Ce naiba mai vrea?

Autor: marie jeanne

Primavara a adus cu sine o mai mare volubilitate a doamnelor care ma inconjoara. Pe scurt, de unde iarna nu erau deloc dispuse sa ciripeasca despre intimitatile lor, odata cu valul de caldura si inverzire, s-a dat drumul si la confesiuni.­

­Una dintre locutoare era foarte uimita de obiectiile pe care le ridicase un personaj de sex masculin in fata anumitor pretentii ale ei. Pe scurt, ea se plangea ca nu primeste suficienta atentie, reusind sa-l faca pe dansul sa protesteze aproximativ in termenii urmatori:



Nu beau, nu te lovesc, nu umblu cine stie pe unde, suntem mereu impreuna, impartim totul ce naiba mai vrei de la mine ??”



Stimata a reusit sa-si depaseasca indignarea, si i-a raspuns ca “ nu este suficient”. Ia sa vedem. A reusit sa-si stapaneasca indignarea, am zis. Chiar asa, de ce era ea indignata? A rostit el vreun neadevar? Nu. La o cercetare am aflat cu toatele ca era adevarat, impricinatul nu bea, nu o lovea, nu lipsea de acasa si asa mai departe. Chestie pe care am tinut sa o subliniez. Ei bine, aici s-a dezlantuit iadul.supararemare.jpg



Mi s-a comunicat ca pesemne nu sunt sanatoasa, ca am crescut in fundul tarii, unde este o mare realizare sa pui mana pe un barbat care nu este alcoolic, si ca este treaba mea daca eu doar atat cred ca merit. Si ca e treaba mea daca la atat se limiteaza pretentiile mele. Domnisoara facea deci niste greseli de rationament. Confunda meritul cu pretentiile dar si visele cu realitatea.

Eu am inteles-o. Chiar nu e cazul sa ma fac ca nu pricep ca dansa are impresia ca traieste intr-o lume in care e de la sine inteles ca barbatul sa nu aiba vicii, sa fie corect, bun, iubitor, sa isi petreaca fiecare secunda de trezie planuind cum sa o mai surprinda placut pe consoarta, si fiecare strop de somn visand ca pluteste de mana cu ea, pe un norisor.

Meritul acesta, spune ea, se bazeaza pe educatie. Femeia needucata nu merita, pentru ca ea nu stie ca merita. Dar ea, cea care vorbeste, stie. Deci merita un barbat perfect. Si spera, de dragul copiilor pe care ii va avea, ca sotul va fi echilibrat de linistit. Iar daca nu el este chiar asa, macar are pretentia ca acesta sa ii trimita un pupic la fiecare doua minute.

Sa va spun ce cred eu. Ca educatia noastra atat de frumoasa ne-a facut sa ne rupem in asa hal de realitate, incat confundam hamburgerul din poza, pufos si colorat, cu painea turtita si carnea arsa pe care le primesti de obicei. Daca una dintre noi primeste un hamburger mai aratos, fiindca asa i-a fost ei scris, credem automat ca nu doar ca sunt mai multi asa, dar ca sunt suficienti incat sa ii alegem dupa merit. Si sa ridicam pretentii.

Cred ca daca am petrece putin mai mult timp analizandu-ne meritele si fiind mai pretentioase cu noi insine, i-am vedea corect, dincolo de reclama, fara resentimente si bucurandu-ne de calitatile pe care le au cu adevarat, fara sa ne mai bagam in cap ca ar fi buni doar daca s-ar comporta ca o femeie.

Pe aceeasi tema
pisica.jpg Personalitati dificile, miorlaitul
sex.jpg Cum se numara barbatii?
paste_la_ai_lui.jpg Masa de Paste cu ai lui
psychologytoday.jpg Psychologytoday.com
Comentarii (29)
&nbps;

1. Vizitator Miercuri, 22/04/2009 - 11:42

prostii
ceea ce spui tu ar fi ca e bine sa ne multumim cu mediocritatea!oamenii vor mai mult de la relatia lor decat un partener care nu bea nu fumeaza etc. Poate vor iubire, afectiune, caldura. Adica daca nu bea si nu numai stiu eu ce e bun si nu ar trebui sa vrem mai mult? Adica ar trebui sa ne multumim cu putin pentru ca nu se poate mai mult? sa te multumesti cu mai putin inseamna frustrare si frustrarea nu duce la fericire categoric!

