in cel mai fierbinte cazan.

sana Sambata, 31/01/2009 - 15:33

sa incercam sa ne linistim putin
Altfel cadem singuri in cazanul pe care il oferim altora. Spune, simti caldura? Cat despre mitraliera, e, abia aici m-ai facut sa rad:). 

Vizitator Sambata, 31/01/2009 - 16:35

Nu o simt deloc ba
Nu o simt deloc ba dimpotriva ma lasi foarte rece.
Cine rade la urma rade mai bine dar defapt nu asta conteaza ci in viata totul se rezuma la LAST MAN STANDING. Vezi tu eu voi avea aceasi coloana vertebrala pe care tu zici ca nu o am care ma va tine sa stau in picioare in timp ce tu probabil ca vei ajunge in acel cazan in genunchi sau mai pe experienta si pe profilul tau vei ajunge in patru labe.

Vizitator Sambata, 31/01/2009 - 17:00

Si cum ai vrea sa ma linistesc !?
Tu nu realizezi de atacul la persoana pe care l-ai provocat !? Si inca la cate persoane !?
Articolul tau incita la violenta fara doar si poate !
Promovezi poligamia, tradarea, trisarea, lenea, oportunismul, egoismul ca lucruri normale si pozitive si demne de urmat pentru simplu fapt ca tu esti prea ”sufocata” de atata dragoste dea ”sila” !?
Tu chiar esti proasta !? Practic cersesti si implori dupa cazan si mitraliera.
Ti se pare amuzant ca nu am mitraliera !? Ai dreptate nu am dar in locul tau nu asi rade pentru ca vezi tu s-ar putea sa am un topor sau doar un cutitas suficient ca sa scap lumea de o scarba ca tine.
Binenteles ca nu voi face asta dar mentalitatea ta a trezit monstrul din mine care ma face sa postez astfel de commenturi. In toata povestea asta tu esti agresorul care scoate la iveala fiara si coltii din acel catelus. Catelusul e catelus si fidel atata timp cat il mangai dar daca il tragi de coada s-ar putea sa te muste rau de tot ba chiar sa te infecteze de turbarea lui, turbare pe care tu i-ai provocato pentru ca nu ai stiut sa ai grija de el !
Toata placerea asta a femeilor de a se juca cu focul tine exact pana o sa va ardeti !
Tot articolul tau este un abuz si cand ti se raspunde tot prin abuz indemni la calm.

Vizitator Sambata, 31/01/2009 - 17:51

Un ultim comentariu
La care vreau sa-mi raspunzi cu da sau nu si asi aprecia daca ai avea macar acest strop de bunavointa si corectitudine in tine incat chiar sa-mi raspunzi asa.
Ca sa scri acest articol ai fost cumva inspirata dintr-un comment pe care l-am postat eu acu vreo doua zile la un subiect pe siteul CSID(ce se intampla doctore?) ?
Aveam numele de user Tm si comentam pe marginea unui subiect unde am mentionat despre esenta unei femei si despre fructul interzis.
De acolo te-ai inspirat ?

