Ce aleg barbatii misto

Autor: sana

Imi place nisa aia mica de barbati care sunt speciali, asa. Barbati care sunt misto pentru mine, bineinteles, nu pentru cate milioane de romance or fi la noi in tara. Chiar, care este raportul romanca/roman? Cate femei sunt si cati barbati exista in tara asta in care e aproape imposibil sa-ti gasesti perechea?


Imi plac barbatii cu umor mult, care calatoresc destul sau macar viseaza sa faca asta. Barbatii care nu sunt comozi, ci dinamici si vesnic in miscare, care au mereu planuri si nu vor se supuna unui mod de trai caldut. Ci incearca mereu sa traiasca bine, fara sa uite ca pe lume mai exista si altceva decat banii. Doamne, ce imi mai plac mie barbatii aia.


Si culmea e ca ma plac si ei pe mine, tare ma plac. Ai zice ca nu este, prin urmare, niciun conflict de interese. Si barbatii aia sunt asa de tari incat au mereu langa ei niste femei exceptionale. Talentate fie profesional, fie artistic, aratoase, placute, care au si ele umor, desi se intampla mai rar asta in cazul femeilor. Femei asa de exceptionale incat iti vine sa zici cateodata, cand ai self esteem-ul mai jos, ca ei totusi nu sunt de nasul tau.


Si mai trece niste vreme si deodata barbatii astia misto obosesc si simt ca le-a venit vremea si, rand pe rand, se insoara. Dar nu cu femeile alea exceptionale pe care le admiram eu. Si pe care le placeau si ei maxim. Nu. La bratul lor apare cate-o femeie al carei chip cu greu il poti tine minte. O femeie care e mai degraba tacuta decat stralucitoare prin aparitie publica si pe care o poti numi, daca e musai sa-i punem o eticheta, o femeie cumsecade.


Femeile astea care devin sotiile barbatilor exceptionali sunt nici inalte, nici scunde, nici blonde din cale-afara, nici cine stie ce brunete. Nu sunt pasionate de moda si alte nimicuri femeiesti fara rost. De obicei nu au pasiuni, dar daca ar fi musai sa aleaga una, ar fi curatenia exemplara mentinuta in casa si mersul la Cora. Poate ca cele mai creative dintre ele ar croseta cu pofta cate-un pulover, daca s-ar mai purta indeletnicirea asta.


Femeile alese de barbatii astia califragilistici sunt in general mame bune. In sensul ca petrec timp acasa, in compania copiilor pe care ii produc prin ce formula exact, nu stiu, poate prin inmultirea prin spori, cu sotii lor. Ele au grija cateodata, dar nu mereu, ca ei sa aiba sosete curate si ce manca seara cand vin acasa. Nu se omoara neaparat sa converseze si se obisnuiesc cu ideea sa-si vada de treaba lor, in timp ce sotul poate sa aiba un minim de libertate, cat sa nu simta jugul casniciei prea tare.


Ai zice ca femeia cumsecade ar trebui sa se insoteasca cu baiatul bun, alt exemplar de vaza al societatii. Si ca ar trebui sa-l lase in pace pe barbatul misto, care se potriveste unei femeie pe masura. Dar nu. Experienta arata ca, desi nimeni din anturaj nu intelege nimic, barbatul misto alege o femeie tare anosta. Sau chiar caraghios de disproportionata lui ca valori si atitudine, incat lasa pe toata lumea cu gura cascata.


De ce fac ei asta, nu se stie. Sunt zvonuri ca asta se intampla din comoditate. Femeia simpla in toate cele nu pune probleme, de niciun fel. Sau pune niste probleme care pot fi rezolvate cu un cadou sau o vacanta. Dar asta, nu-i asa, te face sa te intrebi ceva. Daca barbatul misto a optat pentru asta, desi stie ca se poate mult mai bine si daca a ales sa doarma cu femeia asta zilnic in pat si sa aiba copii care sa-i semene si ei, macar un pic, inseamna ca e ceva in neregula. Inseamna ca el nu e asa de misto cum credea lumea. Nu suficient de misto incat sa inteleaga ca lucrurile bune rau vin si cu chestii neplacute la pachet. Dar ca pe termen lung varianta asta, ultima, e mai buna decat in pat cu o gaina straina. Si ca vorba, si ca port.