marie jeanne Miercuri, 22/04/2009 - 13:12

nu zic deloc
ca trebuie sa ne multumim cu mediocritatea, ci sa ne revizuim un pic pretentiile si figurile.

mary5550 Marti, 28/04/2009 - 10:07

cred ca esti barbat cel care ai scris articolul

mi se pare absurd sa te multumesti cu putin. femeia are nevoie 100%de atentia barbatului, de aceea nu sunt de ajuns doar acele "calitati" (nu bea, nu fumeaza, etc).dupa parerea mea, astea nu sunt calitati, acestea indica ca un astfel de om este o persoana normala pur si simplu. nu trebuie ridicat in slavi un astfel de barbat.sa va mai spun un lucru: locuiesc impreuna cu prietenul meu de 2 ani.deci ne cunoastem. deci, prietenul meu bea, fumeaza, iesim separat uneori,dar ne intelegem de minune pt ca stie sa-mi ofere afectiunea si toata dragostea de care am nevoie.degeaba ar fi nefumator, ar sta cuminte in casa si n-ar iesi din cuvantul meu daca ar fi ca un lemn, adica sa nu stie sa ma faca sa simt dragostea lui.


    Sincer, pt cel care a scris articolul, cred ca vorbesti numai prostii.Nu e vorba de figuri si mi se pare ca incurci rau lucrurile.

Mo Marti, 28/04/2009 - 13:16

aaaah! NU

Ideea e mult mai simpla. Viata este atat de frumoasa si de simpla incat noi, cu mintile noastre complicate nu ne prindem de asta. Noi facem viata urata si complicata, cu pretentii stupide si visuri idioate, copiate din tot felul de filme proaste, care au ca tinta exact femeile fara prea multe pretentii de la viata si barbati, dar carora le place sa se gandeasca contemplativ, cum ar fi daca...? Mai rau, exista o categorie si mai si, care inca viseaza la feti frumosi. Toate aceste femei, care si-au umplut la refuz sufletul de dezamagiri si neimpliniri, ajung sa creada ca de fapt lumea este altfel si ca barbatii ar trebui sa fie intr-un anumit fel, iar astfel mai adauga inca o dezamagire celor deja acumulate. Eu le numesc simplu, IMATURE SOCIAL si EMOTIONAL, pentru ca nu sunt capabile sa iubeasca oameni reali, sau sa gestioneze niste situatii banale si le transforma in adevarate tragedii. Partea mai proasta pentru ele este ca viata este chiar foarte frumoasa si foarte simpla,iar in masura in care reusesti sa-l accepti pe cel de langa tine asa cum e... e si mai bine.


 


PS:


1. si eu sunt femeie si viata mea este frumoasa, alaturi de un barbat imperfect, la fel ca si mine, care, ca si mine, are zile mai bune si zile mai proaste.


 


2.ma intreb cate femei se gandesc daca ele se ridica la inaltimea asteptarilor barbatilor, inainte sa se gandeasca non-stop daca acestia se ridica la inaltime asteptarillor lor


 


3. cred ca persoana care a scris post-ul poate sa fie foarte bine femeie, pentru ca daca nu gandesti ca turma nu inseamna ca esti barbat, ci poate doar o femeie desteapta.


 


PSS:


scuze daca mi-au scapat ceva greseli, ma intimideaza casutele mici in care se ingramadeste muuult text :)


 


 

Vizitator Luni, 29/06/2009 - 15:01

parere
dupa cate am observat o mare categorie de femei is proaste :) ele cred ca prin simplu fapt ca sunt femei ele merita .... GRESIT ! in lumea asta respectul , apreciarea trebuie sa ti le castigi prin calitati reale, dc vrei sa dureze sa nu se risipeasca la primul vand. Asa ca baieti sa fugiti din prima sec de femei de genu care niciodata nu-s multumite tot timpu au ceva de bagat de vina , astea-ti distrug viata chiar dc gasesti una care arata bine NU MERITA ,parerea mea.

