Nu mai insel, am obosit

Autor: marie jeanne

E un mister cum se descurca anumite persoane cu viata lor. Anumite persoane care sunt atat de ocupate, incat imi pun serios problema daca au vreodata timp sa citeasca o carte, sa vada un film in liniste, sa gateasca acasa sau sa iasa cu prietenii. Sunt oameni care muncesc absolut in fiecare zi sau oameni care au prea multe lucruri in viata de care trebuie sa se ocupe. Exista insa si cei care au prea multe persoane in viata lor.
Si aici nu ma refer la bunici bolnavi care au nevoie de ingrijire, copii sau animale. Ma refer la cei in a caror viata au fost inghesuite mai multe persoane decat locurile prevazute de constructor. ­

nu_mai_insel.jpgAm o prietena casatorita, care are un amant. Are, pe langa asta, un job care ii ocupa zece ore din zi, obligatii de protocol care ii impun sa plimbe destul de des tot felul de persoane importante si parinti mai in varsta pe care ii viziteaza periodic.
Pentru mine, aceasta femeie este un model de eroina, cineva care daca nu ar trebui sa aiba statuie, ar trebui macar sa dea numele, onorific, unei reviste pentru femei suprasolicitate.

Am intrebat-o cum se descurca. Cu amaraciune in glas, m-a rugat sa o las in durerea ei. Numai ea stie prin ce trece! Daca doua seri pe saptamana scoate la cina clienti ai firmei, pe a treia o inventeaza si o dedica amantului. Daca in realitate se duce doar un weekend la doua luni acasa la parinti, weekendul din luna libera il petrece la munte cu amantul. Pauzele de masa in care ia pranzul cu clientii sunt mai rare decat odata la doua zile, cum pretinde ea. Timpul personal nu mai exista. Daca pretexteaza doua ore la salonul de infrumusetare, trebuie sa faca bine sa termine in jumatate de ora. Poate ar vrea sa vada vreodata un film cu prietenele, dar este o scuza deja folosita in scopuri practice, la fel cum sunt si expozitiile, piesele de teatru, cursul de dans si orele de sala.

Nu face nimic din toate acestea. Toata viata ei interioara se invarte in jurul programarii atente, a explicatiilor bine gandite, a studiului actoriei rafinate pentru acasa. A si uitat de ce tine atat de mult sa faca asta, a si uitat satisfactiile pe care acest amant i le-ar aduce. Pentru ca nu mai are timp sa se bucure nici de asta, prinsa in vartejul miscarii continuue si a mecanismelor de camuflaj. Stau si ma intreb daca in timp ce face dragoste cu el isi planifica un drum cat mai scurt spre casa, daca repeta in sinea ei discursul catre sot, daca inventeaza mici dragalasenii care sa-l faca sa o ierte ca dedica atat de mult timp "carierei".

Spre finalul discutiei, in timp ce eu aveam dilemele astea, o aud ca imi spune cu un glas terminat:
-Trebuie sa plec acum, ca sa ajung la sase acasa.
- E abia 3, ii raspund.
-Stiu, dar...
Si ma paraseste, lasandu-ma cu aceste ultime cuvinte rostite in timp ce-si infasura cu graba fularul:
-Cred ca nu mai insel. Am obosit.

Pe aceeasi tema
sex_anal.jpg Dragostea sporeste pe usa din dos
jocuri.jpg Jocurile online distrug casnicii
inselat.jpg Insel de frica
o_femeie_singura_maia_morgenstern.jpg O femeie singura
Comentarii (43)
&nbps;

1. sabina Joi, 04/12/2008 - 19:50

:))
da, intradevar partea cu obositul e un motiv intemeiat sa nu iti inseli sotul :))

Iorgovan Miercuri, 10/12/2008 - 13:29

lol
Sa inteleg ca datorita crizei mondiale, or sa ajunga curvele sa se marite din dragoste?!!! 

2. marie jeanne Joi, 04/12/2008 - 22:50

eu nu gasesc nici un motiv
pentru care sa o faci. dar zic ca daca incepi sa cauti motive pentru care sa nu, toata treaba trebuie reconsiderata. Doamne fereste, gen :)

sabina Vineri, 05/12/2008 - 00:40

ai dreptate. de aici si
ai dreptate. de aici si ironia remarcii mele.

3. Flori Joi, 04/12/2008 - 23:28

Vesel si trist
E haios modul in care ai povestit, Marie Jeanne, dar totusi situatia pe care o descrii e trista...la ce-ti mai iei sot, daca il inseli?

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 09:46

pai Flori
cred ca sunt prea putine femeile care se marita cu gandul de a insela in viitor. Rupturi se intampla intre oameni, dar cred ca inselatul nu este o solutie. Mai ales ca nu vorbim aici de o greseala de o zi, o saptamana sau o luna, ci de chinuri grele :D

4. Vizitator Vineri, 05/12/2008 - 00:12

frumos
sper sa faca toate femeile asa , in special alea "bune" cu exceptiile bine stiute ... mama , sora ... nevasta ..