Pe aceeasi tema
compatibilitate_dragoste.jpg Humanmetrics.com
(P) Top barbati cu care te-ai intalni
mos_craciun.jpg Cui ii e frica de Mos Craciun
barbat_craciun.jpg Barbatii si lehamitea pentru bradul de Craciun
Comentarii (14)
&nbps;

1. ligiapop19 Vineri, 27/11/2009 - 10:45

Mda
Si eu stau si ma mir cateodata, ca cauta o femeie stearsa langa un barbat frumos. Ma mira si cum, cate o prea plina de respect de sine si grasime, are iubit...frumos!

sana Vineri, 27/11/2009 - 12:35

@ligiapop19
Da, nu prea pot sa inteleg ce e in mintea lor. Eu cred ca regreta apoi dar nu prea mai au cum sa scape. Femeile sterse si grase stiu sa-si tina barbatii lor misto acasa, legati.

2. Casual Vineri, 27/11/2009 - 11:28

Corect!
Si uite asa acesti barbati minunati care se insoara cu femei mai deloc minunate, ajung sa isi ia amante din regnul femeilor minunate. Care femei minunate, daca nu isi gasesc si ele un barbat anost cu care sa se inmulteasca si raman singure, ajung sa accepte sa fie amantele acestor barbati minunati. Isn't life so fucking great?!? :)

sana Vineri, 27/11/2009 - 12:36

@Casual
Daaa, e magnific. Imi vine sa tropai aici de bucurie.

3. @all Vineri, 27/11/2009 - 15:07

fiti seriosi
viata fara antiteze ar fi plictisitoare :)

sana Vineri, 27/11/2009 - 17:52

ei hai, acum:P
Adica ce e prea bun ne face lehamite? C'mon.

4. Crina Sambata, 28/11/2009 - 20:19

Ce-mi mai plac...
"Imi curg balele" dupa barbatii nonconformisti, care lupta pentru ceea ce cred chiar daca asta ar insemna sa-si puna toata lumea in cap. Dupa astia imi curg mie balele( ca sa citez o prietena careia ii curgeau balele dupa un chip frumos si cateva patratele la vedere pe abdomen). Cand intalnesc vreunul nu pot sa nu gandesc: Doamne ce exemplar frumos :). Amuzant, stiu. Dar prea am vazut o turma mare care se inchina acelorasi reguli sociale.

sana Miercuri, 02/12/2009 - 09:22

@Crina
Adica iti place genul mai salbatic, asa:). Pai ce sa zic, succes cu ei, dar vezi bine ca barbatii astia care fac o tuma mica pe langa turma mare sunt incredibil de naravasi sau obtuzi, uneori.

5. xtrem Duminica, 29/11/2009 - 16:20

Ce aleg barbatii misto?
Cum ce aleg?...o nevasta "stearsa"...si 2-3....amante!..:-))...de aia sunt ei frumosi,ambitiosi...."barbati exceptionali"...care au ales si nu s-au lasat alesi!....:-))

sana Miercuri, 02/12/2009 - 09:23

@extrem
Ce tristete, nu-i asa? Asta e viata? Mai bine alegem si noi un barbat sters, din prima, decat sa mai avem asemenea surprize si deziluzii.

xtrem Vineri, 04/12/2009 - 20:11

exista o lege a compensatiei!
...Si daca nevasta este "stearsa",barbatul o poate face sa straluceasca!..Viata in doi se invata impreuna!..Este valabil si invers aceasta teorie,care nu-mi apartine.....Indiferent de cum privesti,doi oameni care stau impreuna,se pot completa si educa unul pe celalalt......

sana Luni, 07/12/2009 - 10:30

@xtrem
Uite ca nu prea cred in chestia asta. Deloc nu cred.

Vizitator Duminica, 27/12/2009 - 22:44

@extreme
@extreme

Stii bine ca barbati stersi nu o sa alegi niciodata!Si stii de ce?Pur si simplu te-ai nascut cu "dreptul de a alege"...lucru pe care i-l inteleg gresit muuulte femei,nu-i asa?Dumnezeu ti-a dat sa fii femeie,sa iti alegi pe cine trebuie,insa daca multe femei "gandesc" asa ca si tine,asta este si motivul pentru care ai ajuns in acest impas...nu?:)

xtrem Miercuri, 06/01/2010 - 08:33

sa alegi pe cine trebuie??
De unde stii ca ai ales pe cine trebuie?? Intotdeauna inceputul este...iubire...Sentiment care nu-ti garanteaza ca ai ales corect!