2. sabina Miercuri, 22/04/2009 - 12:10

:))
o amica imi povestea ca sotul ei a facut un credit la banca fara sa ii spuna. ea doar a descoperit un extras de cont in posta. a fost furioasa, s-a gandit la divort si toate alea. Ce crezi ca i-a spus bunica ei? nu bea, nu fumeaza, nu o bate, nu umbla dupa fuste, ce mai vrea?

nikker Marti, 05/05/2009 - 14:29

Minciuna
Nu poti sa faci credit/leasing fara acordul scris (semnatura) sotului/sotiei.

stefan Luni, 29/06/2009 - 09:00

credit
Ba poti face credit fara sa stie nevasta sau fara sa-si dea acordul. Vorbesti cu inspectorul de credit si cand vine vorba de starea civila el da "ignor". Asa ca merge f.b.

3. marie jeanne Miercuri, 22/04/2009 - 13:12

sabina
LOL. Ce sa-i fac, daca s-a dus cu para la bunica =))

4. Vizitator Miercuri, 22/04/2009 - 13:27

de ce sa le revizuim? de
de ce sa le revizuim? de teama ca vom ramane singure?pe ideea lasa, mai bine ai un barbat acolo langa tine, nu conteaza ca nu e ceea ce vrei, dar mai bine asa decat singura?

5. marie jeanne Miercuri, 22/04/2009 - 14:55

nu
ci ca sa ne putem intelege cu cei dimprejur. Stiti ce am pierdut reuntand sa mai fim animale? Siguranta ca suntem cu totii pe aceeasi lungime de unda. Suntem atat de diferiti incat doar compromisurile ne pot lega ( dincolo de sentimente), in concluzie, atunci cand merita cred ca e ok sa faci mai multe compromisuri. E o chestie de prioritati.

6. Vizitator Joi, 23/04/2009 - 11:15

cand merita!
cand merita sunt total de acord...dar cand nu merita? fiecare hotaraste pentru sine ce merita si ce nu...si nu este nimeni indreptatit sa zica ca X a facut o alegere gresita ptr ca a considerat ca Y nu este persoana potrivita (desi nu bea nu fumeaza etc). Si totodata tu nu ai de ce sa condamni prioritatile cuiva, tocmai pentru ca suntem atat de diferiti dupa cum ziceai...
Sincer nu imi place ideea asta care reiese...sa fii mai putin pretentioasa...mi se pare un indemn spre..."resemneaza-te"...

7. Valy Joi, 23/04/2009 - 18:48

Foarte adevarat


Imi place ce ai scris!


Mai rar o femeie sa spuna asa ceva, bravos! Un 10 + de la mine.

nici macar nu are rost sa intru mai "adanc" in problema.


Frumos spus, frumos punctat, si frumos argumentat prin comentariile anterioare.


Congrats!

Daca ar gandi mai multe ca tine, poate am primi inapoi adevaratul sentiment al dragostei, ci nu doar banii si altele...


FELICITARI!

marie jeanne Marti, 28/04/2009 - 10:08

eei
va foarte multumesc, domnule. In idee ca le avem cu totii pe ale noastre :-D

8. Toma Sambata, 25/04/2009 - 19:13

Asadar
Barbati au un interes mai mic cand vine vorba relatii fata de doamne si asta nu pentru ca sunt ignoranti ci pentru ca de obicei trateaza acest aspect mai in viteza. In plus exista un orgoliu "Ma descurc singur"... trebuie destul de mult rafinament si rabdare pentru a lasa la o parte "mastile" si toate "greutatile" din relatiile anterioare si a ne deschide cu adevarat intr-o relatie... insa orice este posibil daca it doresti cu adevarat

marie jeanne Marti, 28/04/2009 - 10:09

toma
iti dau drepate, si ca se poate, si ca nu se poate :-))

9. osi Marti, 28/04/2009 - 01:19

lipseste culoarea
Nu bea?Are o gaura in viatza sociala:)) Si daca mai e si mereu cu ea acasa,inseamna ca nu are nici macar prieteni.Asa ca probabil viatza lui e fara culoare...e palida,seaca,mecanica.Ea nu prea stie ce vrea,dar isi doreste ceva ce el nu are:viatza!E suparata pe el si nu stie ce sa ierte:))Ptr ca si perfectiunea-i un defect?:) El inca nu se cunoaste pe sine.Poate de aia e bine sa mai si bei cate odata,sa mai evadezi cu niste prieteni si sa le asculti pasurile...sa-ti cunosti si alte parti,bune sau rele,ale tale sau ale altora,sa vezi diferentze si in final sa-ti apreciezi perechea.Ce sa mai zic...poate le-ar prinde bine si un sex pe si cu iarba;)

marie jeanne Marti, 28/04/2009 - 10:10

pai ce zici tu
nu contrazice deloc ce am zis eu :)

osi Marti, 28/04/2009 - 11:51

pai...
Nici nu aveam de gand:)