24. prea_jmeker Sambata, 31/01/2009 - 12:53

femei
femeile sunt kurve. indiferent de situatie. nu conteaza ca au 16 ani sau 60 tot kurve raman. si ca s`o loam cu inceputu kurvele se impart pe categorii mai intai vin pushtoaicele alea de 16-17 ani dupa aia urmeaza pyzdele de la 19-20 pana pe la 30 de ani maxim , dupa 30 vin tarfele insetate de puIa, astea tin pana pe la vreo 40 -45 de ani iar de la 45 in sus se impart inca in 2 categorii si anume , raman kurve pana mor sau sunt kurve sub acoperire asa numitele babe , sau femei batrane. ideea e ca toate sunt kurve indiferent de varsta. acuma chestia e ca leshinatii astia care cika poarta numele de barbatzi desi ma uit la ei ce leshinati sunt si imi vine sami scot puIa sa ma pish pe ei de sclavi, barbatii astia fac niste greseli mari de tot. de fapt asta e shi ironia sortii nu poti sa ai totul oricat de simplu ar parea la inceput . la prima vedere faptul ca ai ajuns sa ai o relatie cu o femeie si ca te`ai indragostit de ea si ea la randul ei de tine, senzatia asta nu poate decat sa`ti dea o stare de bine , de implinire, simti ca ai reusit ceva in viata. de aici mai departe ce fac toti? se bucura de relatia lor si de dragoste. adevarul e ca de aici incepe lupta, femeile sunt kurve iar barbatii prosti. si cum ziceam labagii astia isi sapa singuri groapa prin felu lor de a fi si de a se comporta cu femeile. societatea si stilu lor de viatza i`au transformat din barbati in femei cu trup de barbat. adica niste travestiti naturali. cand incepi sa tratezi femeia cum te tratezi pe tine sau cel putin cum te tratezi pe tine atunci ai pierdut. femeia e kurva la ea subconstientul dicteaza , nu logica nici ratiunea nici nimic. daca nu stii s`o prostesti te prosteste ea pe tine si nu prin faptul ca asa vrea ea ci pentru ca subconstientul o face sa fie asa tocmai din cauza ca tu nu esti barbat ci esti o femeie ca si ea doar ca ai trup de barbat. un gaozar. acuma n`o sa va zic secretu, cum sa faci si ce sa faci dar daca tot continuati asa labagiilor o sa ajunga toate femeile voastre sa viseze la fructul oprit cum viseaza muysta asta sana sau dana sau cum o cheama pentru ca sunteti prea prosti sa va dati seama ce faceti. si cum nimic in viatza nu e rau sau gresit, ci totul e bine depinde din ce unghi privesti, e un lucru bun si asta ca exista barbati transformati in femei, pentru ca daca n`ar fi, ele n`ar mai fugi de langa ei sa vina la astia ca mine care stiu cum merge treaba

Vizitator Sambata, 31/01/2009 - 13:14

oare tu esti barbatul alfa?
Sincer din ce mi-ai descris tu nu prea... Te dai mare mascul dar defapt tu esti femeia in trup de barbat si nici pedeparte masculul fatal care te dai.
Ai descoperit ca toate femeile sunt curve si ghici ce, te-ai hotarat sa fi mai curva decat ele.
Esti mai femeie decat femeile! Eu nu cred ca succesul sau ma rog fericirea sau implinirea in viata este dat de numarul partenerelor/partenerilor pe care ii avem dea cursul vietii ci de calitatea acestora. Vorbind de fructe si despre salate eu zic asa, degeaba ai o gramada de struguri si prune si degeaba poftesti la strugurii vecinului sau la prunele sefului pentru ca ele sunt mai coapte(!?) sau mai proaspete, toate astea degeaba daca nu vei avea niciodata un ananas spre exemplu sau o capsuna, toate astea degeaba daca nu vei realiza niciodata ca ananasul pe care il ai in mana e defapt capsuna pe care o cautai.
Daca mintea ta va ramane lamentata la faptul ca e doar o capsuna, ei bine nici de ea nu vei avea parte ci vei ramane doar la nivelul de struguri si prune care sunt foarte multe de altfel si iti vor ajunge toata viata probabil, doar ca acesti struguri vor fermenta odata si s-ar putea sa-ti ia mintiile rau de tot, ba mai mult sunt convins ca asa se va intampla .

Mr.Alex Sambata, 31/01/2009 - 13:45

zice bine ala ce zice mai
zice bine ala ce zice mai sus si voi restu sunt doar niste frustrati care au suferit,femeia nu e asa din vina ei, e asa din vina voastra pentru ca nu stiti sa o controlati si sa o puneti la locul ei,in loc sa va plangeti de mila si sa le urati pe ele mai bine va schimbati dracu sau va aruncati la tren.luati exemplu de la pesti, curvele fac orice pentru un peste, la fel trebuie sa faca si femeia pentru voi, nu zic ca pestii sunt modele de urmat dar macar stiu una alta despre femei. incredibil cata frustrare a fost varsata aici, e vai de voi amaratilor :)

Vizitator Sambata, 31/01/2009 - 14:08

E si mai vai de tine
Nu ai taria necesara sa-ti recunosti frustrarile tale dar razi de cei care au curajul sa faca asta. Cineva posta un comentariu interesant despre masti, cred ca si tu esti un purtator de masca cum de altfel toti pestii sunt. Esti un las care se ascunde si nu are curajul sa-si recunoasca slabiciunile si mai esti si fals dandute mare increzator de sine dar nu ai pe cine pacali. Sub masca pe care o porti si tu esti un frustrat ca multi altii doar ca esti ceva mai speriat si nu ai inca tupeul sa infrunti realitatea.