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 09:47

cum, cum?
Sa faca asa? Ca la inceputul povestii sau ca la sfarsit? :-))

5. Vizitator Vineri, 05/12/2008 - 00:13

frumos
si ce sa mai zic .. tota lumea stie ... VIATA E GREU" :))

6. Vizitator Vineri, 05/12/2008 - 01:08

Pe scurt ...
Prietena ta este o cenzurat !

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 09:49

e foarte superficial
sa o incadrezi intr-un cuvant a carui definitie nu o are de fapt nimeni foarte clar. Eu o vad ca pe o femeie prinsa in obisnuinta creata de o alegere gresita. 

7. Vizitator Vineri, 05/12/2008 - 01:08

insel
eu insel si e f greu intr-adevar.....insa insel pt ca iubitul mi s-a transformat intr-un fel de ruda....pe care n-o poti decat eventual taia de la testament. Pe cand celalat parca are tot ce iubitului ii lipseste.."celalalt" inseala si el cu mine.....si facem asta nu pt sex si destrabal, ci pt toate lucrurile care ne lipsesc "acasa" si nu putem sa le pretindem

yonna Vineri, 05/12/2008 - 08:17

ai mare dreptate...ma
ai mare dreptate...ma regasesc si eu in ceea ce ai spus. e mult mai greu de explicat,nici macar nu e vorba de sex,ci doar de mangaieri,zambete,saruturi,imbratisari.......de a te simti iubita si dorita

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 09:52

bine ai venit in cazul asta :)
si atunci, te intreb si pe tine ce am intrebat-o si pe ea: ce a ramas atat de important in relatia celalata, incat sa merite atata efort si pana la urma si o constiinta incarcata? Obsinuinta?  Sau este dragoste si in adancul tau iti dai seama ca energia pe care o canalizezi spre inselat ar putea fi folosita pentru a indrepta lucrurile de acasa?

8. sabina Vineri, 05/12/2008 - 01:26

sincer nu inteleg ce ii
sincer nu inteleg ce ii lipseste iubitului tau de acasa si ce nu ii poti pretinde. adica daca relatia voastra nu merge de ce nu te desparti de el?

Vizitator Vineri, 05/12/2008 - 01:57

insel reloaded
nu ma despart pt ca nu am motiv, pt ca eu am creat relatia..si am ajuns sa nu fiu multumita de creatie, chiar daca el incearca sa faca lucrurile cum crede el ca e ok. au fost tot felul de compromisuri care totusi au contat, nu in bine...si acum suntem in relatia "perfect construita" care nu e perfecta. mi-e greu sa explic de ce... 

Misogin??? Vineri, 05/12/2008 - 20:29

responsabilitate
Lasa-l draga, nu-l fa si pe el sa sufere din cauza unei decizii de ale tale sau nu vrei sa gusti din ciorba care ai gatiti-o din putinele bucate ramase?!?

9. sabina Vineri, 05/12/2008 - 05:38

intotdeauna este greu sa
intotdeauna este greu sa explicam de ce facem ceva. eu cand incep sa ma gandesc de ce fac o chestie sau alta, ma ia durerea de cap. asa ca incerc sa o simplific. uneori functioneaza

10. filip Vineri, 05/12/2008 - 07:58

...
Eu cred ca astfel de articole sucesc mintile tuturor pustoaicelor stupide care vor intelege ca de fapt, in loc sa te dedici relatiei tale mai bine pleci de la principiul ca e ok sa inseli, e ok sa iei barbatu` de prost, e ok sa fii proasta, si e ok sa fii tampita incat in loc sa iti rezolvi problemele preferi sa ti`o tragi cu altu` in timp ce al tau barbat are incredere in tine si crede ca e frumos si roz pentru ca a lui nevasta nu e in stare sa spuna ce lipseste si de ce ... Criticile cum ca barbatii "e" porci si insala ... Sa inselam si noi feministele care vom schimba lumea si eventual sa`i facem sclavi ... Ideea pe care vreau sa o scot in evidenta este ca e vorba de un feminism prost inteles ...sau ma rog prost scos in evidenta...

yonna Vineri, 05/12/2008 - 08:20

"saracul" barbat sta
"saracul" barbat sta acasa....ce sa ti spun,asta sa io spui lui ....mutu.....toate stim ca suntem inselate,si orice barbat are p pipita...asa ca mai lasa ne

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 09:57

ei uite acum m-am suparat?

si stii de ce? fiindca eu, in nemernicia mea ca un caine turbat, m-am straduit ca nu cumva sa reiasa ca incurjez chestia asta. Am punctat fiecare fraza cu dezaprobare. Am supus atentiei cunoscutilor si votul a fost unanim: Nu, nu se intelege ca ai incuraja inselatul. 


E adevarat, nu am intrebat nici un barbat. Se pare ca intr-adevar, folosim emisfere diferite ale creierului. Dar astept cu sufletul la gura sa imi spui din ce reiese principiul ca e ok sa inseli. Si feminismul.