10. ditto Marti, 28/04/2009 - 06:16

Daca nu vrei decat lipsa de vicii...
..esti ok. Daca iti doresti langa tine un om care nu te bate ( de parca ar fi normala bataia si faptul ca nu e violent fizic e un avantaj, nu o NORMALITATE) un om care nu bea (cu toate ca nu vad ce e rau in a gusta un pahar de bere, vin, la masa) si care nu iti e decat manechin in casa, adica e acolo, nu face scandal, e acolo si gata...e ok.
Dar daca treci dincolo de frica ta de singuratate si iti doresti un partener cu care sa ai o relatie intima psihica si fizica, cu care sa impartasesti bucuria unei zile..si nu un manechin, atunci nu e indeajuns.
Deci papusa draga, matale esti defecta...adica nu poti functiona singura si atunci iei un manechin care nu bea, nu fumeaza, nu se uita dupa fuste ( pot sa-ti recomand un manechim gonflabil- nici ala nu are vicii) si te bucuri ! Daca ai fi normala, ai aspira spre altceva..dar sa-ti explic acum ce si cum..pierdere de timp.
CIne stie, stie!

marie jeanne Marti, 28/04/2009 - 10:13

nu
nu asta era ideea. Cand un barbat zice "nu beau" inseamna ca nu vine seara de seara, beat mort, acasa. Trebuie sa fie si putin literar un text, altfel am ajunge sa scriem telegrame. Oricum, ideea nu este sa ai un mancechin, ci o persoana care sa considere ca relatia cu tine este mai mult decat o conventie.

Ionut Stoica Marti, 28/04/2009 - 17:13

Din ciclul "Vin si bere la masa"

Adica coniac, whisky tequilla rom si altele nu-s binevenite? Adica tu stabilesti norma ? Despre asta era si vorba, ce stii tu ce-i normal si bine inafara de binele si normalul tau?


Dar poate ea e masochista si-i place sa fie batuta (mai cu mila) la fund.
Am intalnit si eu asa persoana, deci se poate.

marie jeanne Marti, 28/04/2009 - 18:00

dupa cum se vede
orice se poate :p

11. Vizitator Marti, 28/04/2009 - 09:13

mda...
parere proprie: fiecare are propriul mod de a-si evalua viatza si pe cei din jur..in primul rind cred ca fiecare dintre noi, atat barbati cit si femei ar trebui in primul rind sa ne facem singuri o analiza proprie, sa decidem ce dorim de la viatza si ce trebuie sa facem sa obtinem acel ceva. e bine sa spunem partenerului ce am dori , dar in acelasi timp ar trebui sa ne gindim ce putem noi face pentru a obtine acel ceva fara sa mai fim nevoiti sa cerem verbal. nu cred ca e nimic in neregula, cred eu, ca atunci cind vrei sa mergi cu partenerul in vacanta, sa-l alinti, sa-l resfeti, pentru a-l convinge sa mearga...sau orice altceva...

iar chestia asta cu nu-mi place ala de linga mine, nu ma multumeste...o cred timpita...nu-ti convine, pleci..daca chiar crezi ca meriti ceva mai bun, cauti in alta parte ceva mai bun... nimeni nu spune ca trebuie sa ne multumim cu putin.... dar acum depinde de la situatie la situatie...sincer, ca femeie, nu poti sa stai toata ziua in casa, sa te uiti la telenovele, sa-ti astepti barbatul in capot, minjita de maioneza pe la gura si dupa aia sa te plingi ca nu-i destul de atent cu tine si nu te pupa. vrei atentie? acorda atentie...daca ai grija de tine, esti frmoasa si iti si rasfeti barbatu si el tot primitiv e ...atunci pleaca femeie

marie jeanne Marti, 28/04/2009 - 10:16

asta cu cautatul
a ceva mai bun, merge cand nu este vorba de sentimente. Cand iubesti, nu vrei sa cauti ceva mai bun, ci se mearga bine ceea ce ai. ca doar nu e shopping.