Vizitator Sambata, 31/01/2009 - 14:29

esti terminat
are dreptate ala de mai sus  iar tu nu poti sa fii barbat de aia te iei de el pentru ca te regasesti in descriere

sana Sambata, 31/01/2009 - 15:36

dar cu femeile cum, e?
Cand sunt prea mieroase si beau apa din urma de cerb pe care o lasi in urma? Cand vor sa-ti consume fiecare minut din viata stand lipite de tine si respirand acelasi aer? E misto? Sau fugim de ele? Daca nu fugim de soiul asta, esti un erou. Femeile sunt curve, ha. Tu ce esti?

Vizitator Sambata, 31/01/2009 - 16:16

Eu nu fug de soiul asta dar
Eu nu fug de soiul asta dar acuma sa nu tragi concluzia gresita ca sunt erou sau asi vrea sa fiu erou. Pur si simplu eu imi doresc o astfel de partenera mieroasa care sa-si consume viata alaturi de mine(nu lipita). Si aerul nu e al meu ci poate fi si al ei, al nostru.
De ce nu ii ajunge ei aerul nostru de ce il trebuie altul care oricum nu va fi al ei decat pentru moment ?
”Femeile sunt curve,ha. Tu ce esti?” Eu nu sunt curva ! Eu sunt integru, eu am principii, eu am demnitatea mea, asa cum e ea insuficenta pentru multi altii.
Ce nu realizezi tu e recunostinta si efortul care trebuie depus pentru a avea fructul DORIT !
Binenteles ca in viata e mai usor si mult mai fain sa primesti decat sa dai.
Adica de ce sa muncesti cand poti sa furi, de ce sa spui mutumesc pentru ca ti s-a dat cand tu defapt nici nu ai cerut !? De ce sa produci cand poti sa consumi ?
Vei intelege toate astea cand nu ti se va ma da nimic de niciunde si vei fi nevoita sa ceri.
Daca cu totii am aplica si am pune in practica cea ce spui tu atunci cu totii am fi consumatori, cu totii am trisa am crede noi impotriva celorlati dar defapt s-ar intoarce impotriva noastra !
Tu poti sa consumi si esti coplesita, sufocata de tot ce ti se ofera tocmai pentru ca nu produci pentru ca nu dai.
In viata unii cladesc in timp ce altii doar vin si se aseaza se instaleaza dar acestia sunt cei care sunt doar trecatori si care dispar la fel de repede precum s-au asezat in timp ce s-a cladit va ramane pentru mult, mult timp.

sana Luni, 02/02/2009 - 10:39

@vizitatorul ne-erou
Sunt 100% de acord cu faptul ca e bine sa oferi si imi si place sa fac asta. Vorbesc de un caz particular cand un om, barbat de data asta, se calca pe el in picioare si imi ofera mult mai mult decat normal, fara sa ii cer si fara sa fie nevoie. Imi ofera asa de mult, incat incalca toate normele bunei cuviinte. Asta e neplacut si sufocant si lipsit de demintate.

25. black_fairy Sambata, 31/01/2009 - 20:08

Q
Sana,tu nu ai iubit niciodata?
Ma intreb daca stii cum e sa vrei sa daruiesti totul persoanei pe care o iubesti...
Si daca e asa,nu iti e dor sa faci asta?Ce rost are sa traiesti intr-un compromis?Pentru ca e evident ca tu nu il iubesti pe omul ala.

sana Luni, 02/02/2009 - 10:40

si inca cum
Am iubit de mi-au sarit capacele. Si am oferit enorm, dar in alt mod, fara sa ma ofer gretos. Si da, nu il iubesc, si bineinteles ca nu o sa mai stau asa.