Eu zic ca poate e prost scos in evidenta fiindca nu e deloc.



Si putin offtopic, tehnica ta de promovare are loc de imbunatatire. E too obviuous ;





11. Vizitator Vineri, 05/12/2008 - 08:39

)!
eu nu pot sa inshelnuj pot mai bine te desparti decat sa insheli am fost inshelata shi sthiu cum e....;)! fetele care inshala suntetzi fete shi cel putzin mie imi este oarecum sa inshel:)mash simtzi penibil sa stau cu iubitul meu in pat shi sama gandesc la amant sau invers sau mai multe chestii dintrastea......nu sunt de acord despartirea e mai "frumoasa" decat sa afli ca te-a inshelat....;)!

12. Vizitator Vivi Vineri, 05/12/2008 - 09:51

Am un prieten in care mi-am pus toata speranta
Am un prieten in care mi-am pus toata speranta ca va fi bine.El sustine ca ma iubeste foarte mult si aceasta relatie dureaza de mai bine de trei ani,dar este ciudat faptul ca nu se mai atinge de mine de aproape un an.Nu este vorba de o problema medicala ,dar pur si simplu refuza sa se atinga de mine si refuza sa comunice pe aceasta tema.Care este parerea voastra? Oare, barbatul de langa mine pe care il iubesc si il doresc foarte mult ,nu ma impinge in bratele atui barbat?

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 10:01

vivi

El iti ofera problema. Daca nu vrea sa comunice cu tine, asa ramane: el e problema si tu trebuie sa fii solutia. Daca tu hotarasti ca solutia este in bratele altui barbat, nu se va chema niciodata ca a fost vina lui sau ca s-a intamplat din cauza lui. 


Si sincer, cum vor substitui bratele altui barbat afectiunea de care ai nevoie de la acesta? Eu zic ca daca esti disperata este mai bine sa ii vorbesti tu, daca el nu vrea sa discute, si sa ii dai un ultimatum. Inteleg ce inseamna sa iti pui toata speranta in cineva, dar daca nu merg bine chestiile de baza dintr-o relatie, nu are nici un rost. Te inhami la suferinta, vorba bunica-mii.

13. sabina Vineri, 05/12/2008 - 10:00

e usor sa judeci din afara:


e usor sa judeci din afara: inselatul e urat.
asa e. dar si minciuna e, si cati dintre noi sunt complet sinceri?



inselatul e o situatie trista. si pentru cel care practica si pentru cel inselat.

14. marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 10:04

sabina
cred ca in comentariul lui filip se afla cheia tuturor disputelor intre barbati si femei: limbajul nostru nu prea e comun. Vorba unui amic de sex masculin: Eu cand stau si pare ca nu ma gandesc la nimic, chiar nu ma gandesc la nimic.
A, ok :)

15. sabina Vineri, 05/12/2008 - 10:07

da cunosc si eu replica asta


da cunosc si eu replica asta a barbatilor cu: "eu chiar nu ma gandesc la nimic" :))



eu cred ca femeile inseala mai mult pentru a atrage atentia iubitului. rar cand e vorba exclusiv de sex (ca in cazul barbatilor ;))

16. marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 10:15

sabina
Ca e voorba de altceva decat de sex, devine clar si din povestea de sus. Evident ca indaratul chestiunii e un scop psihologic. Asta in timp ce cred ca in marea lor majoritate, barbatii inseala da, pt. sex :)

17. Adrian radu Vineri, 05/12/2008 - 10:15

va povestesc.....
eu am avut o relatie de lunga durata....o iubeam mult dar dupa o perioada de timp au aparut mici probleme...ceva vb ca ea m-ar insela.....nu am discutat cu ea si am fugit rpd sa ma culc cu alta ! Am facut cea mai mare greseala posibila! Regret enorm.....ne-am despartit la scurta durata...am suferit amandoi dupa despartire.....a trecut aproape un an si ne-am reintalnit.....acum suntem impreuna de cateva zile dar nu se stie cum va fi si ce se va intampla.....nu sunt de acord cu inselatul....nici din parte baietilor si nici din partea fetelor.....daca nu este iubire...exista despartire...dar inselatul nu face bine....duce la suferinta enorma !

18. marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 10:20

Adrian
Da, lipsa comunicarii strica tot. Dar poate de data asta, avand atat de clar in minte ce s-a intamplat, o sa mearga :)

19. Melk Vineri, 05/12/2008 - 11:56

Mi se par retarzi oameni
Mi se par retarzi oameni care au amant/amanta , ce articol imbecil.

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 16:04

hm
e imbecil pentru ca ilustreaza o realitate? atunci si o stire despre un accident e imbecila?

20. sagga Vineri, 05/12/2008 - 12:47

de rahat
pana la urma am inceput sa copiem tot c vedem in filme.Femeile acum vor cariera .sa aiba si amant pe langa,copii sa vina pe la 35 de ani.Pt toate care inseala va doresc numai boli venerice,sa aveti parte de barbati care sa va bata tot timpul si sa fiti nefericite pana in ziua cand veti muri

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 16:07

si legatura
dintre cariera si copii dupa 35 de ani - amant ar fi?