Mo Miercuri, 29/04/2009 - 16:24

Imi place :D
Imi place formulare. De fapt imi place ideea si sunt perfect de acord cu ea. Din toate formularile auzite pana acum, referitoare la aceasta idee, cea enuntata de tine mi se pare cel mai la obiect si e si foarte pe sufletul meu.

12. marie jeanne Miercuri, 29/04/2009 - 18:01

:-D
imi creste inima :-D

13. omu' de la colt Sambata, 02/05/2009 - 06:01

daaaaaaaaaa
nu credeam sa fiu vreodata de acord cu vreun articol postat aici dar uite ca s-a intamplat ...

nu l-am citit pe tot pentru ca mai mult ca sigur as fi gasit vreo boacana in el pana la sfarsit asa ca m-am multumit sa ma opresc dupa primele cateva randuri si sa imi spun : 'niciodata sa nu zici niciodata .'

corect ... in viata e bine sa iti doresti mai mult decat ai ... dar e bine sa si meriti mai mult decat ai ... nu !?

marie jeanne Luni, 04/05/2009 - 12:54

lol
eu zic sa-l citesti pana la capat, poate te razgandesti =)) sa pastram o constanta :))

14. provincialu' Duminica, 03/05/2009 - 00:29

....
am o prietena care viseaza cu ochii deschisi la sosirea lui fat-frumos. imi e si teama sa-i zic ca e posibil sa astepte mult si bine. la 26 de ani e imatura, inca se joaca cu papusi, dar in schimb e foarte orgolioasa, nu asculta parerea nimanui si ii place sa faca doar ce vrea ea. cred ca ar trebui sa citeasca articolul asta.

marie jeanne Luni, 04/05/2009 - 12:55

multumesc
ma simt importanta:). A, scuze, cum adica, cu papusile??

15. Ana. Marti, 05/05/2009 - 11:28

Eu cred
Eu cred ca este foarte in regula ca cineva sa isi faca sperante, vise sa isi creeze asteptari. Si da, este normal ca una dintre fetele lui moromete, sa zicem, sa nu se fi asteptat sa vina un functionar de la curtea regala sa ii faca curte (si nu pentru ca nu ar fi meritat), la fel cum o femeie educata, vorba ta, eventual cu bani si cu ceva in cap, crescuta intr-o familie in care a invatat ce inseamna iubire, respect, normalitate sa nu se astepte sa ajunga sotia unui alcoolic afemeiat, care in ultimul an a citit doar etichetele de pe beri si scorul de la meciurile de fotbal. Nu spun ca nu ar putea sa se intample, dar vorbesc despre asteptari si multumire de sine. Cand ajungi la un anumit punct al evolutiei tale ca femeie, mi se pare ca poate fi de la sine inteles ca barbatul cu care iti imparti viata sa nu bea, sa nu te bata si sa nu umble pe nu stiu unde. La fel, cred ca, la o anumita varsta si in anumite conditii, poti avea ca femeie un standard destul de ridicat in ceea ce priveste viata ta amoroasa. Si nu cred ca asta inseamna fite sau pretentii, ci pur si simplu respect de sine.

16. marie jeanne Marti, 05/05/2009 - 15:53

:)
:)

17. un_oarecare Miercuri, 06/05/2009 - 21:13

Nu ati prins idea!
Idea articolului este defapt ca femeile(nu toate, unele) nu se multumesc niciodata cu ce au si mereu au pretentii pana intr-un moment in care sunt deja exagerate, lucru ce duce la imaturitate... corectati-ma daca gresesc

Ana. Miercuri, 13/05/2009 - 17:03

Da, gresesti, se scrie
Da, gresesti, se scrie "ideea"

18. Vizitator Luni, 29/06/2009 - 01:56

FEMINISTELOR!!!!!!
"Eu le numesc simplu, IMATURE SOCIAL si EMOTIONAL, pentru ca nu sunt capabile sa iubeasca oameni reali, sau sa gestioneze niste situatii banale si le transforma in adevarate tragedii. Partea mai proasta pentru ele este ca viata este chiar foarte frumoasa si foarte simpla,iar in masura in care reusesti sa-l accepti pe cel de langa tine asa cum e... e si mai bine."