6. DD Luni, 30/11/2009 - 11:04

curiozitate!
care a fost esantionul de barbati pentru care ai scris aceste concluzii? 2, 7, 10?

sana Miercuri, 02/12/2009 - 09:23

@DD
Lumea intreaga, nu barbatii mei. Ti-e de ajuns?

7. dreahh Marti, 01/12/2009 - 18:00

Femeie exceptionala- barbat sters
Da,asta e valabil si viceversa.O femeie exceptionala,deloc simpla,nonconformista care da peste un barbat sters,simplu,modest,pe care il poate multumi usor,insa ea,tot din comoditate,alege.Si in rest.. se mai intalneste si cu altii,tot acei barbati exceptionali,cu care se intelege muult mai bine decat cu iubitu/sotul simplu. Daca intr-adevar sunt exceptionali,nu vor rezista mult,la un moment dat intervine plictiseala,prefacatoria,si se instaleaza URA fata de celalalt,si atitudinea superioara ;))) si de obicei,acesti oameni prefera sa ramana singuri,decat cu cineva sub nivelul lor ;)

sana Miercuri, 02/12/2009 - 09:24

@dreahh
Oricum, eu vad alegerea asta ca pe un compromis major. Nu pot sa-mi inchipui ca cineva chiar se simte bine cu un fel de mobila prost mobilata langa el.

8. DD Miercuri, 02/12/2009 - 13:39

Nu!
Nu mi-e de ajuns! :) nu ma gandeam la barbatii tai, ma gandeam la barbati pe care ii cunosti bine si le cunosti si nevestele si stii suficiente detalii despre viata lor. altfel: superficialitate!

Aleahim !! Joi, 03/12/2009 - 16:19

Barbati exceptionali
km am mai zis ...sunt shi eu in aceasta situatie ... ii cun destul de bine pe baietzi shi imi sunt prieteni .... shi ... le cunosc shi nevestele ... si shtiu km totul depspre ei si despre nevestele lor .. ce trecut au avut ele ... shi le shtiu destul de bine shi prezentul ... adika mai pe scurt le km shtiu toata viata la toti ..;)) ...

9. Aleahim !!! Joi, 03/12/2009 - 16:13

Barbati exceptionali
Hey !! .... am patit shi eu chestia asta cu "barbatii exceptionali " ... Sunt baietzi kre`mi sunt prieteni .. si sunt frumosi .. shi au shi neveste frumoase ... dar stiti : "barbati nu mananca in fiecare zi ciorba ... mai incearca shi alceva .... " pakat de nevestele lor k sunt nishte tipe super de trb si frumoase.. dar pakat k barbatii lor nu shtiu sa le pretuiasca ... le inseala cu nishte tipe de 14- 15 ani kre`mi sunt prietene ......:):(...akm nu zek k aceste tipe de 14-15 ani sunt curve sau chestii de genu astea... doar k le place sa`i faka pe baietzi sa`si insele nevestele ...(spon din propria experienta " ..;))ptr k am fost una dintre aceste fete )...astp raspunsuri .. shi pareri :*

MAD Vineri, 04/12/2009 - 23:54

OMFG...
...daca stii cumva ce inseamna, cred ca-i de ajuns...aia-s fraieri cu patalama... nu au nimic exceptional... dar sigur pentru tine au....:))))

Vizitator Miercuri, 06/01/2010 - 19:40

tot curva te numesti la 14 ani...
Mhh...no comment...De ce sa nu accepti ca alea de 14-15 ani nu ar fi curve?Doar pt ca nu iti place sa te clasezi in categoria asta?Iti place sau nu,tot curva te numesti odata ce i-i vezi pe barbatii casatoriti tot "baieti",nu?