26. Johnny 4WD Duminica, 01/02/2009 - 02:55

...TRUE sana

hmmm, asta este unul din cele mai interesante articole / sir de comentarii pe care le-am citit pe net in ultima vreme...
multi aveti dreptate aici, .. adevarul e ca sunt patit (allright I'm a sucker for beautiful women) si dupa 6-7 ani de zile mi-am furat-o de la una care nici macar nu a facut-o intentionat, deci adevarul e ca femeile au treaba asta in sange, in subconstient, te fac pe fata cu constiinta impacata bagamias.. dar asta binenteles ca nu schimba cu nimic rezultatul

mi se pare uneori ca astfel de comportament este mai rau si dureros decat atunci cand un barbat calca stramb si isi inseala partenera o data .. in anonimat, si asta pt ca dureaza mult si e pe fata (nu sariti, ca am spus ca mi se pare, si asta nu inseamna ca inselatul in anonimat nu e rau, e doar mai putin dureros)

in orice caz... solutia e cam asa (n-ai vrut sa dezvalui nimic prea_jmeker :))... grow some balls men ! si scoate-n pizda masii capu din curu ei si cand iesi la shopping si cari sacosele si te incurci in picioarele ei .. .uita-te si tu prin jur sa vezi ce de femei bune "sa moara cici-n puscarie" , ca doar nu le vad doar eu ... :D , si daca esti barbat inca.. daca a mai ramas ceva in tine .. .. poate iti mai aduci aminte cum merge treaba

buuun... si ce se intampla dupa ?!, ca asta am facut eu... ca ma enervasem... ehh pai tinete plansete dupa aia, pai cine e centrul vietii ei ?... ca sa vezi

bine bine ca se poate intampla sa nu fie asa,.... si tot ai castigat ceva

deci vedeti solutii exista, situatia descrisa de sana este doar un rezultat dureros al unei relatii nefunctionale, si e f important sa realizezi cand te gasesti in asemenea situatie si sa incerci sa faci ceva

PS baieti, luati-o mai usor cu amenintarile si rabufnirile violente (desi simt la fel.. o daa) pentru ca sunt lucruri mult mai simple si de finete care ne scor din astfel de cacat

PS 2: Sana... esti o fata frumoasa? are macar omu ala dupa ce sa se chinuie asa ?

sana Luni, 02/02/2009 - 10:45

@johnny 4WD

In primul rand ma bucur ca ti s-a parut interesant topicul. Sunt si barbati si femei care ajung in ipostaza asta, de a se compromite total in fata unei iubiri prea mari. Dar este cumplit sa ajungi asa, ei nu inteleg ca prin oferta asta exagerata nu fac decat sa indeparteze obiectul pasiunii, este omeneste sa fugi de ceva care e ca o caracatita si se prinde de viata ta. 


Si ca sa raspuns, sunt draguta tare, asa ca are:)

Vizitator Luni, 02/02/2009 - 12:00

:) .... :(
La faza asat nu esti deloc amuzanta , dai dovada de o ipocrizie sufocanta.
Si tu sufoci la randul tau ....

sana Luni, 02/02/2009 - 12:33

true 50%
In sensul ca da, ma sufoc si eu, asta e clar. Ipocrizie, de ce? Si nici pe mine nu ma amuza intreaga situatie, din contra.

27. Alex87 Duminica, 01/02/2009 - 12:08

Sincer acu
Sincer ce atata palavrageala daca nu-ti convine ce vinde baiatu... pleci, nu esti nevoita sa inseli ;) Am citit niste comentarii de-ale tale din paginile anterioare..Sana...mi se pare k esti o prefacuta, o ipocrita care se vrea "venerata" iar cand obtine ce vrea (atinge scopul de a-l cuceri) da cu sutu si trece la urmatoru fraier, o femeie/fata care atunci cand va fi maritata isi va insela si isi va bate joc de sot pana se vor plictisi vecinii; in fine....e treaba ta. Iar viitorul tau sot se va indragosti de o iluzie care i-o vei prezenta si in final nu va fi nici unu fericit nici dupa cele 7 casnicii :)

P.S. : M-a scarbit faza.... " Ca sunt superba, desi sunt si foarte desteapta. " am citat din tine ;)

sana Luni, 02/02/2009 - 10:48

pacat
Ca n-ai simtul umorului. Dar se poate trai si asa. Se poate trai oricum, exista pentru toti loc sub soare.