2"".ma intreb cate femei se gandesc daca ele se ridica la inaltimea asteptarilor barbatilor, inainte sa se gandeasca non-stop daca acestia se ridica la inaltime asteptarillor lor /"




bai voi ori sunteti feministe ori vau incurcat la maternitate...... mie mila detote fetele alea care viseaza de mici la un becali ....pai nu e de ajuns ca esti SANATOS ,CA nu SUFERI DE NIMIC si tot asa? adica daca sotul e batut la cap de sef si cand vine acasa da de o maimuta care nu face decat sa ceara ..................."""""Ideea articolului este defapt ca femeile(nu toate, unele) nu se multumesc niciodata cu ce au si mereu au pretentii pana intr-un moment in care sunt deja exagerate, lucru ce duce la imaturitate... "'""asa este



pentru toate astea cu gura mare care se cred printese,va cazez gratuit la hotelul meu de pe soare!VA rugam grabiti-va si lasati barbati sa urmareasca fotbaluul in pace,ok?

marie jeanne Luni, 29/06/2009 - 12:55

da,
ele barbatilor au corespondent in realitate mereu cate un hotel pe soare :))

19. viorica Luni, 29/06/2009 - 10:00

mai mult rafinament in gindire
din pacate ati emis numai prostii. va doresc sa beneficiati din plin de ele in toata viata dvs. privata.

marie jeanne Luni, 29/06/2009 - 12:55

feminismul
m-a framantat si pe mine pana la o anumita varsta. trece, var rog sa ma credeti.

20. avertisment Luni, 29/06/2009 - 10:06

cititi repede
femeile toate sunt niste zdrente. cele mai nenorocite fiinte umane de pe fatza pamantului. eu vb din proprie experienta. i-am acordat atentie si afectiune si in schimb m-am ales cu "papucii". s-a despartit de mine pt ca nu ma iubea si a ales sa fie cu altul care nu o iubeste dar de care ea s-a indragostit. nu mai imi trebuie femei pana mor.

marie jeanne Luni, 29/06/2009 - 12:55

si legatura...
?

Dana Luni, 29/06/2009 - 13:02

norocosule!!!
Foarte bine s-a intamplat! Daca nu te iubea nu puteati face casa impreuna. Ar trebui sa fii fericit ca s-a dus la altul, asa poti sa isi gasesti si tu o femeie care sa te iubeasca. Sau un barbat daca femei nu mai vrei...:))))))

21. dhukahn Luni, 29/06/2009 - 11:39

Lool
Va vorbeste un om inainte de toate ....oameni buni .....televiziunea va creat impresia ca sunteti faroni ,ca meritati totul pe lumea asta ,ca lumea ar trebuii sa va dea totul ,sa fie iubitori,sa va pupe toata ziulica ,eventual sa va inteleaga cand il inselati ...ca voi aveti o nevoie ,pe care el sau ea nu poate sa o satisfaca ,sa stea la cutiuta lui(ei) ,si cand aveti nevoie de ce e capabil(a) sa va ofere ,sa il(o) scoateti din cutiuta si eventual sa dea si din coada de fericire ca a-ti binevoit sa il(o) luati in seama .Sunteti patetici .
Voi in schimb ce dati ....nimic ,cum drak sa va dea cineva ceva ,cand nu primeste in schimb decat umilinta .
Fiti oameni inainte de toate si luptati pentru fiecare firicel de bunatate pe care o primiti ,respectati-o si apreciati-o ...asa cum este ..De aia sunteti atat de nefericiti .Inca o data ,sunteti niste "faraoni" in mizerie care nu meritati nici atentie cersetorilor de pe strada .

22. marie jeanne Luni, 29/06/2009 - 12:56

si asta
e adevarat.

23. irinka Luni, 29/06/2009 - 12:57

parere
parerea mea este ca toti aveti dreptate in felul vostru.fiecare am trait pe pielea noastra tot felul de experiente,mai mult sau mai putin fericite.eu nu vreau decat,k barbatul de langa mine sa-mi acorde mai multa atentie.fiecare vine intr-o relatie cu background-ul lui.nu trebuie sa generalizam.exemplu: la inceput, iubitului meu ii suportam sforaitul,clefaiala,scarpinatul prin parti intime,gelozia, bautura etc. cu timpul, totul a devenit insuportabil.cred ca intr-o relatie traim mai mult cu defectele lui\ei,pe care le acceptam sau nu.nu e nimeni perfect. e normal sa-ti doresti mai mult. eu nu disper.am 28 de ani. am o meserie frumoasa,sunt independenta financiar,sunt cam singura ce-i drept,dar e alegerea mea.nu astept sa-mi cada fat frumos din cer. sigur o sa am si eu parte de un tip sarmant, care sa ma faca sa rad si sa-mi inteleaga programul incarcat. cred ca nu cer mult.