21. eu stiu cum e Vineri, 05/12/2008 - 12:57

poveste
Nu sunt retarzi oamenii care insala. Eu am inselat. m-a iertat si merge relatia, chiar foarte bine dar eu ma simt plictisita. Imi caut deja un amant...abia astept sa insel din nou si repet nu sunt retardata, chiar imi merge minte. e altceva cred, dar nu stiu ce...

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 16:10

tu stii cum e
e altceva, ce? Cred ca daca te-a iertat si tu iti cauti iar un amant, s-ar putea sa fie ca e cazul sa gata.

Vizitator cel mic Vineri, 05/12/2008 - 20:42

Caracterul tau? :D Si spui

Caracterul tau? :D Si spui ca merge bine relatia? Apoi imediat spui ca te ai plictisit si iti cauti amant? Merge chiar bine relatia, ceas, nu?


Si spui ca ti merge mintea? :D

Vizitator Luni, 08/12/2008 - 12:12

Deci hai ca m-am enervat! Ce

Deci hai ca m-am enervat! Ce nu pricepi?? O relatie se compune din mai mult deca sex: casa, job, copii, calatorii, divertisment, clipe petrecute in sanul familiei. TOATE astea merg bine. mai putin sexul. pt asta imi trebuie amant. pricepi??


 

Robert Sambata, 06/12/2008 - 06:37

Re:poveste
Intr-adevar nu esti retardata... Esti zdreanta!

Vizitator Luni, 08/12/2008 - 12:15

Ia uita-te in jurul

Ia uita-te in jurul tau.........cate "zdrente" crezi ca vezi?........multe......poate chiar si tu esti "zdreanta"

22. Vizitator Vineri, 05/12/2008 - 13:44

Daca lucrurile nu merg,
Daca lucrurile nu merg, trebuie pus punct. Trebuie sa existe o comunicare, dar nu si schimbare din partea unuia dintre parteneri. In ceea ce priveste inselatul, nu sunt de acord, indiferent de motiv. O persoana care inseala o data , o va face si a 2-a oara. Cum poti sa mai ai incredere intr-o asemenea "jumatate".

23. Vizitator Vineri, 05/12/2008 - 14:13

si eu insel
adica...insel?!...sunt amanta...s ie super tare postura asta...nu pierd nimik...in schimb castig multa dragoste,afectiune....etc.deci merita...!
dar,daca insel macar o fac cu cap sa nu se prinda"cealalta".
acum e plecat la ea..abia astept sa vina si la mine...:)

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 16:14

deci
e un fel de cerc de amanti deci de fapt nu e nici o relatie :p

24. faithless Vineri, 05/12/2008 - 15:12

e trist..

de ce s-a casatorit?de ce nu ii zice sotului?de ce..marea parte a femeilor sunt asa?


zicea bine Bonaparte..!despre femei

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 16:15

cea mai mare
parte a femeilor sunt asa??

Vizitator cel mic Vineri, 05/12/2008 - 20:46

Si macar acelasi lucru putem

Si macar acelasi lucru putem spune si despre barbati, nu are rost sa te enervezi, dar societatea in care traim ridica la rang de isteti pe cei care inseala. 


Si de lupi moralisti e plina lumea. Plina foc. Exemplu ar fi prietene bune ale logodnicei, care pe langa faptul ca din fire este geloasa, fara motiv 100%, mai trebuie sa fie enervata si de replici, aaaa, zodia lui stiu ca sunt toti afemeiati. Ai grija ce faci. Sfaturi venind de la "ingerasi"

25. Vizitator Vineri, 05/12/2008 - 15:43

intrebare:daca sotul nu te
intrebare:daca sotul nu te mai atinge de mai bine de un an ,cum se plangea una dintre doamne,ce ar trebui sa faca sotia?...sa fie fidela,nu-i asa?!!!..foarte tarenu va suparati dar cand ar trebui sa ne mai traim viata de cuplu?...dupa ce intru in depresie sau ajung la nebuni dupa indelungatenotpi albe de una singura?si altfel...cum sa ma despart daca este tatal copilului meu si mai si depind de banii lui? el cu siguranta ma inseala...eu ma fac ca nu vad...si ???????? amant daca reusesti sa-ti gasesti tot tu esti cea reclamata?! FOARTE TARE!!!!!!!!

Vizitator cel mic Vineri, 05/12/2008 - 20:32

Asta chiar e tare, si mai

Asta chiar e tare, si mai depinzi cica si de banii lui?Asta da motiv. Dragostea se cumpara la kg, nu? La copil te ai gandit cumva? Sau el trece pe planul 2, tu sa fi fericita. Ca sa citez mai multi intelepti autohtoni, zdreanta care esti zdreanta. Daca el face cum spui tu, te inseala, si prin asta evident ca dauneaza relatiei voastre, implicit daunand si copilului ( atmosfera in care creste conteaza enorm ), trebuie sa faci si tu ca el, nu? Copilul sa fie sanatos, voi aveti alte ocupatii. Aaaa, sau nu, tu ii oferi copilului toata caldura de care are nevoie in caminul familial, m am prins.