28. Johnny 4WD Duminica, 01/02/2009 - 17:11

guetta's - in love with myself
probably... You're in love with yourself

http://www.lyricsmania.com/lyrics/david_guetta_lyrics_89/guetta_blaster_lyrics_26221/in_love_with_myself_lyrics_286296.html

29. Vizitator Duminica, 01/02/2009 - 18:52

:) . Mie imi place de Sana,
:) . Mie imi place de Sana, avem toti de invatat de la femei ca ea, pe toate planurile, sper sa nu ma leg de o pupaza de genul ei si sa-mi complic viata, probabil i-as face vant foarte repede, cel mai probabil dupa 2,3 mere, deh, sunt barbat, am nevoi...
Din pacate dupa o anumita varsta ca ea asa ajung majoritatea femeilor, nesatisfacute si plictisite ... si atunci in loc sa se intrebe unde au gresit si considera ca nu au gresit destul. Viata nu e despre fructe oprite sau fructe daruite Sana si minutele de extaz se pierd, nu se aduna, indiferent de culoare si marimea fructelor ele nu vor deveni niciodata flori sau fluturi. Iar atunci cand vei dori sa zbori, vei realiza ca ai o mare diaree.

sana Luni, 02/02/2009 - 10:53

@vizitator care prezice diaree
Unul din cele mai bune mesaje pe care le-am primit. Multumesc frumos:)

30. Vizitator Duminica, 01/02/2009 - 19:02

mde
mere sau pere?

sana Luni, 02/02/2009 - 10:53

mere
in panere.

Vizitator Luni, 02/02/2009 - 12:15

Toleranta si intoleranta
Evident ca esti o sustinatoare a poligamiei.
In viata de zi cu zi astfel de femei se mai numesc si curve sau usuratice sau nesatule sau stricate(modern women ?). Esti foarte machiavelica cred ca te-ai uitat prea mult la sex & the city si ti-a placut atat de tare incat ai hotarat sa fii si tu o astfel de femeie de ”succes” ca protagonistele din film. Cred ca esti de o lacomie extrem de mare dar nu te ingrijora sunt foarte multe ca tine, tu vrei sa ai si fructul oferit dar sa nu fie sufocant si vrei si panerul, panerele de mere interzise. I could never love(respect, accept,bare,like) a person like you, for you enough will never be enough! (?)
P.S. The last question mark is adressed to you.

sana Luni, 02/02/2009 - 12:42

enough is enough

Trec peste parte cu femeile curve, care in mod normal ar trebui sa ma enerveze si sa tac in discutia cu tine, sa-mi vad de treaba. Nici vorba ca pentru mine nu e niciodata de ajuns.


Ccand iubesc pe bune, dragostea aia e foarte de ajuns, nu-mi mai trebuie niciun fruct. 

31. Sergiu Duminica, 01/02/2009 - 23:45

Bine...zice ea
Bine...zice ea ceva...vorbeste despre asa zisii "disperati". Pot fi de acord ca poate deveni enervanta o asemenea atitudine...dar seamana cu vorba aia "eu pe tine nu te vreau / nici la alta nu te dau"...oarecum te si complaci, mai mult decat atat, daca celalalt iti ofera pe platou inima you take it for granted si incepi sa te uiti la fructe oprite. Intrebarea care se poate pune e : si daca nu-ti place daca celalalt te sufoca...ce astepti ? din moment ce te oboseste...sentimentele tale sunt cam clare.
Iata inca o dovada cat de crude pot fi femeile!

sana Luni, 02/02/2009 - 10:55

plec
Pai sergiu, nu stau asa, plec, pentru ca este imposibil de suportat. Deci zero cruzime, nici mie nu-mi place situatia.

32. romeoo Joi, 13/08/2009 - 20:54

despre dobermani
Nu incercati sa intelegeti femeile, oricum sunt proaste din nastere. Combinati-va cu cat mai multe, faceti sex si parasiti-le ,asta e singura cale a unui barbat de a fi fericit. In cazul in care va ganditi sa le iubiti .....pai, rezultatul se poate vedea mai sus in articolul despre fructul oprit. Daca vreti sa iubiti ceva luati-va un caine, eu de exemplu am un doberman superb de 2 ani si il iubesc nespus de mult , femeile sunt doar pentru sex