10. jane Duminica, 20/12/2009 - 01:50

Pai poate este doar aparenta,
ca sotiile lor ar fii sterse. Poate chiar ti s-ar parea?Totusi sunt multi barbati cool care parca se prostesc cand vine vb. sa se casatoreasca ! Cred ca este o faza in care multi pica( si femei si barbati) "sa se stabileasca o data la casa lor cu o fata linistita care sa-i faca plozi" cum ar zice o matusa de-a mea. Persoanele mai interesante sun in general si incomode...asa ca mai bine alegi ceva "sigur si fara pb". Am intalnit si un caz in care sotia chiar parea o fraiera stupida si fara sare si piper si....soc ! ...cand am aflat despre ea...fusese chiar o femeie f usoara...( nu ca asta ar fi facut-o cool , dar nici asa fraiera nu era), probabil ca stia ea cum l-a prostit?

sana Luni, 21/12/2009 - 11:03

@jane
Dar ce te faci cand stii chiar de la barbatii astia ca nu-si plac nevestele si totusi le fac neveste? Si eu nu prea cred in prostit cand vine vorba de casnicie. Sunt mai romantica, asa:).

11. jane Luni, 04/01/2010 - 22:13

La Romania
mai circula zicala ca "te distrezi pana la o varsta si dupa aia iti cauti si tu ,asa, o sotie serioasa, fata mare si fff gospodina". Doar asta poate fii explicatia acestor cazuri.Aaaaa si traiesc cu speranta ca o sa fie cam prostute sotiile astea, ca sa poata sa le insele si deci sa-si vada de viata lor , doar asa sa "se puna la casa lor in randul lumii".Din pacate aceste relatii se termina tarziu si cu multe regrete de ambele parti.Aici numai mentalitatile astea invechite sunt de vina si mamele care isi invata baietii gresit.

sana Marti, 05/01/2010 - 12:03

@jane
Mda, am vazut si eu cazuri de-astea. Dar chiar nu se poate sa-ti faci de cap cu o nevasta misto?:)

12. Ned.Kelly Duminica, 13/06/2010 - 19:12

that's not true big mama!
si de crede-ti ca ar trebuii noi aia ''exceptionali'' sau mai putin exceptionali sa punem botu si sa ne casatorim cu una aldracului de ''exceptionala''?!!...ca mai tirziu sa inceapa sa ne rupa cu reprosurile si criticile ca nu suntem asa si pe dincolo,ca nu facem aia si nu aialalta si ca de fapt nu suntem destul de buni pentru ele si ca ar trebuii sa ne paraseasca....eeei uite c-o stim si p-asta! ..de aceea noi barbatii oricit de exceptionali am fi intr-un final tot la alea ''sterse'' tragem adica cele cu adevarat femininde,dulci si intelegatoare care sa ne ingaduie uneori unele greseli ori tabieturi barbatesti facindu-ne astfel sa le iubim si sa le pretuim si mai mult stiind ca va fi alaturi de noi pina la sfirsitul vietii...si nu pe unele ca acelea ''exceptionale'' in care duduie cultura si superinteligenta(inchipuita) care sunt carieriste comvinse fara drag de famile si copii si care se trezesc adesea pe la batrinete(adica la 40 de ani) ca vor sa se marite si sa mai aiba si un copil(in vitro ca natural nu se mai poate)....acum pricepeti?!!

sana Luni, 14/06/2010 - 14:00

@ned.Kelly
Imi pare rau sa te dezamagesc, dar multe dintre alegeri sunt taman otravuri si urate si carieriste, sau neculturale dar pisaloage nevoie mare, ca niste gaini care devin pitbuli, odata luate de nevasta. Si tie iti doresc sa-ti gasesti stearsa ta si sa fii fericit cu ea. Si nici macar nu fac misto.