Chestia cu Napoleon, la mine chiar e valabila, eu sunt exceptia aia de la regula. Am o mama, o sora si o logodnica care sunt femei, da fac parte din rasa celor putine. Familia pe primul loc, si distractia dupa.

26. marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 16:28

pai!
nimeni nu zice ca trebuie sa induri. Eu nu stiu ce se intampla in familia amicei mele. Dar ce am invatat de la cineva drag: e o greseala si ceva total neconstructiv sa cauti vinovatii. i-ai gasit. asa, si? ideea e sa gasesti solutii. chestia e ca si aste pot fi bune sau proaste. o solutie buna o definesc prin rezolvarea problemei pentru toti cei care sunt afectati de ea.
solutia amicei mi se pare proasta fiindca iata: nu doar ca este orieb=ntata sa ii rezolve doar ei problema, dar nici macar nu-si face treaba.

27. murariu elena Vineri, 05/12/2008 - 16:43

buna
inteleg cat de stresata este viata eu una nu am avut posibilitati sa fac o facultate la timp am facut-o la 30 de ani programul meu era urmat dimmineata la 5 plecam la serv apoi ieseam la 15 si mergem glont la facultate caci era zi pana seara la orele 20 dupa care acasa ma ocupam de copil fiind in varsta de 5 ani adica pregateam repede ceva mancare si apoi faceam ordine prin casa bagam repede masina de spalat si seara cand adormea cea mica ma uitam pana la ora 1 noaptea pe cursuri ca sa intru in urmatorul an la fac fara taxa si apoi dormeam si eu 4-5 ore dupa care plecam la serv si iar programul se reia asta a fost viata mera timp de 3 ani de zile pana am terminat fac si la fara taxa stiu cum este sa fi agitat .

28. marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 16:48

elena
deci ar fi avut loc un amant? in viata ta?

29. isolda Vineri, 05/12/2008 - 17:09

haha, daca ar fi atat de simplu!
cred ca "a insela" difera de "a avea o aventura"... Cand se ajunge la inselat, e clar ca e vorba de mult mai mult decat sex. Si sa fim seriosi, nimeni nu inseala cu bucurie... cei care inseala au motive, cred... e simplu sa arunci cu piatra, sa spui ca toti barbatii sunt porci si ca toate femeile sunt curve. e cel mai simplist mod de a "solutiona" o "anomalie".

nu, oamenii, se cauta sau nu, se gasesc. nimeni nu intra intr-o relatie sau casatorie cu gandul ca va insela. dar oamenii se schimba, asteptarile lor se modifica, odata cu anii care trec... Iar unii oameni, pur si simplu se intalnesc prea devreme... sau prea tarziu.

... nu putem, deci, emite o teorie generala... situatiile sunt diferite... iar daca o femeie inseala, o face intotdeauna din cauza a ceva, cu un motiv... e chiar atat de greu de crezut ca ne schimbam in timp???

Vizitator cel mic Vineri, 05/12/2008 - 20:38

Alta tzatza teribila. Sa nu
Alta tzatza teribila. Sa nu ma intelegi gresit, sunt si barbati la fel, chiar mai destepti. Pfuai cate femei plangand si suparate am vazut pentru ca isi inselau sotul/prietenul. Turme de femei. Una mai suparata si mai distrusa decat cealalalta. Oamenii se schimba poate, dar juramantul ala din fata altarului, care la un moment dat vine pecetluit si de un copil sau mai multi, asta nu se schimba. Degeaba cautati scuze, barbati sau femei, tot zdrente sunteti. Situatiile sunt diferite, intr-adevar, dar fapta e aceeasi, inseli. Uita te in dex ce inseamna a insela la modul general, sau particular daca doresti, de inselat, nu inseli pe omul cu care stai la masa, sau omul care ii vinzi un mar, daramite sotul. Motivul e simplu, caracterul, restul sunt pretexte.

Vizitator cel mic Vineri, 05/12/2008 - 21:02

Perdonati greselile
Perdonati greselile gramaticale, eu nu stie vorbeste bine romaneste, eu la mine turc. 

Vizitator Luni, 08/12/2008 - 12:24

Mare moralist mai esti tu!
Mare moralist mai esti tu! Tu nu vezi ca parca esti picat din luna? pe ce lume traiesti?? Trezeste-te la realitate ca trece viata pe langa tine. lasa oamenii in pace, ca o viata au, nu zece. and...btw....get a life!