33. un sclav Luni, 11/01/2010 - 06:12

subiectu
incerci sa desenezi un tablou pentru noi aici care are mai mult de a face cu felul tau de a fi si cu experienta ta. da stim de mici ca ne dorim ce nu avem si mai stim ca exista barbati care se lasa dominati de femei cum exista si femei care se lasa dominate de barbati. si? nu a fost mereu asa? sunt atati factori la mijloc care pot influenta comportamentul unui om fata de sexul opus incat sincer eu nu inteleg profunzimea articolului tau. unde vrei sa bati? ne imparatsesti experienta ta ? oricum asta ce fel de articol e?? nu ma pricep. la ce tip de articol l-ai incadra?

ps: la multi ani pentru articol vad ca se face un an in curand :)

34. gilberto Vineri, 29/10/2010 - 01:59

sana e corecta
Nu o judecati pe sana, nu aruncati cu pietre in ea pentru ca nu e rea din fire si nu vrea raul nimanui. Ea doar spune ce simte si simte ceea ce e normal sa simta in situatia in care se afla. (sau se afla la momentul respectiv). E adevarat ca atunci cand iti pierzi controlul si iubesti prea mult se intampla asta. Din perspectiva noastra a barbatilor poate parea crud sa iubesti o femeie sa ii oferi totul si cu cat o iubesti mai tare cu atat sa o dezgusti mai mult. Asta se intampla deoarece pentru femei nu primeaza dragostea ci procreerea speciei, deoarece sunt femei si asta e rolul lor pe aceasta lume, si trebuie sa intelegem fenomenul inainte de a judeca. La noi la barbati e altfel, ne dorim si ne place sa fim iubiti si adulati si sufocati de iubire. Dar pana la un punct. Ca sa nu se mai ajunga la situatii din astea - sfat pt barbati - pastrati atractia , lasati sentimentalismele. Sfat pt femei - ignorati instinctul matern si deschideti-va sufletul. Numai bine
Comenteaza
codul de validare

Ultimele articole din: relatii
Nu este cool sa fii singur relatii

Nu este cool sa fii singur

Singuratatea este o stare jenanta din care trebuie sa iesi cat mai repede.

Cand imi merge rau, vreau sa le mearga si altora relatii

Cand imi merge rau, vreau sa le mearga si altora

Cand am sufletul plin de amaraciune vreau ca natura dar si alti oameni sa-mi tina isonul.

Suna urat dar este practic relatii

Suna urat dar este practic

Acest material este despre barbatii gay si despre relatia lor cu femeile care sunt heterosexuale sau macar pe-aproape dar in special cu mine.

 
Publicitate
Ultimele comentarii
viagra_dosage

Unghii cu probleme. Tipuri

Hello! , , , ,

iris

Oda barbatului in rac

.......superb,acum inteleg multe,nu stiu daca rezist,oricum fericita ca si cu...

Ann

Bratari impotriva starilor de greata

intr adevar functioneaza,pana se largesc .

 


Machiaj de Sarbatori

Descopera coordonatele unui machiaj perfect de Craciun si Revelion, in dosarul pe care l-am creat speciat pentru luna decembrie.

Tendinte moda toamna-iarna 2011-2012

Urmariti rubrica tendinte toamna-iarna 2011-2012, pentru a afla toate secretele vestimentare ale acestui sezon.

Bratari impotriva starilor de greata

Bratari impotriva starilor de greata

Si uite ca de greata, voma, ameteala te pot salva doua bratari micute care se pun la incheietura mainilor. Le-am testat intr-o calatorie cu masina de 8 ore, asa ca vi le recomand cu mana pe inima.

Se poartă pantofii albi – propunerile sezonului

Salata mexicana

Salata mexicana este energizanta si gustoasa. Este picanta si crocanta, dar si o sursa sanatoasa de proteine pentru ca are oua. Salata mexicana este perfecta la pranz si la cina. O portie are circa 350 de calorii, dar si 20 de grame de proteine si 10 grame de fibre. Ca sa faci salata mexicana...

Parteneri

  • dietetik.ro
  • letsdoitromania.ro
  • tscarena.ro
  • monden.info
  • muzeultaranuluiroman.ro
  • trombon.ro
  • vangogh.ro
  • laptopnews.ro
  • avoncosmetics.ro
  • dentestet.ro
  • extins.com
  • fundatiacaleavictoriei.ro
  • dallesrevolution.ro