13. Ned.Kelly Luni, 14/06/2010 - 14:41

neahh
sa nu se inteleaga gresit ,eu nu sunt impotriva acelor feministe 'exceptionale' care duduie de cultura si realizari profesionale si de tot felul ,dar acestea cel mai adesea sunt cuprinse de slabiciunile suprtaaprecierilor propri dorindu-si adesea barbati ce nu pot avea nimic in comun cu viata de familie si copii, de aceea aceste 'superfemei' ajung sa faca multe greseli in viata complacindu-se in situatii de compromis oribil ;concubinaje ,copii nelegitimi.,..etc, apoi se trezesc lasate cu fundul in balta chiar cind le era lumea mai draga de catre insasi barbatii 'exceptionali' alesi de ele la inceput...si asta in cazuri fericite pt ca uneori finalurile de casnicie/concubinaje pot fi si mai crude;femei batute, maltratate ,hartuite de catre fostii sau actualii ''exceptionali''...asadar inca mai crede-ti ca acei masculi ideali cu apucaturi naravase si libertine plini de idealuri si teluri aiurite pot fi si buni pt o viata de cuplu??....stiu ca la fel se intimpla si cu noi barbatii la inceput visam la frumusetea feminina desavirsita plina de succes si reusite profesionale ,insa diferenta este totusi ca noi ne dam seama mult mai repede ca viata lînga astfel de fapturi nu tine prea mult ...asa ca ne reorientam ff repede catre o femeie cum spunea-ti voi ''stearsa'' din punct de vedere profesional sau cultural dar ADEVARATA in sensul de a fi ;la inceput o buna prietena,apoi o sotie devotata si buna mama copiilor ...cit despre mine nu pot spune ca sunt sters deloc dincontra ,insa asa cum am spus eu vreau o femeie lînga care sa pot ajunge sa imbatrinesc frumos si pe care inca s-o mai iubesc si la batrinete considerindu-ma norocos ca este sotia mea cu calitati mai altfel decit frumusetea trecatoare si performantele profesionale

sana Marti, 15/06/2010 - 11:46

@Ned.Kelly
ok

14. Vizitator Vineri, 24/09/2010 - 13:19

uhh
si care v-ati mai gasit bre pe aici ''exceptionali'' d-aia de care spuneati???....ca eu unul aproape ca mi-am gasit 'stearsa' si inca una rau de tot...este cam curva,betiva ,alcolica ,dar nah ce sa-i fac, ca timp nu prea mai am sa astept dupa femeile acelea''exceptionale'' pina la 40 de ani ca sa ma insor
Comenteaza
codul de validare

Ultimele articole din: relatii
E trendy sa fii bi relatii

E trendy sa fii bi

Cu bisexualii nu prea stiu sa ma descurc.

Ma uit la el si castig relatii

Ma uit la el si castig

Nu inteleg nici sa ma pici cu ceara cum am reusit sa ma marit, folosind metodele de agatat primitive si ineficiente la care am recurs in tot acest...

Femeile din spatele misoginului relatii

Femeile din spatele misoginului

Am fost misogin. Am primit o educatie de misogin. Femeile din familia mea au contribuit semnificativ la aceasta educatie, prin teorii de genul:...

 
Publicitate
Ultimele comentarii
gigixy

Frustrarile unei femei multumite

acest tip de polemica incepe sa se rodeze, spre devalorizare prin...

Vizitator

Compot de litchii

Au gust si parfum de dulceata de trandafiri.

maria_s

Oda barbatului in rac

eu am renuntat la un barbat rac acum 2ani din cauza altui barbat, dar acum il...

 


Machiaj de Sarbatori

Descopera coordonatele unui machiaj perfect de Craciun si Revelion, in dosarul pe care l-am creat speciat pentru luna decembrie.

Tendinte moda toamna-iarna 2011-2012

Urmariti rubrica tendinte toamna-iarna 2011-2012, pentru a afla toate secretele vestimentare ale acestui sezon.

Deshidrator pentru fructe si legume

Deshidrator pentru fructe si legume

Din dorinta de a usca fructe mi-am cumparat si eu un astfel de aparat. Asa am descoperit in manualul de utilizare a deshidratorului ca pot usca nu doar fructe si legume ci si plante si chiar carne.

Rochii pentru domnisoare de onoare, ajutoarele Cenusaresei moderne

Fursecuri cu portocale

Frigul asta si angoasa iernii trebuie compensata intr-un fel. Avem nevoie de ceva dulce. Si cine poate sa refuze ceva dulce, mai ales cand are aroma de portocale? Pentru pofticiosi, pentru un pic de moral pozitiv, pentru ca e vineri si urmeaza un sfarsit de saptamana, speram in limite...

Parteneri

  • dietetik.ro
  • letsdoitromania.ro
  • tscarena.ro
  • monden.info
  • muzeultaranuluiroman.ro
  • trombon.ro
  • vangogh.ro
  • laptopnews.ro
  • avoncosmetics.ro
  • dentestet.ro
  • extins.com
  • fundatiacaleavictoriei.ro
  • dallesrevolution.ro