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 23:04

poate ca
asa este. clar fiecare inseala fiindca are " o nevoie", dar ma tot gandesc ca poate e mai sanatos pentru toata lumea sa se rezolve fara prea multe minciuni

Vizitator Vineri, 05/12/2008 - 23:11

pai...

cine suntem noi sa acuzam, cine suntem sa stabilim ce e bine si ce e rau, care e limita pana la care putem merge, stim noi care sunt adevaratele motive ale reactiilor noastre in diferite contexte, ce facem daca in casnicia noastra intr-un moment anume constati ca s-a spulberat farmecul si abandonul dar ca iubirea inca pluteste pe undeva?...de ce acuzam? nici macar justificarile nu-si au rostul...poate doar o chinuitoare dorinta de a-ti descarca sufletul si de a trai mai departe cu maxima intensitate totul, totul.


 


 

marie jeanne Duminica, 07/12/2008 - 23:02

cred
ca orice minciuna majora atrage dupa ea consecinte. Si sa inseli inseamna sa te minti pe tine. Lucrurile pot fi gri doar cand se intersecteaza. O viata traita pe gri inseamna nici in caruta nici in teleguta...

30. marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 17:15

isolda, zici bine si corect
dar oare are rost un asemenea chin ca cel din povestea mea?

31. mihaic3001 Vineri, 05/12/2008 - 17:15

Inselati pana deveniti WC-uri publice la un moment dat
Zdrente. Asta sunteti toate cele care inselati.

32. marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 17:24

nenorocitelor
zdreanta care esti zdreanta....a, domnul Becali, multumim pt. vizita!

33. jee Vineri, 05/12/2008 - 17:44

FOARTE SIMPLU!
Draga Marie Jeanne, daca barbatii inseala pt sex iar femeile pt ceea ce nu au acasa..atunci cuplul din articolul tau, format din amant si amanta se duc cu zaharelul unul pe altul.. deoarece amantul e BARBAT!!! si vrea SEX!! dupa cum ai zis si tu. Ea de ce inseala? cred ca nici ea nu stie..dar iti zic eu: NU ARE PARTE DE SEX BUN ACASA get it??
Adica barbatii = sex ...iar femeile = sex (dar habar nu au ca asta le lipseste defapt)
Deci intotdeauna tot ceea ce omul a facut pe planeta asta..(razboaie, civilizatii, inventii, filme, muzica, arta bla bla bla...) a fost pentru o "bucata" de sex!
Inca din epoca de piatra barbatul a cautat sa vaneze, sa intretina familia pt ca in "timpul liber" sa poata "get laid" :)....iar femeia a cautat sa "get laid" cu cineva mai bun, pt ca mai apoi sa procreeze mai departe o progenitura mai abila.
Deci SEXUL sta la baza cefei capului nostru!

34. marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 18:38

nu e intrutotul gresit
totusi, ca femei, imi permit sa zic ca sexul e important, dar nu cel mai important. Cred ca femeile inseala atunci cand lipseste altceva. afectiunea, intelegerea si buna intelegere...Totusi, motivul pentru care ai pastra relatia, cand evident nu e buna, vad ca nu-l ataca nimeni...:)

35. jee Vineri, 05/12/2008 - 19:24

ba e gresit :)
Hai ca atac eu motivul ala... In primul rand..ma gandesc la mine si cum as proceda eu.. De ce as mai pastra relatia daca as insela? de ce sa ma intorc la persoana fata de care nu mai am nici o simtire? DE CE? Ii dau papucii si am terminat pentru ca sa nu o ranesc mai tare decat as face-o la despartire..
Dar..dpdv al altor oameni eu cred ca motivul "intemeiat" ar fi ca sa nu o ia de la capat cu o noua relatie, deoarece acest lucru ar presupune o dispunere mai mare de energie si un efort mai mare ca sa cunosti din nou un om si sa te conformezi si sa empatezi din nou cu el sau ea. Obisnuinta te face ca sa nu cedezi la ceea ce ai deja si ajungi sa te complaci intr-un fel de cerc vicios din care nu mai ai scapare...
Un om care inseala se minte singur...pe viitor se va lovi de aproximativ aceleasi probleme care le-a mai avut sau vor veni unele noi. Relatia desavarsita nu exista, dar ca oameni incercam in general sa ne conformam si sa facem compromisuri care ajuta la solidificarea relatiei. Experienta mea putina m-a invatat ca pe masura ce incerci sa cladesti relatie..apoi sa o distrugi, duce la un fel de imunitate si aversiune fata de sentimentele ce vor veni pe viitor.. Adica daca ai mai trecut prin asta sau ai mai resimtit aceleasi sentimente deja vei fi suprasaturat.

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 23:09

da!
da, aici ai zis bine. Un prieten spunea ca un monstru mai infiorator decat singuratatea ar fi obisnuinta. 