24. Vizitator Luni, 29/06/2009 - 15:50

crezi
poate ca nu bea, nu fumeaza, nu umbla dupa fuste...dar cand vezi ca nu ai cu cine discuta nu ai cu cine face o gluma, purta o discutie....despre asta e vorba in fond....nu e sufiecient doar sentimentele sa va uneasca...eu cred ca aceasta este atentia de care are nevoie o femeie...o relatie se deterioreaza cand nu mai exista comunicare intre parteneri si respectul....in public nu te scarpini in partile intime...de ce ce ai face-o cand esti cu persoana iubita de care spui ca iti pasa mai mult decat de altii....aici e vorba de educatie...parerea mea

25. Vizitator Luni, 29/06/2009 - 21:47

concluzia mea
Dupa ce am citit atat articolul cat si comentariile am constatat ca persoanele cu experienta emotionala suficienta ii dau dreptate autoarei articolului ,celelalte nu.E adevarat ca de la o varsta feminismul se vindeca si fara tratament.

26. Adela Miercuri, 01/07/2009 - 14:40

De suprafata
Nu bea, nu fumeaza, nu e violent= frumos, destept si cu bani. Nu asa ne invata bunicile si societatea? Deh, ce suflet, ce potrivire de caracter, ce noblete in sentimente si trairi? Eu cred ca multe femeie sunt pierdute intre material si spiritual, si nu stiu ce sa aleaga. De ce? Pentru ca asa vad in jurul lor, la Tv, in presa. Omeni frumosi, bogati, care "se iubesc (?)". Si atunci nu mai stiu sa aprecieze confortul unui trai simplu, linistit. Vine intrebarea "Da ce? EU nu-s suficient de... (aici vineo lista intreaga de adjective, cu conotatii pozitive, evident) incat sa am un barbat SI MAI BUN". Nu conteaza ca el saracul da cat poate, atat cat l-a inzestrat mama lui si mama natura...
Stiti, nu degeaba mergem la scoala. Va recomanda sa cititi inceputul unei nuvele de Slavici, Moara cu noroc. Se studiaza la o varsta frageda, cred eu in speranta ca tousi se va lega ceva de noi. Este vorba de prima fraza, ca sa nu fie efortul intelectual prea mare....

Vizitator Sambata, 18/07/2009 - 18:26

TAre
Ai dreptate!Si ma mai bucura o chestie --Nu sunt singurul care stie valoarea unei carti--.Respect!

27. Adeline Duminica, 12/07/2009 - 21:53

Sa-mi indice cineva unde se ascunde normalitatea!
Problema simpla pe care vreau eu s-o ridic este urmatoarea: cati oameni, barbati sau femei sunt cu adevarat normali din punct de vedere psihic, social, emotional, etc.? Un profesor de drept penal de la mine de la facultate spunea ca de fapt din punct de vedere psihic putin oameni sunt perfect normali(observati alaturarea de termeni perfect si normal),aproape toti avem mici sau mari deviatii psihice de la normal.
Oare nu este cu adevarat un beneficiu sa gasesti la un moment dat un tip sau tipa cat de cat normal sau normala, dupa ce ai intalnit tot felul de lepre si lichele ?
Credeti-ma, de fapt oamenii cat de cat normali sunt destul de rari, iar cei perfecti sunt iluzii...Asa ca eu i-as dori tipei care era plictisita de barbat-sau spor la cautat barbati perfecti si sa-i dea Dumnezeu inca vreo trei vieti de trait ca poate asa gaseste ce cauta!

28. Xelomon Vineri, 25/09/2009 - 22:43

Nu trebuie sa fie un barbat perfect ca sa-ti acorde atentie
“ Nu beau, nu te lovesc, nu umblu cine stie pe unde, suntem mereu impreuna, impartim totul ce naiba mai vrei de la mine ??”

Ma indoiesc ca femeia aceea vrea ca partenerul sa fie tot timpul cu gandul la ea. Cere atentie. Daca a ajuns sa ceara (se stie ca femeile vocalizeaza mai greu cererile, ele se asteapta ca barbatii sa le ghiceasca gandurile - am reprodus plangeri masculine), inseamna ca femeia duce lipsa de atentie de mult.