36. Vizitator cel mic Vineri, 05/12/2008 - 20:59

Motivul? Un cuvant e de
Motivul? Un cuvant e de ajuns, si a fost dezvoltat mai sus de scumpul de jee. Inertia. Sau adaugat ceva, frica, frica mult spus, ca risti ca urmatorul sa fie mai rau decat cel de acum. Frica, de asemenea, ca daca vei incerca sa ai o relatie integra cu actualul amant s ar putea sa ai surprize din partea lui, si sa ramai cu buzele umflate. Sau rezumand tot si toate, caracterul, cum m ai spuneam. Exista oameni puternici, si exista oameni slabi. Cei puternici sunt putini. Nu merge chestia cu steroizii in cazul de fata. Eu si logodnica mea suntem 2 caractere total diferite, sau poate nu chiar caracterul, ci modul de a judeca situatiile. Ce ne uneste? Dragostea in primul rand. Apoi, amandoi credem in conceptul de familie, sunt lucruri care se pot vedea usor la pereche dupa un timp de convietuire. De ce am spus puternici? Nu ma refeream la mine si logodnica mea, vedem la 50 de ani, adica peste vreo 20 si ceva, ce am realizat in familie. Dar oamenii puternici sunt cei care nu cedeaza ispitelor. E usor sa cazi in ispita, si aici nu vorbesc despre dragoste sau familie in particular, ci in general. E teribil de greu sa duci totul la bun sfarsit. Si sunt convins ca sunt oameni care la 60 de ani se pot uita in spate si sa rada fericiti,si cand spun fericiti, ma refer la fericirea fericita, nu cea meschina.
Prietena ta, draga Marie, duce lipsa de caracter. Stiu, se poate discuta despre caracter, si ce inseamna el. eu ma refer la intelesul clasic. Fara impuritatile si mizeriile infiltrate de a lungul evolutiei tot mai rapide a mentalitatii umane. Ce va vine in minte cand cineva spune despre altcineva, asta e un om de caracter?

Vizitator cel mic Vineri, 05/12/2008 - 21:03

Si automultumirea?
Si automultumirea? Constientizarea faptului ca ceva mai bun nu esti in stare sa ai? Se poate sa fie si asta. 

marie jeanne Vineri, 05/12/2008 - 23:11

sunt de acord


caracterul merge mana in mana cu sinceritatea. si cuputerea. eu as fi mai soft si as zice ca sufera de o incredibila slabiciune, si ca toata forta de a se adapta situatiei in care traieste ascunde lipsa puterii de a-si rescrie propriul destin cu bun simt.



si automultumirea? cred ca automultumirea s-ar putea sa fie la celalat. care sa fie atat de multumit de el si de felul cum merg lucuruile, incat sa nu isi dea seama nici ca greseste, nici ca e inselat.

Vizitator cel mic Sambata, 06/12/2008 - 02:34

Da, si eu as fi nitel mai

Da, si eu as fi nitel mai soft. Dar uneori ma ia valul. Suntem oameni toti pana la urma, fiecare cu partile lui bune si rele. Presupun ca a trecut de 25 de anisori, asa ca oarecum este o cauza pierduta, cred ca schimbarile radicale de caracter au sanse mici sa mai aiba loc dupa o anumita varsta. Aici intervine puterea de care vorbeam.


Si ai dreptate cu automultumirea. Weekend placut sa aveti toata lumea.

marie jeanne Sambata, 06/12/2008 - 12:59

da,
a trecut binisor de 25. E adevarat ca dupa varsta asta se schimba mai greu caracterul, dar se pot inca schimba obicieiurile. Printre ele, si obsinuinta de a trai ca frunza-n vant, in loc sa iei destinul in maini. Dar totusi, mai e o sansa :). Weekend superb si tie!

37. codana Sambata, 06/12/2008 - 20:16

m-ai convins, il insel urgent si sistematic
gata, marie-jeanne, m-ai convins. citind printre randuri, inteleg ca depui atata efort sa te convingi ca e mai bine sa fii fidela, ca ma apuca groaza si chiar nu ma vad in stare sa fac fata unui asemenea stres. mai bine-l insel si-mi vad apoi linistita de-ale mele, dacat sa ma chinui atata.

38. marie jeanne Duminica, 07/12/2008 - 00:29

codana
Daca as vrea sa scriu printre randuri, as scrie in "Ezoterismul azi". Daca as vrea sa ma conving de ceva, as incerca sa mi-o spun in oglinda. Daca n-as sti ca exista si persoane care inteleg ce-am scris, m-as apuca de alta meserie.
Pana una alta insa e ok, convingerile mele sunt la locul lor, ale tale trebuie ca sunt insa foarte fragile daca se clatina de la spatiul alb dintre niste randuri.

39. am bani gramezi Marti, 09/12/2008 - 18:31

au dreptate femeile
bai barbatilor, nu vede ti ca doamnele au dreptate, de ce sa te mai casatoresti cu ele cand poti sa fi de fapt amant la mai multe, ba fraierilor, ideea ca in ziu de azi femeia nu merita cumparata (casatorita), ci doar inchiriata (intelegeti ce vreti), mai am un tovarash care spunea, criza asta e de fapt ca un divrt, am pierdut tot, si cand ma intorc acasa in plus o mai am pe nevestamea. lol

marie jeanne Duminica, 14/12/2008 - 15:27

e bine ca ai bani
lumea se casatoreste din mii de motive. unul dintre ele este "pentru bani". Insa mai sunt si alte lucruri intre-o relatie foarte serioasa/casatorie. Pe care nu le ai ca amant si care nu se pot nici cumpara.

40. Vizitator Marti, 09/12/2008 - 22:59

!!??!!
Oameni buni...toti suntem fiinte umane cu nevoi, griji, sperante...Oamenii nu pot judeca alti oameni, numai Dumnezeu o poate face...dar totusi...sa nu facem apologia minciunii...o minciuna este o minciuna oricum ai privi-o.

marie jeanne Duminica, 14/12/2008 - 15:29

eu nu judec
am incercat sa scriu cat de impartial s-a putut. mai ales cand cunosti oamenii, e greu sa provesti povestea ca pe o simpla "stire". Iar apologia minciunii, in nici un caz. Minciunile sunt bune in afaceri si la scoala, nu in relatii de suflet.

41. Oana de la Montreal Miercuri, 10/12/2008 - 08:40

Vreau mai multe despre subiect!
Mi-a placut foarte mult conceptul de site si ... cred ca incep sa descopar mai multe. Mi-a placut si povestea scrisa de Marie Jeanne si as vrea sa citesc continuarea... Pentru ca mi se pare teribil ca cineva sa traiasca intr-o goana teribila dupa timp... si intr-o minciuna teribila cu el insusi (e vorba despre personajul povestioarei).

marie jeanne Duminica, 14/12/2008 - 15:31

oana
iti multumim. continuarea va veni cu siguranta: povestile acestea nu sunt niciodata fara sfarsit...

42. Vizitator D Miercuri, 10/12/2008 - 10:29

Aoleo.. atata filosofie pe aceasta tema
ce atata filosofie pe aceasta tema... s-a mai zis odata... daca ai slabiciune la sex inseamna ca esti zdreamtza, daca esti zdreamtza afli de la prima bucata de penis intrata in tine, apoi iti place, din ce in ce mai mult si tot mai mult. Asa ajungi sa iti inseli persoana caruia i-ai jurat dragoste pana la moarte. Pentru ca esti incapabila (a se citi - nu trebuie sa treci de selectia naturala - veriga slaba) sa duci pana la capat un principiu care sta la baza RESPECTULUI de sine si de cel de langa tine. Asa ai sa si mori... o ZREANTA. Cel mai des... inteligenta emotionala poate rezolva in parte o asemenea slabiciune (a se citi - anomalie).

43. marie jeanne Duminica, 14/12/2008 - 15:35

D...
este un comentariu plin de substanta, daca apuci sa treci de limbaj (tot o selectie.)
Comenteaza
codul de validare

Ultimele articole din: relatii
Nu este cool sa fii singur relatii

Nu este cool sa fii singur

Singuratatea este o stare jenanta din care trebuie sa iesi cat mai repede.

Cand imi merge rau, vreau sa le mearga si altora relatii

Cand imi merge rau, vreau sa le mearga si altora

Cand am sufletul plin de amaraciune vreau ca natura dar si alti oameni sa-mi tina isonul.

Suna urat dar este practic relatii

Suna urat dar este practic

Acest material este despre barbatii gay si despre relatia lor cu femeile care sunt heterosexuale sau macar pe-aproape dar in special cu mine.

 
Publicitate
Ultimele comentarii
iris

Oda barbatului in rac

.......superb,acum inteleg multe,nu stiu daca rezist,oricum fericita ca si cu...

Ann

Bratari impotriva starilor de greata

intr adevar functioneaza,pana se largesc .

Ann

Exercitii pentru gambe suple

Le am incercat ,sa vedem rezultatele.

 


Machiaj de Sarbatori

Descopera coordonatele unui machiaj perfect de Craciun si Revelion, in dosarul pe care l-am creat speciat pentru luna decembrie.

Tendinte moda toamna-iarna 2011-2012

Urmariti rubrica tendinte toamna-iarna 2011-2012, pentru a afla toate secretele vestimentare ale acestui sezon.

Bratari impotriva starilor de greata

Bratari impotriva starilor de greata

Si uite ca de greata, voma, ameteala te pot salva doua bratari micute care se pun la incheietura mainilor. Le-am testat intr-o calatorie cu masina de 8 ore, asa ca vi le recomand cu mana pe inima.

Se poartă pantofii albi – propunerile sezonului

Salata mexicana

Salata mexicana este energizanta si gustoasa. Este picanta si crocanta, dar si o sursa sanatoasa de proteine pentru ca are oua. Salata mexicana este perfecta la pranz si la cina. O portie are circa 350 de calorii, dar si 20 de grame de proteine si 10 grame de fibre. Ca sa faci salata mexicana...

Parteneri

  • dietetik.ro
  • letsdoitromania.ro
  • tscarena.ro
  • monden.info
  • muzeultaranuluiroman.ro
  • trombon.ro
  • vangogh.ro
  • laptopnews.ro
  • avoncosmetics.ro
  • dentestet.ro
  • extins.com
  • fundatiacaleavictoriei.ro
  • dallesrevolution.ro