Degeaba partenerul ei e mereu cu ea daca nu o baga in seama, daca nu petrec impreuna timp de calitate, cum spun americanii. Dupa multi ani de convietuire, se ajunge ca partenerii sa nu se mai bage in seama, dar aici nu cred ca e cazul de 20 de ani impreuna.

Daca in timpul petrecut acasa, "impreuna", el sta si se uita la TV non-stop sau se joaca pe calculator, e clar ca femeia se planga de lipsa de atentie. Daca ea ii spune: hai sa facem si noi aia, sau hai sa ne uitam la un film, si barbatul se gaseste atunci sa-si mestereasca ceva la masina sau sa-si aranjeze sculele (si face asta de cateva ori la rand), femeia se simte neglijata. Daca ea se plange ca o doare capul sau il suna sa-i spuna ca se simte rau la munca, si omul incepe sa-i povesteasca ceva care n-are nici o treaba cu ce a zis ea....... presupun ca s-a inteles deja ce simte femeia.
Nu, nu trebuie sa fie un barbat perfect ca sa-ti acorde atentie. Incercati sa va puneti un pic in pielea ei. Sau priviti la mame/rude, ele nu s-au plans niciodata de lipsa de atentie venind de la barbati fara vicii?

29. Vizitator Luni, 28/09/2009 - 23:00

pai
daca e asa si o femeie vrea mai mult,inseamnaca nu stie ca pentru a castiga ceva trebuie sa pierzi ceva de valoros,deci daca el atunci cand vine de la servici ii face toate cei trece prin cap da se duce la altele....(oaree de ce),fumeaza,..... inseamna ca nu o sa mai faca atatea nazuri.Fete marite venite din lux.Foate bun articolul.Poate il vede cine trebuie....:)
Comenteaza
codul de validare

Ultimele articole din: relatii
Nu este cool sa fii singur relatii

Nu este cool sa fii singur

Singuratatea este o stare jenanta din care trebuie sa iesi cat mai repede.

Cand imi merge rau, vreau sa le mearga si altora relatii

Cand imi merge rau, vreau sa le mearga si altora

Cand am sufletul plin de amaraciune vreau ca natura dar si alti oameni sa-mi tina isonul.

Suna urat dar este practic relatii

Suna urat dar este practic

Acest material este despre barbatii gay si despre relatia lor cu femeile care sunt heterosexuale sau macar pe-aproape dar in special cu mine.

 
Publicitate
Ultimele comentarii
personal loans

Unghii cu probleme. Tipuri

itsxqzws

Vizitator

Afectiunea se scurge prin buzdugan

Eu cred ca articolul acesta precum si altele scrise sunt fie inventii foarte...

viagra_dosage

Unghii cu probleme. Tipuri

Hello! , , , ,

 


Machiaj de Sarbatori

Descopera coordonatele unui machiaj perfect de Craciun si Revelion, in dosarul pe care l-am creat speciat pentru luna decembrie.

Tendinte moda toamna-iarna 2011-2012

Urmariti rubrica tendinte toamna-iarna 2011-2012, pentru a afla toate secretele vestimentare ale acestui sezon.

Bratari impotriva starilor de greata

Bratari impotriva starilor de greata

Si uite ca de greata, voma, ameteala te pot salva doua bratari micute care se pun la incheietura mainilor. Le-am testat intr-o calatorie cu masina de 8 ore, asa ca vi le recomand cu mana pe inima.

Se poartă pantofii albi – propunerile sezonului

Salata mexicana

Salata mexicana este energizanta si gustoasa. Este picanta si crocanta, dar si o sursa sanatoasa de proteine pentru ca are oua. Salata mexicana este perfecta la pranz si la cina. O portie are circa 350 de calorii, dar si 20 de grame de proteine si 10 grame de fibre. Ca sa faci salata mexicana...

Parteneri

  • dietetik.ro
  • letsdoitromania.ro
  • tscarena.ro
  • monden.info
  • muzeultaranuluiroman.ro
  • trombon.ro
  • vangogh.ro
  • laptopnews.ro
  • avoncosmetics.ro
  • dentestet.ro
  • extins.com
  • fundatiacaleavictoriei.ro
  • dallesrevolution.ro